Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Filtr cząstek stałych

VIII fitr DPF wypalanie wycinanie kreator mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
254 odpowiedzi w tym temacie

#196 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:33, 27.11.2017

Filtr u mnie przed i po czyszczeniu:

Tak wyglądał u mnie filtr cząstek stałych,
po wymontowaniu z samochodu. Kontrolka z wykrzyknikiem i moc blendera.

f9ed0b037c7990e1.jpg


A tak po zakończonym czyszczeniu:

cfc7576521819be7.jpg
  • 0

#197 Szymooo

Szymooo
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 14.03.2018

Panowie potrzebuje "zrobić adaptację filtra dpf czyli wgrać wymianę filtra na nowy". Filtr jest po mechanicznym czyszczeniu i zrobienie takiej adaptacji zaleciła firma która go czysciła.

 

Ma ktoś jakiś pomysł? Czym najłatwiej? Jakim skanerem jestem w stanie to zrobić? 

 

(Ewentualnie czy z zamontowanym wyczyszczonym DPFem moge w trybie awaryjnym podjechać do mechanika który mi to zrobi? Czy musi to być zrobione przed pierwszym uruchomieniem silnika?)


  • 0

#198 lebron13

lebron13
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Redditch
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:50, 01.07.2018

Witam

Czy może ktoś pomóc mam taki problem wyskoczyła mi kontrolka od dpf do wypalenia nie zrobilem tego, wskoczył mi bład z wykrzyknikiem i włączył się tryb awaryjny  pojechałem do mechanika wypalił mi na postoju błąd zniknął wszystko wróciło do normy,żadnego dymu nie było podczas wypalania. Tydzień pojeździłem może ze 100 mil zrobiłem, wyjeżdzam w trasę dziś 20 minut jazdy i wyskoczyła kontrolka od razu z wykrzyknikiem miał tak ktoś kiedyś? Czy możliwe że to czujnik co jest w dpfie? Mam aktualnie 83000 mil także nie jest tragiczny przebieg i podczas wypalania nie było wogóle dymu może on nie jest zapchany tylko łapie błąd przez czujnik ? Ten mechanik opowiadał że wcześniej wypalili gościowi w takiej samej Hondzie to u niego normalnie czarny dym lecial , smierdzialo. Bardzo proszę o pomoc pozdrawiam


  • 0

#199 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:02, 01.07.2018

Prawdopodobnie czeka Cię czyszczenie lub wymiana filtra. Często jest tak, że jak już się zapcha to wypalanie serwisowe na długo nie pomaga. Sprawdzałeś poziom oleju po wypalaniu?
  • 0

#200 lebron13

lebron13
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Redditch
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 01.07.2018

nie zmienił się a Ty czyściłeś?


  • 0

#201 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:53, 03.07.2018

Oddać do czyszczenia, lub samemu wyczyścić.

Parę postów wyżej opisane moje perypetie z filtrem

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 11:53, 03.07.2018

  • 0

#202 Kadwor

Kadwor
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kleppe
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CR-V
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 29.07.2018

Witam wszystkich jako nowy na tym forum.
Mam Hondę Cr-v 2.2 i-ctdi jakiś czas temu zatkało mi Cud techniki DPF kontrolka świeciła się cały czas więc został wypalony za pomocą kompa tydzień później znowu się zaświeciła i znowu wypalony za pomocą kompa. Za 4 razem wymieniłem DPF na nowy po przejechaniu 400km kontrolka znowu świeci i do tej poru już kilka razy wyskoczyła nie wypala DPF samoczynie już powoli opadają ręce gdzie szukać przyczyny? Wyciągam EGR żeby wyczyścić turbina się nie zacina. Pomocy
  • 0

#203 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:16, 31.07.2018

Po wymianie dpf koniecznie musisz zrobić adaptację.
  • 1

#204 Kadwor

Kadwor
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kleppe
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CR-V
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:26, 31.07.2018

Dzięki za odpowiedź Wojto próbowałem zrobić ja autocomem Ale wyskakuje komunikat zakończone nie powodzeniem. Robiłem na ciepłym silniku.
 


  • 0

#205 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:34, 07.08.2018

Koledzy problem z dpf również u mnie - kontrolka pomarańczowa z wykrzyknikiem odrazu i spadek mocy. Jutro jadę na czyszczenie do ASO Koszalin - zobaczymy jak będzie.
Mam w związku z tym pytanie - czy to prawda że była akcja serwisowa i wygrywali jakiś nowy program w ASO który eliminowal problemy z dpf?
Pytanie 2. Czy ktoś podpowie gdzie usunąć dpf i zrobić chipa na większą moc równocześnie we Wrocławiu?

Użytkownik unckle edytował ten post 18:35, 07.08.2018

  • 0

#206 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:25, 08.08.2018

ale Ty masz w opisie że masz benzyne w lpg to tam nie ma dpf-a :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#207 unckle

unckle
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:01, 09.08.2018

Stary opis, aktualnie VIII tourer w dieslu
  • 0

#208 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:49, 09.08.2018

Była zmiana oprogramowania zaraz jak weszła VIII generacja, ale nie eliminuje to problemów z dpf, tylko je ogranicza. O drugie nie pytaj bo to temat kontrowersyjny, budzący tutaj wiele skrajnych emocji. Kilka tematów o dpf zostało przez to zamkniętych. Zacznij od czyszczenia.
  • 0

#209 Kylootbg

Kylootbg
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Accord Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Xxx
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:47, 10.11.2018

Panowie potrzebuje pomocy. Problem z dpf. Kupilem i wymienilem na nowy. Niestety zamiennik bo oryginalu nie moglem znalezc. Po okolo 1000 km problem znowu powrocil. Juz nie mam sil, mam w ch** swoich problemow i teraz to.. Wydalem ostatnie oszczednosci na kupno nowego, jestem totalnie w dupie w tej chwili. Co radzicie zrobic ? Probowac wymienic czujnik roznicy cisnien ? Nie da sie go nigdzie kupic, tylko przez aso? Termostat ? Egr ? Da sie jakos sprawdzic co nawala czy po kolei trzeba wszystko wymieniac? Nigdy nie zauwazylem ani nie poczulem aby DPF w trakcie jazdy sie regenerowal. AAuto mam 2 lata i dopiero teraz ten problem sie pojawil. Mieszkam w DE. Do granicy mam 650km okolo, ryzykowac i jechac na service checku aby to wyciac ? Bardzo prosze o jakiekolwiek porady. Pozdrawiam
  • 1

#210 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:02, 11.11.2018

Jesteś pewny, że czujnik roznicy ciśnień jest przyczyną? Czy po wymianie dpf była zrobiona odpowiednia adaptacja filtra?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, fitr, DPF, wypalanie, wycinanie, kreator mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq