Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czy to wina LPG


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:31, 21.07.2009

Założyłem instalke do swojej Hani,na poczatku byl problem z uboga mieszanka,gazownicy ustawili ja na hamowni i problem znikł i oczywiscie przestał sie palic check.
Po przejechaniu na gazie okolo 1000km znow pojawil sie check i do tego tryb awaryjny i obroty do 4000,blad odczytano jako blad vtec.
Jak skasuje blad to na cieplym silniku jest wszystko ok,problem pojawia sie na zimnym silniku zaraz po odpaleniu auta,jeszcze na benzynie,przejechalem na benzynie ok 200km i to samo sie dzieje prosze o pomoc,co moze byc przyczyna tego bledu,przed zalozeniem instalacji bylo wszystko ok.
Power of dreams

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:38, 21.07.2009

To nie raczej od gazu,gdyż nie przełączając na Lpg na benzynie wywala Tobie błąd.Na gazie to bym powiedział,że na zimnym masz ustawioną za bogatą mieszankę i zalewa.Szukaj w błędzie v-tec.

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:46, 21.07.2009

Dla pewności podaj co za instalację masz, jaki sterownik, reduktor, wtryskiwacze.

Do zobaczenia na trasie.


#4 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 21.07.2009

Moja instalacja to :
Wtryski valtek(czerwone)
centrala zenit
reduktor alaska AT09
Czytałem ze to szmelc moze od tego,ale przyznam ze po regulacji na hamownii autko na gazie sprawuje sie bardzo dobrze,jak sie check nie pali to i vtec ladnie pracuje,tylko czemu zapala sie jak jezdze na samej benzynie.

[ Dodano: 2009-07-21, 22:45 ]
Czy może to być wina zaworów,może trzeba wyregulować.
Power of dreams

#5 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:47, 21.07.2009

ben, zresetuj kompa, pojeździj dzień lub dwa na PB i zobacz czy się check zapala. Jeśli się zapala szukaj problemu w silniku (samodiagnostyka lub podpięcie laptopa) jeżeli się nie zapalił to problem w instalacji LPG (czytaj FAQ w tym dziale) i na dzień dobry wywal Valteki.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#6 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 21.07.2009

Czytałem ze ę sa dobre:http://allegro.pl/item688803157_listwa_wtryskow_wtryskiwaczy_magic_jet_4_cylindry.html
Prosze o opinie i porade jaka listwe zamontować.
Power of dreams

#7 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:22, 21.07.2009

Ja taką listwę mam tylko nie wiem czemu chcesz zamawiać na allegro skoro masz gwarancję na LPG ??
Gdybyś jednak zdecydował się na tą listwę to zapytaj sprzedawcy czy od razu kalibruje dysze, jeśli tak to poproś o 2,7 mm jeżeli nie kalibruje to możesz zamówić kalibrowane na http://www.megapol.c...Magic Jet 4cyl.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#8 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:43, 21.07.2009

Myslisz ze zmienia gazownicy na inna,musiał bym wymyslic jakis problem zwiazany z listwą,to moze wymienia,pewnie na ten sam model.
Power of dreams

#9 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:52, 21.07.2009

Możesz postraszyć prawami konsumenta: towar niezgodny z zapewnieniami warsztatu i Twoimi oczekiwaniami (auto nie pracuje normalnie - dochodzi do awarii "check") i oczekujesz na wymianę listwy (nie Valtek) lub demontaż instalacji i zwrot PLN.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#10 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 00:16, 22.07.2009

ten reduktor nie obsłuży 100KM, a co mówić o twoim aucie. valteki są za wolne do silników hondy i w ogóle to zło. żądaj zmiany albo demontażu. podaj namiary na tych partaczy. nie słuchasz się to masz.

[ Dodano: 2009-07-22, 01:24 ]
teraz dopiero doczytałem, że sterownik to zenit. najgorszy jaki mogłeś trafić. żądaj demontażu. teraz jest źle, potem będzie tylko gorzej. jak się dorwe do komputera to gorzej cie opieprze.

Do zobaczenia na trasie.


#11 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:30, 22.07.2009

Elektronika Zenit-brak regulacji korekt(chyba,że masz wgrany nowy soft),reduktor nie ma prawa jak napisał Pablo podołać mocy Twojej Hani i stąd problemy.Listwa Valtek-nie chce mi się o niej pisać.
Ps.zrób awanturę u swoich gazowników i niech zrzucają instalkę i montują polecaną.Jak nie chcą to po demontażu podjedź do innych.

#12 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 22.07.2009

Ja rozumiem ze te podzespoly to szmelc,tylko ze moj problem wystepuje na benzynie,a po regulacji na hamownii instalacja sprawuje sie ok,nawet z tym gruzem pod maska.
Power of dreams

#13 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:09, 22.07.2009

To szkoda,że nie masz dobrego speca od japończyków z dobrym systemem komputerowym i znającym się na tym.Zawory kiedy regulowałeś bo może są za sztywne.

#14 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 22.07.2009

jutro bede regulowal zawory,zobaczymy czy cos pomoze,a moze wiecie co to jest za czujnik wkrecany na klucz 22 w glowice od strony filtra powietrza,wydaje sie ze jakis od oleju.
Power of dreams

#15 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:25, 22.07.2009

Hmmm a może "Panowie" źle się wpięli wtryskami gazowymi do benzynowych ?? Można spróbować odłączyć elektronikę LPG przy aku, zresetować kompa Acco i obserwować jak jest na PB, ehhh...... ale to raczej już nie Twoja działka ;-)

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.





IPB Skin By Virteq