Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem z paleniem 2.2 i-ctdi 2003r


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 szymon2066

szymon2066
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Szczecinek
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 12.11.2013

Witam mam problem z odpalaniem mojej Hondy i niestety żaden ze wcześniejszych tematów nie mówi o moim problemie .
Więc jest tak że podczas odpalanie strasznie długo kręci nawet do 10 sek. jak auto się rozgrzeję jest trochę lepiej ale nie dużo chociaż raz na jakiś czas odpala szybko żaden z dotychczasowo odwiedzonych mechaników nie był w stanie powiedzieć co jest nie tak !! Rozrusznik kręci ,filtr paliwa wymieniony najgorsze jest to że mam wrażenie że im niższa temperatura tym jest gorzej i że nie długo wcale nie odpalę kolega wspominał coś o jakimś zaworze przy pompie ciśnienia i czujkach od niego . Czy jest możliwe że podłącze się pod komputer i to wyjdzie ? Z góry dziękuję za pomoc.
  • 0

#2 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:01, 13.11.2013

moze paliwo sie za bardzo cofa w przewodach i musisz pokrecic zeby dostal paliwa, ktos kiedy pisal ze jakies zaworki puszczaly, ale nie pamietam co to gdzie to :oops:
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#3 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:16, 13.11.2013

trzeba porządnie sprawdzić pompę ciśnienia bo może już nawalać gdyż pierwsze egzemplarze i-ctdi miały problem aby pompa trzymała parametry jakie trzeba
  • 0

#4 szymon2066

szymon2066
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Szczecinek
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 09.12.2013

Witam zauważyłem nową rzecz nowy objaw który może pomoże wam w podpowiedzeniu mi co może dolegać mojej hondzie .
Zatem mam problem z odpalaniem za każdym razem długo kręci ale dziś odpalałem go i gasiłem odpalałem i gasiłem i tak po około 8 razie zaczęła normalnie palić ale oczywiście jak samochód odstał jakieś 15 minut to problem wrócił . Ah i co ważne od czasu mojego pierwszego postu zauważyłem jeszcze że rzadko ale czasem przy odpalaniu gdy niby ma już odpalić kręci kręci i nagle jak by rozładowany akumulator ( ale akumulator jest sprawny mało tego podłączyłem się pod komputer i nic to nie wykazało ) honda jak by na moment odstawia się po czym znów zaczyna kręcić i odpala >
  • 0

#5 silver2x10

silver2x10
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Bedford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:38, 12.12.2013

witam sprawdź zawór na listwie cr najszybszy sposób sprawdzenia - 1zdejmujesz osłonę wyciszającą z silnika przed sobą masz listwę CR po prawej czujnik w lewym końcu listwy masz śrubę tam jest zawór 2.po prawej stronie jest przewód doprowadzający paliwo po lewej odprowadzający, szczypcami zaciskowymi zduś przewód doprowadzający i spróbuj odpalić i jeżeli odpali i z lewej strony przewód wysadzi z nasady to znaczy ze zawór jest trafiony trzeba go dać do regeneracji (wymienić) TAK MI CIAPATY SPRAWDZIŁ I MIAŁ RACJE-postawił 100procentowa diagnozę , w hondzie (Anglia )nie sprzedają tego zaworka tylko cała listwę
  • 0

#6 Khorrne

Khorrne
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Garwolin-Hatfield
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 12.12.2013

Witam
Kolego silver2x10, czy zawór u siebie wymieniałeś regenerowałeś czy cała listwa poszła do wymiany.
Ja już 3 tyg walczę z odpalaniem na ciepłym i dziś po nieudanej próbie odpalenia na ciepłym zawór na listwie dostał małym młoteczkiem parę razy i silniczek od strzału zapalił, więc obstawiam ze ta gadzina szwankuje (pompa i wtryski sprawdzone, filtr paliwa OEM, błędów zero a na rozgrzanym nie pali :(
Listwa w serwisie to 800 funtów + vat :,(
  • 0

#7 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:14, 12.12.2013

Sprawdź najpierw podstawy

Jak ma się akumulator? W pełni naładowany? Podmień z kimś dla sprawdzenia.

Sprawdź jakie masz ładowanie (miernik w łapę i jazda):
1) na odpalonym i wszystkie instrumenty wyłączone (jak radio, światła, ogrzewanie tylnej szyby, nawiewy itp)
2) na odpalonym + wszystkie instrumenty na ON (radio, światła, ogrzewanie tylnej szyby, nawiewy, klima i wszystko co zżera prąd itp)
To da odpowiedź o alternatorze czy ładuje i jak bo może nie ładuje tyle ile powinien i bateria jest stale niedoładowana a najwięcej prądu idzie z niej podczas rozruchu.

Kolejna sprawa w jakim stanie są świeczki (świece żarowe)? Kiedy wymieniane i czy w ogóle?

Filtr paliwa wymieniony na jaki? OEM czy zamiennik?

I jak ma sie filtr powietrza? Kiedy wymieniony?

Żeby auto odpaliło muszą być spełnione pewne zasady, potrzeba: prądu, powietrza i paliwa (no i kluczyka w stacyjce choć bez tego też odpalają :mrgreen: )
  • 0

#8 silver2x10

silver2x10
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Bedford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 13.12.2013

witam niemożna kopić tego zaworka (mechaniczny zawór....) regenerowałem i chodzi jak ta lala Honda sprzedaje tylko cała listwę mowa oczywiście w Anglii koszt listwy w Bedford 400+vat .Trzeba go wyjąc i przeczyścić może jest zawalony a regenerują tam gdzie wtryski ale nie wszyscy ,mnie regenerował gość w Wellingborough ale dokładnie nie wiem gdzie koszt 150funta i jeżeli by nie dało rady go zrobić on daje swój za 180 funta
  • 0

#9 Khorrne

Khorrne
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Garwolin-Hatfield
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 13.12.2013

Dziś go wykręcałem i przedmuchałem sprężonym powietrzem co się dało.
Na razie pali na dotyk czy ciepły czy zimny, zobaczymy jak długo :?:
Dzięki za info.
  • 0

#10 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:43, 06.02.2014

Odgrzebuje temat, ale musze :-)
Mam bardzo podobny problem. Samochod jak troche postoi trzeba dlugo kręcić. Dzisiaj myślałem że juz nie załapie. Znalazlem ten temat i odkreciłem dzisiaj obie strony. Zawór i czujnik. Nie bardzo wiem co tam czyścić. Jedna malutka dziurka. Teraz mam pytanie. 1.Czy ten czujnik z prawej strony tez moze byc walniety ?? 2.Czy ciśnienie na tej listwie ma wplyw na prace silnika ?? Nikt nie może znaleźć rozwiazania na moj poprzedni problem. Czyli odciecie paliwa i przejście w tryb awaryjny po przekroczeniu 3000 obrotów. Błędy to P1065 i P0087. Filtr wymieniony oryginalny Denso. Jeden z tych błędów mowi o zbyt niskim cisnieniu na listwie. Jesli to nie filtr to może ten zawór lub czujnik z listwy ??
  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#11 ognistysmall

ognistysmall
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:20, 07.02.2014

Odgrzebuje temat, ale musze :-)
Mam bardzo podobny problem. Samochod jak troche postoi trzeba dlugo kręcić. Dzisiaj myślałem że juz nie załapie. Znalazlem ten temat i odkreciłem dzisiaj obie strony. Zawór i czujnik. Nie bardzo wiem co tam czyścić. Jedna malutka dziurka. Teraz mam pytanie. 1.Czy ten czujnik z prawej strony tez moze byc walniety ?? 2.Czy ciśnienie na tej listwie ma wplyw na prace silnika ?? Nikt nie może znaleźć rozwiazania na moj poprzedni problem. Czyli odciecie paliwa i przejście w tryb awaryjny po przekroczeniu 3000 obrotów. Błędy to P1065 i P0087. Filtr wymieniony oryginalny Denso. Jeden z tych błędów mowi o zbyt niskim cisnieniu na listwie. Jesli to nie filtr to może ten zawór lub czujnik z listwy ??

Czesc.

Mialem ten sam problem. W hondzie powiedzieli ze zamale cisnienie dostaje, i moze to byc wlasnie ten zawor na listwie. W gorszym wypadku pompa wtryskiwaczy..

Wymienilem dzis cala listwe paliwowa i problem ustal. Uzywana na allegro ok. 170zl

 

Pozdrawiam


  • 0

#12 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:27, 07.02.2014

Dzięki Ognisty. Wczoraj już zamówiłem na alegro zawór i czujnik. Zaplaciłem 240zl. Widziałem tańsze, ale kupiłem tą, niby z tego samego rocznika co mój. Części dotrą do mnie dopiero w czwartek więc muszę uzbroić się w cierpliwość Mam nadzieję że to właśnie listwa jest problem.


  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#13 sbx15

sbx15
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 10.02.2014

witam

ja mam ten sam problem po zalaniu złej jakości paliwa. Stacja benzynowa po zgłoszeniu mojej reklamacji sprawdziła próbki paliwa i okazało się że to jest winna paliwa. Teraz auto stoi w serwisie i oczekuje na diagnoze przez serwis i oględziny rzeczoznawcy. 


  • 0

#14 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:55, 11.02.2014

witam

ja mam ten sam problem po zalaniu złej jakości paliwa. Stacja benzynowa po zgłoszeniu mojej reklamacji sprawdziła próbki paliwa i okazało się że to jest winna paliwa. Teraz auto stoi w serwisie i oczekuje na diagnoze przez serwis i oględziny rzeczoznawcy. 

Czy Twój problem to ciężkie odpalanie czy może utrata mocy ?? Ja do czwartku czekam cierpliwie na zawór i czujnik listwy. 


  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#15 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 14.02.2014

Zrobie może mały update. Wymieniłem zawór i czujnik na listwie i niestety  lipa. Dalej to samo p1065 i p0087. Ręce mi już  opadają. Gdzie szukać ??


  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq