Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z tylnymi hamulcami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 radekdado

radekdado
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:uk Burton upon Trent
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 16.11.2013

Witam.. mam problem z tylnymi hamulcami, dzis rozebralem zaciski zeby sprawdzic stan tłoczków hamulcowych... to złożeniu wszystkiego do kupy odpowietrzyłem ale tylko tylne hamulce... na przód zabrakło dnia... co sie okazało tylne hamulce caly czas sa zacisniete i nie odbijaja:( do tego stopnia ze po przejechaniu 1km tarcze byly aż czerwone... czy to wina nie odpowietrzonego calego układu?? czy jest inny problem?? dodam ze reczny działa jakos dziwnie... niby jest opor jak sie pociąga ale mozna go dociagnac do samego konca a kola i tak sie nie zblokuja... prosze pomóżcie
  • 0

#2 Gico

Gico
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Dzierzgoń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:10, 16.11.2013

Witaj. Miałem swojego czasu coś podobnego z tym że wymianiałem łozysko tylne prawe i nie wcisnąłem tłoczka do końca po czym wszystko złozyłem na ścisk. Efekt był taki że miałem zblokowany błoczek. Myślę że powinieneś poprostu wcisnąć tłoczki które są z tyłu wkręcane po czym dopiero odpowietrzać układ.
  • 0
Alu: Buddy Club P1 Racing QF, Guma: Dunlop SPORT MAXXX 215/40/17, Zawieszenie: KW Variant 2, Dolot: Wkładka K&N

#3 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:34, 17.11.2013

u regulowales reczny po założeniu zacisków?
  • 0

#4 radekdado

radekdado
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:uk Burton upon Trent
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 17.11.2013

tłoczki wcisnąłem do końca nawet był jeszcze luz na klockach przed pierwszym pompnięciem hamulca... :(

[ Dodano: 2013-11-17, 10:33 ]
reczny poluzowalem tu przy dzwigni recznego... dzwignia tak jakby miala troszke luzu ale tylne kola nadal trzymaja... :( no nic za chwile rozbieram wszystko od nowa

[ Dodano: 2013-11-17, 13:12 ]
chyba wiem jaka była przyczyna... zalożyłem klocki odwrotnie... te co były od wewnatrz dalem na zewnatrz i odwrotnie... jednak sa troszke inaczej powycierane i to wszystko tarło i darło... zaraz mega odpowietrzanie i sie okaze

[ Dodano: 2013-11-17, 13:40 ]
a jeszcze takie pytanko.. zna ktos moze rozmiar tych odpowietrznikow z przodu?? żeby dokupic na wymiane bo te stare sa juz strasznie zjechane... a oryginalne w ASO kosztuja prawie 100zł za sztuke
  • 0

#5 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:05, 06.01.2014

jeszcze raz sciągnij zaciski i wkręc tłoczki i zobacz dzwigienki od recznego czy ci odbijają bo tam może byc problem, tak jak pisałes zemasz luz na dzwigni recznego pozdro
  • 0
neo2424

#6 H4RRy

H4RRy
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CR-V RE5
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:22, 06.01.2014

Rzuć okiem do tego tematuClick! ; a konkretnie do tego poradnika Naprawa ręcznego strona 23 - nie wiem czy w Acco VII konstrukcja zacisku jest taka sama - ale wizualnie może Cię to naprowadzi w jakiś sposób.

Rozumiem, że tłoczki wyczyściłeś elegancko przed złożeniem i nie wyglądają tak ?

Dołączona grafika

Prowadnice zacisku też lekko chodzą ??


Edit:

Co do śrub odpowietrzających ich numer OEM to - 45003-SEA-E01 - podjedź do jakiegoś motoryzacyjnego, podaj ten numer i znajdą odpowiedni zamiennik.
  • 0

#7 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:41, 07.01.2014

Pamiętaj, że bolec w klocku musi trafić w wycięcie w tłoczku inaczej będziesz miał taką akcje jak opisujesz
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#8 lolo2666

lolo2666
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:morąg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:SEDAM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:43, 04.02.2014

Witam panowie ja mam taki problem z  hamulcem  ręcznym wymieniłem  na nowe zaciski tarcze klocki  odpowietrzyłem cały układ i zrobiłem tak jak Kazka  piszę  i nadal nie mam hamulca ręcznego i słaby jest tylni nożny   byłem  w serwisie  hondy i sami się zdziwili   niby takie proste  ale nikt nie wie o co chodzi  mam pytanie może to być przyczyna  ABS ale ABS działa bez  zarzutu  może ktoś miał  coś podobnego to mi coś mądrego podpowie pozdrawiam :adios: :adios:


  • 0

#9 kaeres90

kaeres90
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:RMI / Mielec
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 04.02.2014

lolo2666 napisałeś, że wymieniłeś "zaciski" na nowe?

Nowe masz na myśli nówki Honda czy regenerowane?

Często składałem po innych regeneratorach zaciski, które działały nieprawidłowo. Spowodowane to było zazwyczaj samoregulatorem znajdującym się wewnątrz tłoczka (nie oczyszcony, źle poskładany, nie nasmarowany samoregulator, lub założony nowy mały oring bez usunięcia starego).

Jeśli nówki to je zdejmuj i oddawaj do sklepu czy gdzieś tam. Jeśli regenerowane - identyczna procedura...

Chyba że pochodzą z jakiegoś źródła bez gwarancji lub chcesz i potrafisz sam je rozebrać i sprawdzić.

Jeśli tak - to do dzieła.


  • 0

#10 lolo2666

lolo2666
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:morąg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:SEDAM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:59, 18.02.2014

Witam w sensie regenerowane? na moich starych zaciskach to chociaż  nożny hamulec był  a wymieniłem  na zaciski regenerowane? to ani nożnego ani ręcznego nie mam no jedno prawe tylne koło bierze ale to tak 2% ,,,właśnie przeglądałem zdjęcia użytkownika 

H4RRy  mam plan rozebrać w drobny mak  zaciski  i przeczyścić dokładnie  zobaczę czy coś to da i dam znać  o poprawie jak będzie dzięki  za podpowiedź 
  • 0

#11 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:43, 18.02.2014

Hamulce odpowietrzone i linki naciągnięte?


  • 0

#12 pieniek

pieniek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Ostrów Maz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 01.04.2020

u regulowales reczny po założeniu zacisków?

Co to znaczy regulowałeś reczny? Na lince przy dzwigni? 


  • 0

#13 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:31, 01.04.2020

Tak
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq