Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zmiana rozstawu śrub


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:34, 24.10.2013

na seryjnym zawiasie z obnizona sprezyna nawet na 17 Ci bedzie obcieralo ;-)


to akurat zależy od ET i szerokości felgi.
  • 0

#17 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 21:41, 24.10.2013

na seryjnym zawiasie z obnizona sprezyna nawet na 17 Ci bedzie obcieralo ;-)


to akurat zależy od ET i szerokości felgi.

Dokładnie tak, duzo zalezy od felgi i opony...
  • 0

#18 Radek0684

Radek0684
  • Klubowicz
  • 250 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:26, 25.10.2013

Kolego tutaj masz link do kolegi Buzon_mb on właśnie śmiga na AEZ'ach 18cali i jest zadowolony, a wygląda według mnie bajka :ok
http://www.accordklu...der=asc&start=0
  • 0

#19 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:46, 25.10.2013

Radek0684, tylko, że nie zwróciłeś uwagi na jeden szczegół:

ZAWIESZENIE: springi Jamex -35mm


Samochód ma glebę. Dlatego te koła w miarę sensownie wchodzą w nadkola. Nie mniej jednak - to jeden z niewielu modeli felg, które w tym rozmiarze wyglądają jeszcze w miarę do tej budy. Na większości kół tego rozmiaru Accord wygląda komicznie.
  • 0

#20 Radek0684

Radek0684
  • Klubowicz
  • 250 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:48, 25.10.2013

tarjei wiem, wiem bo to kiedyś był mój felunek :)
  • 0

#21 pesyna

pesyna
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:ETM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 26.10.2013

Witam was koledzy mam nie mały dylemat :-/ szukałem ostatnio jakiś fajnych felg do mojego acco i nic ciekawego nie znalazłem :cry: i tak sobie pomyślałem ze może bym sobie kopił dystansy zmieniające rozstawy śrub ;-) ale jakoś nie jestem do tego przekonany do końca wydaje mi się ze to trochę nie bezpieczne typu ze się zerwia szpilki lub coś podobnego :-| co wy o tym myślicie tez myślałem nad zmiana całych piast (czy jak to sie tam nazywa) na inny rozstaw tylko ciekawi mię ile coś takiego będzie kosztowało :-P to wogole możliwe czy jest jak ktoś się orientuje w tym temacie proszę o jakieś opinie w tym temacie :mrgreen:

Też mam ten sam dylemat od pewnego czasu, chociaż dystansów zmieniających rozstaw nie biorę pod uwagę wogóle, jakoś nie ufam temu wynalazkowi :-) A zmiana piast to tak jak już chłopaki tutaj pisali, trochę więcej zachodu i ciągnie za sobą dalsze zmiany.


to słabo szukałeś... szczególnie, że masa niezłych wzorów jest do kupienia tu, w Polsce. Wystarczy pochodzić po forach motoryzacyjnych ;-)

Nie wiem czy aż taki duży wybór jest z tym rozstawem u nas. Chyba że coś takiego, wzór nawet niezły, ale bał bym się że szybko się poskładają :-D

http://allegro.pl/fe...3597729033.html



I nie ma się co oszukiwać Panowie, ale w rozstawie 5x114,3 to jest już naprawdę w czym wybierać. Wszystkie JDM-owe felgi czołowych producentów wychodzą w tym rozmiarze i nie tylko JDM-owe.
  • 0

#22 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 23:04, 26.10.2013

I nie ma się co oszukiwać Panowie, ale w rozstawie 5x114,3 to jest już naprawdę w czym wybierać. Wszystkie JDM-owe felgi czołowych producentów wychodzą w tym rozmiarze i nie tylko JDM-owe.

Felki ROTA które są bardzo jdmowe również widziałem w naszym rozstawie.. tyle, że nie w Polsce, więc nie widzę problemu.
  • 0

#23 pesyna

pesyna
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:ETM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 27.10.2013

to słabo szukałeś... szczególnie, że masa niezłych wzorów jest do kupienia tu, w Polsce. Wystarczy pochodzić po forach motoryzacyjnych ;-)

Felki ROTA które są bardzo jdmowe również widziałem w naszym rozstawie.. tyle, że nie w Polsce, więc nie widzę problemu.


A właśnie tutaj chodzi o Nasz kraj, bo na ebay-u to ja mnóstwo różnych ciekawych felg widziałem z naszym rozstawem, tylko tyle ze w stanach....
  • 0

#24 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 13:53, 27.10.2013

No to jak chcesz sie wyróżniać i mieć w accordzie z takim rozstawem fajne koła, to musisz sciagac zza oceanu.. lub isc na kompromis i kupic cos w Polsce, cos co moze i mniej oko bedzie cieszyć, ale za to portfel nie ucierpi.
  • 0

#25 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:03, 27.10.2013

Pesyna a ty w jaki sposub chciales zmienic roztaw ????? i ja popieram pesyne ze jest bardzo malo flelg z naszym roztawem :P a jak macie jakies fajne stronki z felami do nas to podeslijcie :D
  • 0

#26 pesyna

pesyna
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:ETM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 27.10.2013

Jedyny sensowny i raczej bezpieczny sposób to jest wymiana całych piast. Tylko trzeba sobie teraz policzyć ile taka zabawa będzie kosztować i czy ma to wogóle sens. Swap piast, hamulców, komplet felg na zimę z nowym rozstawem i w końcu te wymarzone felgi aluminiowe a na drugiej szali ściągnięcie felg np z USA. Cenowo chyba wyjdzie podobnie.

Ale oczywiście cały czas mówimy o konkretnych felgach, żeby robiły "wow" a nie takich byle były by aluminiowe. Tak jak ktoś wcześniej pisał że pasują od Volvo czy Mitsubishi, to faktycznie jest w czym wybierać jeśli ktoś chce się tak bawić.
  • 0

#27 Fiffti50

Fiffti50
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Mielec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:09, 01.04.2014

to wystarczy zmienic tylko piaste czy zwrotnice cała , ? a zaciski tez trzeba zmieniac czy w type-r byla takie same zaciski jak w 2.0 ,


  • 0

#28 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:45, 01.04.2014

piasta + tarcza hamulcowa, jeżeli tarcza będzie większa to trzeba i zaciski zmienić. 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq