Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwnie odpala

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
102 odpowiedzi w tym temacie

#31 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD COUPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:08, 25.11.2013

Sebasto jeśłi miałbym problem tylko z obrotami, to pewnie zlał bym temat, ale ja mam problem z odpaleniem w ujemnych temperaturach ( poniżej -12 stopni) , na początku myslałem iz to akku, wymieniłem nawet na większy, regulowałem zawory, serwis itd i ciągle bez zmian.
Z tym softem może to jest pomysł, bo jak widzę "atakuje" to hondki z roczników z pierwszego okresu czyli rok 2008 i 2009 - może choroba wieku dziecięcego :j
  • 0

#32 kornik1981

kornik1981
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Sokołów Podlaski
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Opel Astra III Classic
  • KM:90
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:17, 25.11.2013

Wobec powyższego mam pytanie do właścicieli aut poliftingowych- czy w Waszych autach też występują problemy z odpaleniem/obrotami? Jak odpala 2.4 benzyna?
  • 0

#33 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:34, 25.11.2013

Witajcie. Mam mały zgrzyt z moim accordem. Chodzi o dziwną przypadłość przy odpalaniu na zimno po kilkugodzinnym postoju. Mianowicie pierwsze odpalenie odbywa się w następujący sposób: rozrusznik zakręci , silnik bardzo szybko załapie ale wejdzie tylko na 500 obr/min i tak przez 1-2 sek. się trzęsie , po czym obroty wskoczą na swoje normalne 1200-1300 obr. i jest ok. Dzieje się tak tylko przy pierwszym odpaleniu. Następne już jest płynne zarówno jak jest jeszcze zimny, jak i ciepły. Zrobione wymiana filtra paliwa,świec,regulacja zaworów,sprawdzone błędy silnika (brak),czujnik temperatury pokazuje poprawnie. Powoli opadają mi ręce. Chodzi o benz. 2.0


u mnie byl podobny problem
wyregulowałem zawory
wymieniłem świece
a okazało się że trzeba przeczyścić i skalibrować przepustnice.

Różnica jest taka że u mnie jest sterowana elektronicznie a w 2.0 przed liftem mechnicznie
u mnie trzęsło na zimnym, jak się zagrzał to świrował.
  • 0

#34 adrianno

adrianno
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 25.11.2013

Instrukcja hondy pisze , żeby nie ruszać przepustnicy tzn. położenia dla wolnych obrotów. Oryginalnie jest mała szczelina ( przy zamkniętej nie domyka się do końca). I bądż tu mądry.. Może napisz więcej na czym polegała ta kalibracja.
  • 0
2.2 i-ctdi 2004 tourer
2.0 i-vtec 2009 tourer

#35 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:49, 26.11.2013

Instrukcja hondy pisze , żeby nie ruszać przepustnicy tzn. położenia dla wolnych obrotów. Oryginalnie jest mała szczelina ( przy zamkniętej nie domyka się do końca). I bądż tu mądry.. Może napisz więcej na czym polegała ta kalibracja.

Z tym się zgasza, że żadną śrubką się nie kręci na przepustnicy i jej nie regulujesz. Jak przepustnica jest brudna to ta mała szczelina się zatyka syfem i po czyszczeniu ropisz za pomocą komutera do hondy zerowanie ecm , czyli kalibrację przepustnicy. Robi to komputer , odpalasz na 10 minut w celu ustabilizowania obrotów i po robocie.
  • 0

#36 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD COUPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:22, 26.11.2013

Muzyczka a tak z ciekawości czy nastąpiła zmiana softu po roku 2009 dla R20A3 ?
  • 0

#37 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:41, 12.12.2013

Muzyczka a tak z ciekawości czy nastąpiła zmiana softu po roku 2009 dla R20A3 ?

