Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wspomaganie - wyciek z kabla


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#46 Lotix

Lotix
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 10.03.2016

Ja też borykam się z tym problemem już bardzo długo. Dałem przewód do zakucia już dwa razy i spartolili sprawę. Do wersji europejskiej nigdzie nie można go dostać . Jakby ktoś miał jakiś pomysł lub taki przewód na sprzedaż proszę o kontakt 510193681


  • 0

#47 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:54, 10.03.2016

Od Uk nie pasuje?


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#48 Lotix

Lotix
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 10.03.2016

Mówią że jest za krótki.


  • 0

#49 Miska

Miska
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Rzeszów(Kolbuszowa)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 13.03.2016

Od Londynu nie pasuje, za krótki
  • 0

#50 Lotix

Lotix
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:13, 13.03.2016

Myślę żeby przekuć tą część  gdzie jest tzw czujnik drgań do wersji europejskiej, bo ze starego już nic nie będzie


  • 0

#51 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:01, 01.05.2016

Jestem swiezo po  zakuciu przewodu i nadal cieknie :/    Co za lipa :/


  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#52 gismo

gismo
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 19.07.2016

Właśnie mi zaczął cieknąć przewód wspomagania i mam pytanko czy zakuwać czy kupować nowy :/


  • 0

:)


#53 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:48, 19.07.2016

Zakuwaj😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#54 gismo

gismo
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 19.07.2016

Zakuwaj

Rozumiem że miałeś problem z owym przewodem wspomagania ?

Zakułeś i jest ok, bo czytając wypowiedzi na forum to nie bardzo ok jest u większości po zakuciu

dlatego moje pytanie.


  • 0

:)


#55 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:08, 19.07.2016

Wszystko zależy gdzie zrobisz..

Zakuwalem kiedyś w innym samochodzie przewód klimy i też było git😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#56 lv10

lv10
  • Klubowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive aut.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:33, 18.01.2017

Kupował ktoś może przewód z Chin? :) Niecałe 50$. Np. tutaj: https://pl.aliexpres...d1-d181c56fa8b1

Po nieudanym zakuciu układ wspomagania wyje a mechanicy rozkładają ręce.


  • 0

#57 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:22, 20.01.2017

Przy każdej ingerencji w układ wspomagania czy to wymiana węża zbiorniczka,lub pompy należy dobrze odpowietrzyć układ i zalać odpowiednim czynnikiem dłuższa jazda na zapowietrzonym układzie na 100% uszkodzi pompe a regeneracja magla to już większy, koszt niemówiąc o kupnie nowego.

Miałem podobny przypadek w innym samochodzie przelałem dokładnie cały układ podciśnieniem i buczenie zniknęło(zmieniłem płyn na inny)


  • 0

#58 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:49, 20.01.2017



Miałem podobny przypadek w innym samochodzie przelałem dokładnie cały układ podciśnieniem i buczenie zniknęło(zmieniłem płyn na inny)


Możesz opisać dokładniej co oznacza przelanie układu podciśnieniem?



Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#59 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:34, 21.01.2017

Możesz spróbować w ten sposób spuścić płyn stary,skręć koła na maxa wlej świeży płyn pokręć w prawo lewo do oporu kilka razy uzupełnij płyn,odpal samochód pokręć kilka razy prawo lewo zgaś samochód, uzupełnij płyn,powtórz tą czynność kilka razy pamiętaj aby pompa niepracowała za długo jak jest zapowietrzona,rób kilku minutowe przerwy,powinno pomóc chyba że pompa się zatarła.

Chodziło mi o przelanie pompy wtłaczając do zbiorniczka płyn pod ciśnieniem aby wywalić syf ja robiłem samoróbke.


  • 0

#60 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:43, 21.01.2017

Możesz opisać dokładniej co oznacza przelanie układu podciśnieniem?



Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Witam. Pozwole sobie dodać coś od siebie😉
Jest jeszcze jeden sposób na dokładne przeplukanie układu , ale w dwie osoby.
1. Wyciagamy płyn ze zbiornika ,(polecam też całkowicie zdemontować zbiorniczka i dokładnie umyć , naprzyklad bęzyna ekstrakcyjną lub zmywaczem do hamulcow...)
2. Odłączyć przewód powrotny zbiorniczka ( ten cieńszy, który idzie od magla ).
3.Zaślepic króciec w zbiorniczku a dołączony przewód przedłużyć kawałkiem węża i wyprowadzić do wiadra (pojemnika na stary plyn)
4. Wlewamy nowy plyn do zbiorniczka , jedna osoba odpala auto i kręci kierownica w lewo w prawo do oporu (i tutaj trzeba sie uwijac jak najszybciej 😉)a druga cały czas wlewa nowy pyn do zbiorniczka.
5. Zanim skończy się płyn gasimy auto. Składamy wszystko jak było.
W ten sposób na pewno cały stary płyn zostanie wciśnięty nowym.
6. Uzupełniamy poziom płynu i gotowe.

Na taką operację radzę przygotować 2l. płynu.
Pozdrawiam i powodzenia😉

Użytkownik vova777 edytował ten post 07:47, 21.01.2017

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq