Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwnie odpala

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
102 odpowiedzi w tym temacie

#76 coral_snake

coral_snake
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:36, 26.11.2017

U  mnie jest bardzo podobnie - wpada na 800 na chwilę, a później 1200-1300.
Auto ma 60tkm, od nowości w rodzinie i od nowości w ten sposób odpalało.


  • 0

#77 pawelzszu

pawelzszu
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:BiałyStok
  • Silnik:2,0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:39, 26.11.2017

U  mnie jest bardzo podobnie - wpada na 800 na chwilę, a później 1200-1300.
Auto ma 60tkm, od nowości w rodzinie i od nowości w ten sposób odpalało.

 

Robiłeś regulację zaworów? Mój ma 63tkm


  • 0

#78 coral_snake

coral_snake
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:42, 26.11.2017

Nope - producent przewidział regulację po 100tkm, więc raczej wtedy będę robił.

Nie przeszkadza mi to jakoś - i jak mówię - od nowości tak palił.


  • 0

#79 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 08:32, 27.11.2017

Regulacja zaworów nic na to nie pomoże.Ja już robiłem regulację,przepustnicę,ładowałem akumulator i cały czas to samo.W lato bez problemu.Przy niższych temp.tak ma i już
Wracając do zaworów to nie czekaj na magiczne zalecenia serwisu.Zrób wcześniej.Ja robiłem wcześniej u siebie i były rozjechane.Podobnie u kolegi któremu serwisuję taki sam model
  • 0

#80 pawelzszu

pawelzszu
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:BiałyStok
  • Silnik:2,0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 03.12.2017

Zrobiłem regulację zaworów, pierwsze odczucia z powrotu trasa 180 km bardzo przyjemne. Samochód jakby dostał kopa przy wyższych obrotach. Dziś poszedłem na chwilę i odpaliłem po nocy temperatura  4 stopnie. Tu filmik:

 

 

tu dla przypomnienia wcześniejszy film przed regulacją:

 

 

 

Jak oceniacie te 2 starty ? 

 


  • 0

#81 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:57, 03.12.2017

Identyczne ;)


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#82 paniemarianie

paniemarianie
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:cw1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 05.12.2017

Według mnie po regulacji ma mniejsze kołatanie i to by się z teorią zgadzało, tylko to nijak się nie ma do naszego problemu z obrotami po odpaleniu :D

Rozumiem, że jesteśmy bezsilni...


  • 0

#83 Wasilmag

Wasilmag
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 18.12.2017

Mam identyczne objawy i nie potrafię dojść z czym mogą być związane, mało tego dziś przez 24h była temp około -5 stopni, jak z rana odpaliłem silnik to wskoczył LEDWO na 1000 obrotów gdy miałem wciśnięte sprzęgło, gdy sprzęgło puszczałem obroty spadały do 800... dopiero po paru sekundach silnik się "rozpędził" do 1200... nie chcę myśleć jak by odpalił przy braku wciśnięcia sprzęgła...

z tym sprzęgłem to wpadłem aby wcisnąć przy rozruchu bo kiedyś usłyszałem że przy dużych mrozach przy rozruchu lepiej wcisnąć sprzęgło to lepiej silnik odpala :D , lecz tutaj było tylko parę stopni i silnik zachowywał się jak by co najmniej było -20 i te mulenie silnika przy odpuszczeniu... :snieg:

 

Dodam jeszcze że przy rozgrzanym silniku gdy pojadę na myjnię autko polewam wodą przez parę minut to później jak odpalam to potrafi stać 2 sec na 500 obrotach i dźwięk silnika jest jak by "przygłuszony", dopiero po chwili zaczyna fajnie pracować i obroty wskakują na wyższe.


Użytkownik Wasilmag edytował ten post 08:29, 18.12.2017

  • 0

#84 paniemarianie

paniemarianie
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:cw1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 05.01.2018

Jak pisałem miałem problem z odpalaniem.

Kroki jakie podjąłem:

1. Czyszczenie przepustnicy - nie dało nic.

2. Wymiana oleju i wszystkich filtrów i regulacja zaworów w ASO - pomogło(o dziwo).

 

Auto znowu odpala normalnie. Nie wiem na jak długo to pomogło ale jest okej.

Znajomy, który od kilku lat jeździ Accordem powiedział mi, że takie odpalanie to wina nieprawidłowego pozycjonowania się przepustnicy co spotyka podobno wiele silników Hondy. Nie weryfikowałem tego, ale może komuś taka informacja się przyda.


  • 0

#85 pawelzszu

pawelzszu
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:BiałyStok
  • Silnik:2,0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 08.01.2018

podeślij film bym z chęcią zobaczył jak to jest jak odpala normalnie :)


  • 0

#86 yery

yery
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL8 Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 30.01.2018

U mnie zaczynał od 800 obrotów po chwili wskakiwał na 1200. Od kilku dni obserwuję że zaczyna od 500 obrotów z bardzo "cichą" pracą silnika by po chwili wskoczyć na 1200. Przy mrozie -5 w ogóle nie mogłem odpalić bo silnik na 500 obrotach nie mógł uciągnąć własnych oporów. Albo muszę trzymać rozrusznik kilka sekund aż silnik wskoczy na 1200 albo odpalam z lekko wciśniętym pedałem gazu...(bardziej otwarta przepustnica). Muszę przyznać że jest to denerwujące i przydało by się znaleźć przyczynę takiego stanu rzeczy. Kilka lat jeździłem 7gen. Zrobiłem ponad dwa razy tyle kilometrów co w tej ósemce którą teraz mam i nie miałem absolutnie żadnych problemów z silnikiem/odpalaniem itp. Regulacja zaworów którą robiłem miesiąc temu po przejechaniu 100 tys km nic nie zmieniła. Wymiana oleju i filtrów także. Ktoś wie jakie modyfikacje Honda poczyniła w silnikach 2.0 w gen 8 względem gen 7?


  • 0

#87 Pokolec

Pokolec
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 31.03.2018

Panowie, cos nowego w temacie? Ja mam ten sam problem, jestem 3 tyg po zakupie. Na poczatku palil normalnie ale z dnia na dzień objawy sie powiekszaja.

Użytkownik Pokolec edytował ten post 22:50, 31.03.2018

  • 0

#88 raczyk

raczyk
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Busko Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 04:40, 02.04.2018

Dolaczam do grupy z omawianym problemem :p R20A3 A/T jak postoi dzien/dwa to zdarza sie przy pierwszym odpaleniu ze zgasnie ;) u mnie jest wypiety rezonator i wsadzona wkladka K&N wiec watpie zeby to byl problem z powietrzem/wilgotnoscia

Użytkownik raczyk edytował ten post 04:42, 02.04.2018

  • 0

#89 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:05, 02.04.2018

Masz inne opory na dolocie - może nie ma to żadnego wpływu.

Dla pewności wpiąć rezonator i sprawdzić.


  • 0

#90 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:30, 02.04.2018

Mój silnik R20A3 odpala tak samo, jak Wasze, czyli z lekkim oporem. Przed zakupem tego samochodu, miałem okazję przejechać się innym modelem napędzanym tym silnikiem i z tego, co pamiętam, rozruch odbywał się tak samo.

 

Znalazłem rozwiązanie tego problemu - IGNORANCJA.

 

Zalecam jej stosowanie szczególnie, gdy temp. spada < +10*C. Dawkę IGNORANCJI można zmniejszyć przy temp > +15*C i całkowicie wyeliminować przy temp. otoczenia > +20*C.

 

Aby było jasne, podaję funkcję ignorancji zależną do temperatury:

 

IGNORANCJA [%] |    TEMP [*C]

         +120%        |      +25*C

         +110%        |      +20*C

         +100%        |     +15*C

            +75%       |     +10*C

            +50%       |       +5*C

            +25%       |        0*C

              +0%       |       -5*C

            +25%       |      -10*C

            +50%       |      -15*C

            +75%       |      -20*C

          +100%       |      -25*C

         +125%        |      -30*C 

 

Przy zastosowaniu pamiętać, że to prosty samochód z ryżowych pól Japonii, a zgodnie z podręcznikiem lotnictwa RAF z lat 40. Japończycy nie są dobrymi pilotami, gdyż ich matki noszą ich na plecach i nie mają dobrego wyczucia równowagi. Nie udało się im podnić Azji, nie udało się im zbudować rakiet kosmicznych, mają wariata finansowanego przez Pekin i Moskwę u swoich bram i spędzają po 14h bezproduktywnych godzin w biurze. Nie wszystko się udało w Japonii, tak więc i silnik R20A3 ideałem nie jest.


Użytkownik Etranger edytował ten post 20:31, 02.04.2018

  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq