Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana chłodnicy klimy.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 bugallos

bugallos
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Maranello
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 23.08.2019

Dzięki za info. Ja się na klimie nie znam nic. Myślałem, że każde grzebanie w instalacji klimy jest skomplikowane bo musi być szczelność, pewnie bez zapowietrzenia, zero wilgoci itp.

Ale jak mówicie, że proste to poszukam, poczytam i zobaczymy ;) Może na wiosnę będę dłubał w takim razie.


  • 0

#32 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:19, 23.08.2019

W nast tygodniu będę robił w cl9..

Jak cos to zapraszam

Użytkownik Edson edytował ten post 23:20, 23.08.2019

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#33 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:27, 01.09.2019

Ja także planuje wymianę skraplacza samodzielnie. Warsztat od klimy chce za wymianę skraplacza 1600pln.w cenie jest skraplacz i nabicie klimy. Sporawo wg mnie.

Użytkownik podlez edytował ten post 15:29, 01.09.2019

  • 0

#34 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:39, 01.09.2019

Matko kochana! W zeszłym roku za wymianę skraplacza i nabicie zapłaciłem 400 zł.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#35 pio_len

pio_len
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:05, 02.09.2019

Panowie można napełnić klimatyzacje tanio nawet dziś, trzeba dobrze poszukać. Ja zapłaciłem 190zł włącznie z próbą szczelności gazem hydrogen. a za jakiś miesiąc będąc na przeglądzie zauważyłem maszynę do klimy pytam ile, pan mówi my mało tego robimy, ale ile, mówi 160 zł, pytam dlaczego tak tanio, on na to, razem z maszyną dostaliśmy zapas gazu po starych cenach. Jest to możliwe ponieważ były to warsztaty szkolne i tam proponuję szukać.


  • 0

#36 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:20, 02.09.2019

Gaz to 150pln. Reszta to robocizna ok 1000pln i części.


  • 0

#37 piotrbdg

piotrbdg
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Black Hawk
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:12, 23.06.2020

Odkopię troche temat. Czy posiada ktoś numery oryginałów oringów lub wymiary które są potrzebne przy wymianie skraplacza oraz osuszacza? 2x do skraplacza i 2x osuszacza. Chłodnicę będę wymieniać sam.


  • 0

#38 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:31, 23.06.2020

Prosze:

 

https://japancars.ru... SPORT&nplgrp=6

 

Ostatnie cztery, na samym dole rysunki/schematy. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#39 piotrbdg

piotrbdg
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Black Hawk
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:00, 24.06.2020

Wielkie dzięki :)


  • 0

#40 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:22, 24.06.2020

NIe ma za co.

Daj znać jak poszła wymiana bo mnie też to czeka.

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#41 piotrbdg

piotrbdg
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Black Hawk
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 08.07.2020

NIe ma za co.

Daj znać jak poszła wymiana bo mnie też to czeka.

Pozdrawiam.

Nie było większych problemów. Trzeba wystawić akumulator wraz z osłoną, puszkę od filtra powietrza, plastiki osłaniające chłodnice- wszystko jest opisane w serwisówce. Ja dodatkowo zdjąłem atrapę grilla, żeby łatwiej dostać się do tych 2 śrubek podłączeniowych. Pamiętaj, że przy wymianie chłodnicy zaleca się wymianę również osuszacza, a oringi przed montażem trzeba nasmarować olejem dedykowanym do klimatyzacji. Chyba tyle, generalnie praca dość prosta. Warto później podjechać do magika od klimy, żeby sprawdził na szczelność. Koszt nieduży, a po co później co chwilę napełniać układ. Pozdrawiam


  • 0

#42 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:53, 08.07.2020

W dieslu osuszacz jest zintegrowany z chłodnicą klimy. Dodatkowo jest jeszcze czujnik cisnienia.


  • 0

#43 jurcek

jurcek
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 12.04.2023

Panowie, reasumując. Do K- serii w Tourer pasuje skraplacz NRF 35780, który jest z osuszaczem. OEM oringi potrzebne do wymiany to: (nr16) 80872-ST7-000 i (nr17) 80873-ST7-000 (po jednej sztuce). A jeśli chcemy wymienić rurkę na tą z sedana, to potrzebny drugi oring nr17 (numery od rusków)
Przy okazji siatka w zderzak. Coś jeszcze warto zrobić przy tej wymianie?

Użytkownik jurcek edytował ten post 10:19, 12.04.2023

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq