bylem na szrocie i mogłem porównać oba przewody z mojego 2.2 i 2.0 i są inne więc problem rozwiany. Teraz bd szukał ori używki od 2.2
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wspomaganie - wyciek z kabla
#31
Napisano 11:44, 12.10.2015
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#32
Napisano 13:56, 12.10.2015
#33
Napisano 19:27, 12.10.2015
potwierdzam kable od uzywki i diesla sa inne.
Co do wypowiedzi kolegi Miska. Grubość węża nie ma dużego znaczenia bo i tak dławik daje ci przepływ płynu dość wąski a wężu są róne inne rzeczy. Często się zdaża że podczas regeneracji dają dławiki w inne miejsce albo je też potrafią uszkodzić i tu się wtedy robią problemy. Ja mam wąż po regeneracji i póki co nie narzekam....
Użytkownik Kondzio edytował ten post 19:27, 12.10.2015
#34
Napisano 12:23, 18.12.2015
Przy okazji regeneracji przekładni kierowniczej, musiałem się zając również naprawą słynnego węża zasilającego wspomaganie. Po tygodniu jazdy nie zauważyłem szczególnych zmian w zachowaniu się wspomagania. Kierownica nie drży, wspomaganie nie chodzi za ciężko, nawet na biegu jałowym. Minimalne buczenie słychać jak skręcę kierownicą max w lewo lub w prawo. Całkowicie nieuciążliwe.
Facet zastosował u mnie przewód teflonowy w stalowym oplocie (ciśnienie robocze węża 138 atm wg katalogu), nie przełożył dławika. Problemem okazało się odkręcenie starego przewodu od przekładni. Tak był zapieczony, że mechanik musiał go uciąć i potem końcówkę osobno odkręcić. Na szczęście fachowiec od przewodów potrafił tą końcówkę jakoś dospawać.
Zapłaciłem za zakucie 80 zł, i za spawanie 50 zł. Z ciekawości ze starego węża dławik wydłubałem. Całość ma jakieś 30 do 40 cm długości.
Kolega PKO wspomniał, że materiał węża ma znaczenie. Moim zdaniem nie wpływa to na głośnośc pracy wspomagania. Co faktycznie może mieć wpływ, to znaczna różnica w średnicy.
Jesli zdążę, to dziś wrzucę zdjęcie mojego przewodu i tego dławika.
Jeśli ktoś chce tanio oryginalny przewód, to można kupić z anglika za 50 zł, i tam, gdzie zaczyna być rurka stalowa uciąć i skrócić używając złączek przeznaczonych do układów hamulcowych. W ten sposób mamy oryginalne dławiki, średnice oraz długości. Jedyny problem to znaleźć fachowca, który porządnie robi przewody hamulcowe stalowe.
Jak wspominałem, wrzucam foto dławika, który był wewnątrz starego przewodu, długość 47 cm
Użytkownik krzychu87 edytował ten post 19:37, 18.12.2015
#35
Napisano 13:39, 18.12.2015
znajdz mi z anglika za te 50 zł to biore 10
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#36
Napisano 19:08, 18.12.2015
#37
Napisano 22:39, 20.12.2015
Czy jest mozliwosc zakucia koncowki przewodu bez demontazu przewodu z auta?
Czy przewod wspomagania od anglika bedzie pasowal do wersji europejskiej?
VI gen F18B2
#38
Napisano 22:42, 20.12.2015
Od angola pasuje tylko jest dluzszy
#39
Napisano 11:27, 21.12.2015
Od anglika trzeba albo rurkę stalową skrócić, albo jakoś dogiąć.
#40
Napisano 14:15, 25.12.2015
tylko tutaj jest do VI gen a mowa tutaj o VII
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#41
Napisano 21:46, 01.01.2016
A powiedzcie czy naprawiajac stary waz nie mozna zostawic jego gumowej czesci i zakuc tylko nowe metalowe koncowki? Czytam ze wiekszosc osob po zakuciu ma problemy z buczeniem (domyslam sie ze byl zalozony nowy przewod gumowy i nowe metalowe koncowki)
#42
Napisano 09:13, 04.01.2016
Nie da rady, ponieważ trzeba stare okucie jakoś wywalić. No i odciąć pod nim kawałek zmiażdżonego węża. Wąż staje się krótszy no i zaczyna go brakować przy montażu
Problemy z buczeniem moim zdaniem mogą wynikać z :
- innego przekroju niż oryginalny,
- wyrzuconego dławika z przewodu,
- niedokładnego odpowietrzenia układu po wymianie
#43
Napisano 13:49, 04.01.2016
Przed tym zabiegiem bujalem sie z problemem buczenia i niewydolności pompy z powodu wysadzenia zregerowanego węża. Jeżdzę teraz na używanym ale oryginalnym, Przynajmniej nie zajade pompy. Na regenerowanym ta myśl raczej do dziś dnia by mnie dreczyla. A jak zacznie sie z niego lac to wsadze nastepny smigany:) póki co usterki nie było:)
Użytkownik Miska edytował ten post 13:56, 04.01.2016
#44
Napisano 10:53, 05.01.2016
Ja mimo wszystko jestem za naprawą starych węży. Jeśli fachowiec wie co robi, używa dobrych materiałów, to zrobi to dobrze i nic nie buczy. A używany wąż... No cóż, z przebiegiem, powiedzmy, 200 tys km nigdy nie wiesz czy będzie dalej szczelny, czy nie strzeli.
#45
Napisano 01:37, 20.02.2016
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych