Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana chłodnicy klimy.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 fedor

fedor
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 07.12.2013

Witam wszystkich. Muszę wymienić po kolizji chłodnicę klimatyzacji. Nie cieknie jeszcze ale jest wygięta na tyle że doszła do chłodnicy wody i też ją delikatnie wygięła. Ale narazie wymienię tylko tą od klimy. I tu mam problem. Znalazłem sklep w którym mają kilku producentów
Delphi za 415 zł, Nissens za 429, NRF za 415, Hella za 660, Kager za 371. Nie mam żadnych doświadczeń z tymi producentami więc proszę o poradę.


  • 0

#2 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:41, 08.12.2013

hejka
jeżeli nie pękła i trzyma szczelność spróbują ja delikatnie wyprostować chociaż na tyle aby nie dotykała do chłodnicy. Jeżeli musisz koniecznie wymienić to ja wybrał bym NRF. Nissens bardzo się popsuł a Hella droga
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#3 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:42, 09.12.2013

zakładałem bodajże NRF na wiosnę i do tej pory nie mam zastrzeżeń..ściągnij tylko środek z układu, cały przód i wymieniaj, robota na góra 3 godz. z nabiciem klimy 8-)
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#4 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:19, 09.12.2013

Hej :-)
Ja też zakładałem NRF półtora roku temu i do dzisiaj żadnych problemów...

Pozdrawiam
Tomek

P.S. musisz tylko zwrócić uwagę na przyłącza skraplacza, bo te są w Sedanie i Tourerze inne, a katalogi nie zawsze są jednoznaczne...
  • 0

#5 fedor

fedor
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 10.12.2013

Dzięki koledzy za podpowiedzi. Ale niestety w poniedziałek z rana zamówiłem Nissensa, polecili w E-autoparts. Wy głównie polecacie NRF, no cóż mam nadzieje że jednak będzie dobry i mam nadzieje że będzie pasował. W razie czego można wymienić lub oddać. Jutro będziemy to robić i zobaczymy. A co do próby wyprostowania to nie bardzo to widze, te cieniutkie radiatory czy jak one się tam nazywają są bardzo zmasakrowane, aż dziwne że czynnik nie uciekł.
  • 0

#6 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:45, 11.12.2013

fedor, Mam Nissensa i nie widziałem, żeby były z nim jakieś problemy - wg mnie bardzo dobrze wykonany ;)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#7 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:38, 11.12.2013

ja znowu mam koyo i tez jest git
  • 0

#8 fedor

fedor
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 11.12.2013

No, chłodnica wymieniona, nawet pasowała. Teraz tylko sprawdzić szczelność i nabić. Macie jakieś pomysły na sprawdzenie szczelności.
  • 0

#9 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:48, 11.12.2013

jak będą robić podciśnienie to wszystko powinno wyjść czy szczelna czy nie
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#10 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:23, 11.12.2013

jak będą robić podciśnienie to wszystko powinno wyjść czy szczelna czy nie

x2 :-P
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#11 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:46, 11.12.2013

fedor, A oringi zmienione na nowe? Ich nieszczelność nie wyjdzie na podciśnieniu... Koszt niewielki a gwarantuje, że klima będzie trzymać
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#12 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:58, 11.12.2013

jak skraplacz (chłodnica klimatyzacji-choć to nie poprawna nazwa) jest nowy to nie powinien mieć problemów ze szczelnością. Ja w swoim warsztacie zawsze robię test azotem (w zależności od typu kompresora od 10 do 25 ata)
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#13 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:00, 11.12.2013

jest nowy to nie powinien mieć problemów ze szczelnością.

Nie zawsze czasem sie zdarza że oring przepuszcza i dobrze jest je wymieniać
//ja zawsze nabijam chłodnice przed założeniem zderzaka aby se nie robić roboty jak by uciekał gaz , dobrze jest dać barwnik aby zobaczyć niemal od razu wyciek
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#14 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:42, 11.12.2013

Ja w swoim warsztacie zawsze robię test azotem

Taki test pokaże większą nieszczelność - stary oring puszcza gaz bardzo powoli - klima staje się pusta po 1-2 mies..
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#15 fedor

fedor
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 11.12.2013

No nie wiem czy oring jest wymieniony na nowy, ale raczej nie. Robił mi to szwagier więc na pewno się postarał żeby było dobrze. Zobaczymy co powiedzą ci od klimy. Nie było możliwości sprawdzić szczelności przed założeniem zderzaka.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq