U mnie jest bardzo podobnie - wpada na 800 na chwilę, a później 1200-1300.
Auto ma 60tkm, od nowości w rodzinie i od nowości w ten sposób odpalało.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 18:36, 26.11.2017
#77
Napisano 18:39, 26.11.2017
U mnie jest bardzo podobnie - wpada na 800 na chwilę, a później 1200-1300.
Auto ma 60tkm, od nowości w rodzinie i od nowości w ten sposób odpalało.
Robiłeś regulację zaworów? Mój ma 63tkm
#78
Napisano 18:42, 26.11.2017
Nope - producent przewidział regulację po 100tkm, więc raczej wtedy będę robił.
Nie przeszkadza mi to jakoś - i jak mówię - od nowości tak palił.
#79
Napisano 08:32, 27.11.2017
Wracając do zaworów to nie czekaj na magiczne zalecenia serwisu.Zrób wcześniej.Ja robiłem wcześniej u siebie i były rozjechane.Podobnie u kolegi któremu serwisuję taki sam model
#80
Napisano 15:25, 03.12.2017
Zrobiłem regulację zaworów, pierwsze odczucia z powrotu trasa 180 km bardzo przyjemne. Samochód jakby dostał kopa przy wyższych obrotach. Dziś poszedłem na chwilę i odpaliłem po nocy temperatura 4 stopnie. Tu filmik:
tu dla przypomnienia wcześniejszy film przed regulacją:
Jak oceniacie te 2 starty ?
#81
Napisano 16:57, 03.12.2017
Identyczne
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#82
Napisano 10:53, 05.12.2017
Według mnie po regulacji ma mniejsze kołatanie i to by się z teorią zgadzało, tylko to nijak się nie ma do naszego problemu z obrotami po odpaleniu
Rozumiem, że jesteśmy bezsilni...
#83
Napisano 08:06, 18.12.2017
Mam identyczne objawy i nie potrafię dojść z czym mogą być związane, mało tego dziś przez 24h była temp około -5 stopni, jak z rana odpaliłem silnik to wskoczył LEDWO na 1000 obrotów gdy miałem wciśnięte sprzęgło, gdy sprzęgło puszczałem obroty spadały do 800... dopiero po paru sekundach silnik się "rozpędził" do 1200... nie chcę myśleć jak by odpalił przy braku wciśnięcia sprzęgła...
z tym sprzęgłem to wpadłem aby wcisnąć przy rozruchu bo kiedyś usłyszałem że przy dużych mrozach przy rozruchu lepiej wcisnąć sprzęgło to lepiej silnik odpala , lecz tutaj było tylko parę stopni i silnik zachowywał się jak by co najmniej było -20 i te mulenie silnika przy odpuszczeniu...
Dodam jeszcze że przy rozgrzanym silniku gdy pojadę na myjnię autko polewam wodą przez parę minut to później jak odpalam to potrafi stać 2 sec na 500 obrotach i dźwięk silnika jest jak by "przygłuszony", dopiero po chwili zaczyna fajnie pracować i obroty wskakują na wyższe.
Użytkownik Wasilmag edytował ten post 08:29, 18.12.2017
#84
Napisano 17:37, 05.01.2018
Jak pisałem miałem problem z odpalaniem.
Kroki jakie podjąłem:
1. Czyszczenie przepustnicy - nie dało nic.
2. Wymiana oleju i wszystkich filtrów i regulacja zaworów w ASO - pomogło(o dziwo).
Auto znowu odpala normalnie. Nie wiem na jak długo to pomogło ale jest okej.
Znajomy, który od kilku lat jeździ Accordem powiedział mi, że takie odpalanie to wina nieprawidłowego pozycjonowania się przepustnicy co spotyka podobno wiele silników Hondy. Nie weryfikowałem tego, ale może komuś taka informacja się przyda.
#85
Napisano 21:14, 08.01.2018
podeślij film bym z chęcią zobaczył jak to jest jak odpala normalnie
#86
Napisano 22:39, 30.01.2018
U mnie zaczynał od 800 obrotów po chwili wskakiwał na 1200. Od kilku dni obserwuję że zaczyna od 500 obrotów z bardzo "cichą" pracą silnika by po chwili wskoczyć na 1200. Przy mrozie -5 w ogóle nie mogłem odpalić bo silnik na 500 obrotach nie mógł uciągnąć własnych oporów. Albo muszę trzymać rozrusznik kilka sekund aż silnik wskoczy na 1200 albo odpalam z lekko wciśniętym pedałem gazu...(bardziej otwarta przepustnica). Muszę przyznać że jest to denerwujące i przydało by się znaleźć przyczynę takiego stanu rzeczy. Kilka lat jeździłem 7gen. Zrobiłem ponad dwa razy tyle kilometrów co w tej ósemce którą teraz mam i nie miałem absolutnie żadnych problemów z silnikiem/odpalaniem itp. Regulacja zaworów którą robiłem miesiąc temu po przejechaniu 100 tys km nic nie zmieniła. Wymiana oleju i filtrów także. Ktoś wie jakie modyfikacje Honda poczyniła w silnikach 2.0 w gen 8 względem gen 7?
#87
Napisano 22:49, 31.03.2018
Użytkownik Pokolec edytował ten post 22:50, 31.03.2018
#88
Napisano 04:40, 02.04.2018
Użytkownik raczyk edytował ten post 04:42, 02.04.2018
#89
Napisano 20:05, 02.04.2018
Masz inne opory na dolocie - może nie ma to żadnego wpływu.
Dla pewności wpiąć rezonator i sprawdzić.
#90
Napisano 20:30, 02.04.2018
Mój silnik R20A3 odpala tak samo, jak Wasze, czyli z lekkim oporem. Przed zakupem tego samochodu, miałem okazję przejechać się innym modelem napędzanym tym silnikiem i z tego, co pamiętam, rozruch odbywał się tak samo.
Znalazłem rozwiązanie tego problemu - IGNORANCJA.
Zalecam jej stosowanie szczególnie, gdy temp. spada < +10*C. Dawkę IGNORANCJI można zmniejszyć przy temp > +15*C i całkowicie wyeliminować przy temp. otoczenia > +20*C.
Aby było jasne, podaję funkcję ignorancji zależną do temperatury:
IGNORANCJA [%] | TEMP [*C]
+120% | +25*C
+110% | +20*C
+100% | +15*C
+75% | +10*C
+50% | +5*C
+25% | 0*C
+0% | -5*C
+25% | -10*C
+50% | -15*C
+75% | -20*C
+100% | -25*C
+125% | -30*C
Przy zastosowaniu pamiętać, że to prosty samochód z ryżowych pól Japonii, a zgodnie z podręcznikiem lotnictwa RAF z lat 40. Japończycy nie są dobrymi pilotami, gdyż ich matki noszą ich na plecach i nie mają dobrego wyczucia równowagi. Nie udało się im podnić Azji, nie udało się im zbudować rakiet kosmicznych, mają wariata finansowanego przez Pekin i Moskwę u swoich bram i spędzają po 14h bezproduktywnych godzin w biurze. Nie wszystko się udało w Japonii, tak więc i silnik R20A3 ideałem nie jest.
Użytkownik Etranger edytował ten post 20:31, 02.04.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych