XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
F18 vs F20 - Accord VI
#1
Napisano 22:30, 17.07.2009
Mam pytanie odnośnie różnic między silnikami F18 i F20. Aktualnie mam u siebie w Acc silnik F18B2. Niestety silnik jest uszkodzony - w ASO po diagnostyce stwierdzono uszkodzenie VTEC'a i/lub coś z głowicą, zresztą ciągle włącza mi się tryb serwisowy. Ponadto silnik pożera olbrzymie ilości oleju, a więc czekałby mnie remont - panewki, uszczelniacze itp. Zastanawiam się zatem, czy nie lepiej kupić silnik F20....
Pytanie tylko, jak wygląda sytuacja z osprzętem - czy mój obecny z F18B2 podejdzie? Przypuszczam, że komputer trzeba będzie wymienić, ale co ze sprzęgłem, skrzynią biegów i resztą osprzętu ? Czy może zostać, czy jednak jest spora różnica między obecnym a tym z F20 ?
A może udałoby się przełożyć np. samą głowicę i osprzęt VTEC'a z F20 do F18?
Z góry dzięki za wszelką pomoc...
#2
Napisano 08:04, 18.07.2009
Civic EJ9 D14+
Były
Civic EG8 D15B7 + mody
Civic EJ2
#3
Napisano 09:02, 18.07.2009
Jeśli okaże się, że jest jakikolwiek problem - kupię po prostu silnik F18B2 taki sam i po problemie - sprzedam wtedy auto. Natomiast jeśli udałoby mi się jakoś dopasować silnik F20 - wtedy może auto bym jeszcze zostawił.
#5
Napisano 22:17, 30.07.2009
#6
Napisano 09:52, 08.01.2010