XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
samochód w garażu rdzewieje?
#1
Napisano 18:12, 16.11.2013
#2
Napisano 18:15, 16.11.2013
#3
Napisano 18:22, 16.11.2013
1+Moim zdaniem garaż to +
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#4
Napisano 18:31, 16.11.2013
VTEC PIJE VTEC ŻYJE
#5
Napisano 18:38, 16.11.2013
#6
Napisano 18:41, 16.11.2013
Kurcze mogłem nie pytać , nie czytać tylko go wynająć i byłby spokój, a tak to tylko mam dylemat.
[ Dodano: 2013-11-16, 18:45 ]
Nie no nie zmieniam często, nie mam na to kasy Właśnie ten jest napewno ciepły i mały. Jest to jakby parter w bloku i rury biegną ciepłe. Kurcze ale pod chmurką trzymać auto też nie jest dobrym rozwiązaniem :-/Ciepły garaż zimą to porażka, chyba że zimą nim nie jeździsz lub tylko jak jest duży mróz i wszystko odśnieżone, w innym przypadku cały syf z solą i czym tam jeszcze posypują, w ciepełku odmarza i wcina powoli budę, a ruda niestety coraz intensywniej zaczyna interesować się VII gen. Moje zdanie zawsze było takie że jak garaż to zimny, chyba że często wozidła zmieniasz, to wtedy bez różnicy.
#7
Napisano 18:53, 16.11.2013
#8
Napisano 19:17, 16.11.2013
bo gdyby go nie było, to ja bym się nawet nie zastanawiał. miałem przykład na aucie dość lubianym przez rudą, czyli naszym rodzimym polonezie. mieliśmy go od 1992 roku, rocznik 1988, cały czas trzymaliśmy go w garażu i do 2008 roku blacharka była praktycznie bez zarzutu, oczywiście konkretnie zakonserwowana, ale jak tylko pozbyliśmy się garażu i auto poszło pod chmurkę, to w ciągu 1 roku pojawiły się wypryski na drzwiach, progach i podszybiu.
tyle, żę my trzymaliśmy go w garażu nieocieplanym, więc temperatura w nim była może ze 2, może 3 stopnie większa niż na zewnątrz, do tego odpowiednia wentylacja(otwory w dole drzwi i na ścianie "plecowej" u góry)
teraz hankę i forda też trzymam w garażu, ale również wolnostojącym nie ocieplanym z podobną wentylacją. także garaż jak najbardziej, ale nieocieplany
#9
Napisano 19:28, 16.11.2013
w tym przypadku kluczowym aspektem jest właśnie to ogrzewanie.
bo gdyby go nie było, to ja bym się nawet nie zastanawiał. miałem przykład na aucie dość lubianym przez rudą, czyli naszym rodzimym polonezie. mieliśmy go od 1992 roku, rocznik 1988, cały czas trzymaliśmy go w garażu i do 2008 roku blacharka była praktycznie bez zarzutu, oczywiście konkretnie zakonserwowana, ale jak tylko pozbyliśmy się garażu i auto poszło pod chmurkę, to w ciągu 1 roku pojawiły się wypryski na drzwiach, progach i podszybiu.
tyle, żę my trzymaliśmy go w garażu nieocieplanym, więc temperatura w nim była może ze 2, może 3 stopnie większa niż na zewnątrz, do tego odpowiednia wentylacja(otwory w dole drzwi i na ścianie "plecowej" u góry)
teraz hankę i forda też trzymam w garażu, ale również wolnostojącym nie ocieplanym z podobną wentylacją. także garaż jak najbardziej, ale nieocieplany
No właśnie, nie ocieplany. A w tamtym to temperatura w zimie pewnie podobna jak w mieszkaniu. I nie ma wentylacji w tylnej scianie bo za nią są normalnie piwnicy w bloku, jest tylko kilka dziurek w dole drzwi.
#10
Napisano 19:36, 16.11.2013
#11
Napisano 19:57, 16.11.2013
dokładnie tak Teściowa ma cordobę 10 lat garażowany w cieplutkim garażu brak oznak korozjino nie pierdzielcie że mróz nie ma wpływy na zużycie auta (lakier, uszczelki,płyny,guma i w ogóle wszystko) ja mam auto w ciepłym garażu (obecnie 16 stopni a na dworze 3 stopnie) i myślę że jest więcej plusów niż minusów na kożyść ciepłego garażu.
Tu sobie sam odpowiedziałeś czy by stał na dworze czy garażu tak samo by sie skończyłoPo zimie pojechałem autem na myjnie i patrze na nadkola i rudy ślad się zrobił. Fakt że reperaturki wstawił popeliniarz, który nie zabezpieczył ich od środka.
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#12
Napisano 19:59, 16.11.2013
**************************************************
#13
Napisano 20:05, 16.11.2013
Jeżeli jest dobra, to wilgoć szybko odparuje na zewnątrz. Jeżeli będzie się "kisić" to dla auta jest to niezdrowo
W poprzednim garażu tak miałem, ciepły (rury CO leciały pod podłogą, ciepełko jak ta lala) ale jak się okazało, prawie bez wentylacji (atrapa była w dachu, zatkana) no i skodzina trochę ucierpiała przez jedną zimę. Zawiecho, sprężyny, łożyska makfersonów i ogólny skisły zapach w aucie. Blacha na szczęście nie była nadgryziona, nic nie wylazło, ale trochę kosztów i robocizny kosztowało pozbycie się tych zardzewień.
Wcześniej natomiast miałem również ogrzewany, ale bardzo dobrze wentylowany garaż (też murowany) i tam zero kłopotów. Auto 9 lat tam stało i spokój był.
A teraz stoi w blaszaku nieogrzewanym, ale wentylowanym i zobaczymy jak to hani posłuży. Pewnie dobrze.
#14
Napisano 20:38, 16.11.2013
W zimie wsiadam do ciepłego auta,
moment się nagrzewa i na lpg przełącza,
szyb nie skrobię,
nikt mi drzwiami przy otwieraniu blacharki nie oklepuje,
baran zderzaków nie otrze przy cofaniu,
idiota nie podrapie gwoździem,
mam zawsze miejsce postojowe
w lecie nie nagrzewa się jak piekarnik
ostatnimi czasy zrobiłem najlepszego moda - brama od garażu na pilota... i teraz noszę 3 piloty przy sobie
1 od bramy mojego garażu
2 od bramy głównej
3 od samochodu
EDYTA:
gdy zeszłej zimy było -28C ja w garażu miałem +10C
jak już ktoś się tak bardzo przejmuje polecam obejrzeć na youtube w jakim stanie jest olej w silniku przy takiej temperaturze
co bardziej zaszkodzi autu? - namarznięty olej czy sół w ciepłym garażu
#15
Napisano 20:41, 16.11.2013
pozdr
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych