XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z tylnymi hamulcami
#1
Napisano 21:58, 16.11.2013
#2
Napisano 23:10, 16.11.2013
#3
Napisano 09:34, 17.11.2013
#4
Napisano 10:31, 17.11.2013
[ Dodano: 2013-11-17, 10:33 ]
reczny poluzowalem tu przy dzwigni recznego... dzwignia tak jakby miala troszke luzu ale tylne kola nadal trzymaja... no nic za chwile rozbieram wszystko od nowa
[ Dodano: 2013-11-17, 13:12 ]
chyba wiem jaka była przyczyna... zalożyłem klocki odwrotnie... te co były od wewnatrz dalem na zewnatrz i odwrotnie... jednak sa troszke inaczej powycierane i to wszystko tarło i darło... zaraz mega odpowietrzanie i sie okaze
[ Dodano: 2013-11-17, 13:40 ]
a jeszcze takie pytanko.. zna ktos moze rozmiar tych odpowietrznikow z przodu?? żeby dokupic na wymiane bo te stare sa juz strasznie zjechane... a oryginalne w ASO kosztuja prawie 100zł za sztuke
#5
Napisano 01:05, 06.01.2014
#6
Napisano 08:22, 06.01.2014
Rozumiem, że tłoczki wyczyściłeś elegancko przed złożeniem i nie wyglądają tak ?
Prowadnice zacisku też lekko chodzą
Edit:
Co do śrub odpowietrzających ich numer OEM to - 45003-SEA-E01 - podjedź do jakiegoś motoryzacyjnego, podaj ten numer i znajdą odpowiedni zamiennik.
#7
Napisano 15:41, 07.01.2014
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#8
Napisano 13:43, 04.02.2014
Witam panowie ja mam taki problem z hamulcem ręcznym wymieniłem na nowe zaciski tarcze klocki odpowietrzyłem cały układ i zrobiłem tak jak Kazka piszę i nadal nie mam hamulca ręcznego i słaby jest tylni nożny byłem w serwisie hondy i sami się zdziwili niby takie proste ale nikt nie wie o co chodzi mam pytanie może to być przyczyna ABS ale ABS działa bez zarzutu może ktoś miał coś podobnego to mi coś mądrego podpowie pozdrawiam
#9
Napisano 14:04, 04.02.2014
lolo2666 napisałeś, że wymieniłeś "zaciski" na nowe?
Nowe masz na myśli nówki Honda czy regenerowane?
Często składałem po innych regeneratorach zaciski, które działały nieprawidłowo. Spowodowane to było zazwyczaj samoregulatorem znajdującym się wewnątrz tłoczka (nie oczyszcony, źle poskładany, nie nasmarowany samoregulator, lub założony nowy mały oring bez usunięcia starego).
Jeśli nówki to je zdejmuj i oddawaj do sklepu czy gdzieś tam. Jeśli regenerowane - identyczna procedura...
Chyba że pochodzą z jakiegoś źródła bez gwarancji lub chcesz i potrafisz sam je rozebrać i sprawdzić.
Jeśli tak - to do dzieła.
#10
Napisano 15:59, 18.02.2014
Witam w sensie regenerowane? na moich starych zaciskach to chociaż nożny hamulec był a wymieniłem na zaciski regenerowane? to ani nożnego ani ręcznego nie mam no jedno prawe tylne koło bierze ale to tak 2% ,,,właśnie przeglądałem zdjęcia użytkownika
H4RRy mam plan rozebrać w drobny mak zaciski i przeczyścić dokładnie zobaczę czy coś to da i dam znać o poprawie jak będzie dzięki za podpowiedź#12
Napisano 19:11, 01.04.2020
u regulowales reczny po założeniu zacisków?
Co to znaczy regulowałeś reczny? Na lince przy dzwigni?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych