Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwnie odpala

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
102 odpowiedzi w tym temacie

#91 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:40, 02.04.2018

,,Lekki opór" może być spowodowany trochę małą pojemnością akumulatora.

 

Chociaż w mojej tego nie zauważyłem (aku od nowości ).


  • 0

#92 coral_snake

coral_snake
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:03, 03.04.2018

U mnie przy niekorzystnych temperaturach (0-5 stopni) i względnie wysokiej wilgotności odpalanie wyglądało tak: wskakiwał na 800-900 obr., spadał na 500 (dało się już odczuć telepanie), po czym wchodził na 1300. Raz czy 2 zdarzyło mu się nie utrzymać tych 500 i zgasł. Raz nie odpalił za pierwszym razem.

 

Pomogła regulacja zaworów (wykonywana amatorsko z bratem), więc pewnie nie najlepiej.

Teraz procedura wygląda tak - 950-1000 -> 800-850 -> 1300. Nie zdarzyło się, aby zgasł lub nie odpalił.


Użytkownik coral_snake edytował ten post 20:05, 03.04.2018

  • 0

#93 Marc In

Marc In
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 25.10.2019

Witam,

jestem tu przypadkowo, szukałem odpowiedzi na mój problem z CRV. 

Wciągnęła mnie jednak lektura tego wątku i postanowiłem pogrzebać trochę w necie, znalazłem takie coś

 

https://www.youtube....h?v=L788jKEVblY

 

od 4 minuty gość gada o zaworze odpowiedzialnym za dozowanie powietrza podczas rozruchu. Mówi, że okrągły element który na filmie dokręca śrubokrętem, lubi się luzować i wtedy wpuszcza za dużo powietrza powodując skakanie wolnych obrotów lub przydławianie.

 

Nie wiem czy to jest związane z waszymi problemami, ale może warto zerknąć.

 

Pozdrawiam


  • 0

#94 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:14, 25.10.2019

Tak było w starszych hondach.
  • 0

#95 Olass

Olass
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SED
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:03, 25.11.2019

Gdybym miaĹ problem 4 razy w roku to bym siÄ tym zbytnio nie przejmowaĹ. Ja mam problem caĹy rok- oczywiĹcie latem jest on prawie niezauwaĹźalny, natomiast ze spadkiem temperatury jest coraz bardziej dokuczliwy. Odpalam auto po dĹuĹźszym postoju ( np. rano) i obrotomierz pokazuje 1200-1300obrotĂłw potem spadek na 500-600 obr i powrĂłt na normalne obroty okoĹo 1000 (zimny silnik). Jak jest minus 15 i wiÄcej to krÄcÄ i krÄcÄ i nic , co jest bardzo irytujÄce bo aĹź siÄ boisz jechaÄ w trasÄ jak rano nie wiesz czy odpalisz "niezawodnÄ" hondÄ :k
Jestem wstÄpnie umĂłwiony z mechanikiem Cheker-em okolice Poznania ( dla niewtajemniczonych fachman jaki maĹo, jest o nim na forum) , ale czekam aĹź siÄ ochĹodzi aby przetestowaĹ co i jak.
ObserwujÄ wÄtek bo jestem ciekawy czy coĹ siÄ wyjaĹni, choÄ nie bÄdzie to prosta diagnoza. MyĹlaĹem Ĺźe jakiĹ element mi szwankuje i jest to jednostkowy temat, ale widzÄ iĹź problem jest wiÄkszy i dotyczy wiÄkszej liczby aut.
Ciekawe czy chĹopcy z kliniki hondy coĹ znajdÄ.

Witaj

Podaj proszę namiary na tego szpeca od HOND z okolic Poznania.


  • 0

#96 wini255

wini255
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance Pack
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 10.03.2020

Czołem Panowie,

U mnie pojawił się identyczny problem, ale chwilowo się go pozbyłem - nie wiem na jak długo - może na stałe :)

(problem sie pojawił po małym przeglądzie w jednym z lokalnych warsztatów - olej wymieniony na 5w30, wymiana świec, paska o d alternatora i wymiana wszystkich filtrów prócz paliwa bo jest w baku i się go nie wymienia).

Po szukaniu rozwiązania i wielu wizytach w lokalnym warsztacie oddałem w końcu auto do serwisu hond w radzyminie pod warszawą.

Zostały zrobione: regulacja zaworów, wymiana filtra paliwa (w baku), czyszczenie przepustnicy i przy okazji olej w skrzyni automatycznej. z dodatkowych zaleceń otrzymałem info, że może należałoby wgrać najnowszy soft w ASO gdyby problem nie znikną.

Na szczęście problem znikną tzn obroty po odpaleniu wchodzą na ok 900 obr co jest mega różnicą i auto odpala od razu i nie gaśnie po odpaleniu.

Softu już nie zmieniałem skoro się polepszyło.


  • 0

#97 Gryceq

Gryceq
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:29, 12.01.2022

Tak z innej beczki jakie ustawiacie luzy przy instalacji gazowej? Normalnie w 2.0 jest 0.2 i 0.25 spotkałem się z opinią że przy gazie lepiej jest zrobić luźniej np. 0.22 i 0.27 bo podobno przy gazie luz się zacieśnia z czasem... Mam delikatny problem bo na zimnym mi pali trochę ciężko i taka dostałem rade
  • 0

#98 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:06, 12.01.2022

Tak z innej beczki jakie ustawiacie luzy przy instalacji gazowej? Normalnie w 2.0 jest 0.2 i 0.25 spotkałem się z opinią że przy gazie lepiej jest zrobić luźniej np. 0.22 i 0.27 bo podobno przy gazie luz się zacieśnia z czasem... Mam delikatny problem bo na zimnym mi pali trochę ciężko i taka dostałem rade

 

Ustaw tak jak fabryka przykazała. 

Owszem przy LPG się zawory zacieśniają, dlatego radzę regulować co 15/20 tyś przy LPG

 

http://www.accordklu...gulować/page-17


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#99 Gryceq

Gryceq
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 12.01.2022

Tak i ustawiłem 0.2 i 0.25 i mam albo to przez mrozy albo za ciasno wyszło bo ostatnio ciężko odpala na zimnym. Chyba że przyczyną leży gdzieś indziej ale i czytałem że ten typ tak ma...
  • 0

#100 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 21:38, 12.01.2022

No to doładuj aku na początek.


  • 0

#101 Gryceq

Gryceq
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:22, 13.01.2022

To pierwsze co zrobiłem :) obijaw jak opisywany przez x ludzi wskakuje na 500obr i później na ok 1200
  • 0

#102 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 11:39, 13.01.2022

Nie czytałem dokładnie całego wątku - ale sam zaczynałbym od najprostszych (nie zawsze najmądrzejszych) prób - czy ktoś kto ma problemy odpalał z wyjętym filtrem powietrza ?


  • 0

#103 Koniu97

Koniu97
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2.0
  • Wersja:vii
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:53, 27.11.2023

Witam, odkopie temat bo mam podobny problem z odpalaniem w acco vii 2.0 2007r. W chlodne dni auto wskakuje na 1200 obrotow pozniej na sekunde na 800/1000 i znow na 1200 lub na 1000 i dopiero po sekundzie na 1200. W lecie odpala prawie idealnie czyli ladnie sobie wchodzi na "ssanie". Rozwiazal juz ktos ten problem?
https://youtube.com/...?feature=shared

Użytkownik Koniu97 edytował ten post 05:23, 27.11.2023

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq