XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 16:55, 14.09.2018
Wysłane z ALE-L21
#92
Napisano 16:58, 14.09.2018
Jesli dobrze sie rozumiemy to posiadam to gniazdo, mechanik podlaczal pod to kompa i mowil "odb", tyle ze tak jak pisalem program mial skopany bo nie mial w bazie akorda z mojego rocznikaNa początku pisząc obd miałem na myśli OBD2
Wysłane z ALE-L21
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
#93
Napisano 16:59, 14.09.2018
Jak masz gniazdo OBD2 to kupuj Elma i będziesz w stanie sprawdzić parametry czujników do kompa. Bo wskaźnik na desce ma osobny czujnik
Wysłane z ALE-L21
#94
Napisano 17:01, 14.09.2018
Dziekuje Ci, bardzo mi pomogles. Teraz wiem jak to ugryzc.Najpierw sprawdź.
Jak masz gniazdo OBD2 to kupuj Elma i będziesz w stanie sprawdzić parametry czujników do kompa. Bo wskaźnik na desce ma osobny czujnik
Wysłane z ALE-L21
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
#95
Napisano 20:46, 02.11.2018
Dołącze się do wątku, wcześniej wszystko działało dokładnie tak jak jest to opisane na 1 stronie wątku, później pojawił się problem podobny do tego opisanego przez Top Gun. Z tym, że u mnie jest jest tak, że temperatura jest w porządku póki samochód jedzie i chłodzi go pęd powietrza. W momencie w którym stanę na chwilę w korku wskazówka dochodzi do 3/4 skali albo i nawet wyżej(to jak szybko się to odbywa zależy od temperatury na zewnątrz). Wentylator raz się włącza się sam, raz trzeba go zmusic np poprzez przygazowanie, jednak nie wcześniej niż przy osiągnięciu 3/4 skali. Żeby temp spadła wystarczy przejechac 100 metrow z niewielką prędkością. Mechanik podpinał kompa pod obd- nic nie wyszło ale miał dość skopany program do diagnozy więc bym się na tym nie opierał. Pozatym stwierdził, że termostat sam w sobie działa i możliwe że czujnik szaleje. Miałem zapytać na forum przy jakiej temp powinien się włączać wentylator. Poza tym może ktoś podpowie coś więcej?
mialem podobny problem przy poprzedniej hondzie accord V
przyczyna byla niedroznosc chlodnicy
zakamienione te kanaliki wewnatrz, po wymianie chlodnicy wszystko wrocilo do normy
to jest jednak dosc droga zabawa, sprobuj wyeliminowac pozostale rzeczy
gdzies w postach widzialem zapytanie o temperature reakcji termostatu
o ile dobrze pamietam to 73 st C ( dosc niska w porownaniu do innych aut, ale hondy tak maja )
pozdrawiam
#96
Napisano 21:59, 14.11.2018
dobry jest też ten motyw z możliwością wyświetlenia w postaci cyfrowej temperatury płynu chłodzącego na wyświetlaczu climatronica. Zawsze mamy lepszy podgląd na to co się dzieje z temperaturą
A jak to uzyskać?
#97
Napisano 12:48, 18.11.2018
Czy wskaźnik temperatury w takiej pozycji jak na zdjęciu to normalne? Mam wrażenie że kiedyś podbijał mi wyżej temperaturę a teraz nawet jak stoję w korku to jest bez zmian. Dzisiaj po przejechaniu 20 km rura oznaczona kolorem czerwonym była całkowicie zimna nawet jak po powrocie do domu 10 minut pracował na postoju.Rura oznaczona kolorem zielonym była ciepła. Chłodnica zimna. Z nawiewu leciało ciepłe powietrze ale bez szału. Czy to może być wina termostatu czy wszystko jest ok? Czy rura którą kiedyś wymieniłem na nieoryginalną(oznaczona na zielono) może mieć wpływ na nagrzewanie silnika. Oryginalna była tak wyprofilowana że płyn nie dostawał sie do chłodnicy. Miała takiegi jakby "garba".
#98
Napisano 13:03, 18.11.2018
Spróbuj zakręcić ogrzewanie zobaczysz czy wskazówka się podniesie i puści termostat na chłodnicę
Wysłane z ALE-L21
#99
Napisano 18:01, 19.11.2018
Zrobiłem tak jak pisałeś. Po jakimś czasie temperatura na wskaźniku podskoczyła tak jak na zdjęciu i rura koloru czerwonego zrobiła się gorąca. Wnioskuję z tego że termostat nie domyka się do końca i delikatnie puszcza płyn bez przerwy dlatego silnik jest nie dogrzany i dopiero na postoju nabiera odpowiedniej temperatury. Dobrze to sobie tłumaczę? Termostat do wymiany i powinno być dobrze?
#100
Napisano 18:10, 19.11.2018
Na pewno wymiana nie zaszkodzi ale niekoniecznie rozwiąże problem.
Wysłane z ALE-L21
#101
Napisano 21:32, 19.11.2018
#102
Napisano 18:27, 03.12.2020
wczoraj po powrocie z długiej trasy ale spokojna jazda sprawdziłem i górna wąż chłodnicy była gorący a dolny był letnia. temperatura była 88-90 stopni w trakcie jazdy. odpaliłem silnik, , przytrzymałem go trochę na obrotach i termostat puścił przy 92 stopniach bo dolny wąż zaczął się robić szybko gorący.
Użytkownik Marco edytował ten post 14:27, 04.12.2020
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych