XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy to wina LPG
#1
Napisano 11:31, 21.07.2009
Po przejechaniu na gazie okolo 1000km znow pojawil sie check i do tego tryb awaryjny i obroty do 4000,blad odczytano jako blad vtec.
Jak skasuje blad to na cieplym silniku jest wszystko ok,problem pojawia sie na zimnym silniku zaraz po odpaleniu auta,jeszcze na benzynie,przejechalem na benzynie ok 200km i to samo sie dzieje prosze o pomoc,co moze byc przyczyna tego bledu,przed zalozeniem instalacji bylo wszystko ok.
#2
Napisano 13:38, 21.07.2009
#3
Napisano 13:46, 21.07.2009
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 21:38, 21.07.2009
Wtryski valtek(czerwone)
centrala zenit
reduktor alaska AT09
Czytałem ze to szmelc moze od tego,ale przyznam ze po regulacji na hamownii autko na gazie sprawuje sie bardzo dobrze,jak sie check nie pali to i vtec ladnie pracuje,tylko czemu zapala sie jak jezdze na samej benzynie.
[ Dodano: 2009-07-21, 22:45 ]
Czy może to być wina zaworów,może trzeba wyregulować.
#5
Napisano 21:47, 21.07.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#6
Napisano 22:10, 21.07.2009
Prosze o opinie i porade jaka listwe zamontować.
#7
Napisano 22:22, 21.07.2009
Gdybyś jednak zdecydował się na tą listwę to zapytaj sprzedawcy czy od razu kalibruje dysze, jeśli tak to poproś o 2,7 mm jeżeli nie kalibruje to możesz zamówić kalibrowane na http://www.megapol.c...Magic Jet 4cyl.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8
Napisano 22:43, 21.07.2009
#9
Napisano 22:52, 21.07.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 00:16, 22.07.2009
[ Dodano: 2009-07-22, 01:24 ]
teraz dopiero doczytałem, że sterownik to zenit. najgorszy jaki mogłeś trafić. żądaj demontażu. teraz jest źle, potem będzie tylko gorzej. jak się dorwe do komputera to gorzej cie opieprze.
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 06:30, 22.07.2009
Ps.zrób awanturę u swoich gazowników i niech zrzucają instalkę i montują polecaną.Jak nie chcą to po demontażu podjedź do innych.
#12
Napisano 09:59, 22.07.2009
#13
Napisano 10:09, 22.07.2009
#14
Napisano 11:27, 22.07.2009
#15
Napisano 12:25, 22.07.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.