Moj jest z grudnia 2010 i wczoraj sprawdzali mi w ASO soft...i jest on aktualny.
Nic nowego nie wymyslono :mrgreen:
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#38 Pedro

Pedro
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 13.02.2014

Od miesiąca nie ma żadnych nowych wpisów, czy już się wszyscy pogodzili z tym objawem?
U mnie problem również występuje 109000 km przebiegu. Problem rozwiązuje pulsacyjne wciskanie pedału gazu przy odpalaniu.
  • 0

Pedro


#39 Pejek39

Pejek39
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Rutki
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 13.02.2014

Mnie również ten problem dotyczy, tzn mojego Accorda ;-) Przebieg 110000, mieszkam za granicą i teraz temperatura powietrza waha się miedzy 3-7 stopni na + i oczywiście problem występuje. Czyli odpali, jest 500rpm a po 1-2 sekundach jest już normalnie około 1200rpm. Ale kiedy temperatura spadała do -10 poniżej zera, problemu nie było. Auto paliło bardzo ładnie i obroty były 1200 od samego startu. Moim skromnym zdaniem, śmie twierdzić ze bardzo duży wpływ na to odpalanie ma wilgotność powietrza. Przykład: Umyłem wieczorem auto na myjni (trasa z myjni do domu 600m), dodatkowo rano była mgła i miałem problem z uruchomieniem silnika. Tzn. odpaliła od razu ale zgasła, i później musiałem z minute albo dłużej kręcić rozrusznikiem zanim uruchomiłem silnik. Nie wiem, może to tylko zbieg okoliczności w co wątpię... Paliwo tankuje tylko na Shell i Statoil to raczej nie jest złe


Użytkownik Pejek39 edytował ten post 21:22, 13.02.2014

  • 0

#40 adrianno

adrianno
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 19.02.2014

Narazie to zostawiłem i tak jeżdzę . Pali mi za każdym razem. Tylko w tych temperaturach 0-10 st. jest taki objaw 500 obr.  i dopiero po 1 sek. 1200.... Moim zdaniem to błąd w programie. Zle dobrana mieszanka do zimnego silnika i takiej temp. na zewnątrz. Pozdr.


  • 0
2.2 i-ctdi 2004 tourer
2.0 i-vtec 2009 tourer

#41 face_off

face_off
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 20.02.2014

Sprawdzaliście może czujnik temperatury ECU ? Mam podobny problem i już chyba tylko to jeszcze przychodzi mi do głowy.


  • 0

#42 kozik54

kozik54
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:cu1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:09, 28.02.2014

Sterownik wtrysków  komputer tego nie wykaże  czyli nie bedzie check engine   takie same objawy mial kumpel a mondeo  i to bylo przyczyna  nie wiem jak w hondzie


  • 0

#43 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD COUPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:35, 12.03.2014

W  styczniu jak wiecie przyszły mrozy około -12 do -15 i w ogóle nie odpaliłem mojej hondzi. Zacząłem drążyć temat w ASO Karlik Poznań. Powiedzieli mi iż mieli kilka takich problemów i wgranie softu pomagało. Zdecydowałem się na wgranie "nowego" oprogramowania - 120zł i około 1h. Odebrałem auto i jak odpalam na ciepłym to wskakuje od razu na 1200obrotów więc wydaje się iz coś tam się zmieniło. Ale jak odpalam na zimno to to samo czyli obroty wchdzą na około 500 i po 1s-2s wchodzą na 1100-1200 obrotów. Jak widać mrozów na razie nie ma ( na szczęście) i nie wiem czy odpaliła by na mrozie, ale obawiam się iż chyba nie.

Resumując obawiam się iż wgranie nowszego softu nie poprawia sytuacji........ - drążymy temat dalej


  • 0

#44 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:14, 16.03.2014

I mnie problem dopadł :)

Po odpaleniu na zimnym wchodzi szybko na około 500obr/min trochę się potrzesie i wchodzi na około 1200 obr/min.

Gdy dodam lekko gazu przy odpalaniu to wchodzi odrazu na 1200obr/min.

 

Muszę wyczyścić przepustnice. U mnie przepustnica jest elektroniczna. Czyścił ją ktoś ?

Słyszałęm że nie wolno jej czyścić środkami w spray.


  • 0

#45 Janek01

Janek01
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:02, 19.04.2014

mam VII 2,4 AT

zaraz po dopaleniu wskakują mi dosyć wysokie obroty 1500, za każdym razem, nie zależnie od temp. na zewnątrz.

po wrzuceniu R lub D spadają do 1100.

Obroty stopniowo spadają do wartości ok 700-800 na P.

Domniemam że te 1500 to ssanie, ale żeby się załączało po każdym odpaleniu nie zależnie od temp silnika?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq