Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nagła utrata mocy !


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 fooxx007

fooxx007
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 20.10.2013

Witam, dzisiaj podczas wyjazdu w trasie miałem dziwna sytuację, podczas wyprzedzania ( na liczku ok 130 -140 km/h ) auto nagle stracilo cąlkowice moc :shock: .. od razu wyskoczyl check i silnik zgasł. Wytracilem predkosc, stanąłem i 3 razy próbowalem odpalić ale nie chcial ruszyc. Po odczekaniu 5 minut spróbowalem jeszcze raz i odpalił. Reszte trasy ( 100 km ) jechał normalnie, ciągnał jak zawsze. Check zgasl po ok 10 km gdy zatrzymalem sie przy sklepie, zgasilem i odpalilem jeszcze raz. Co mogło byc przyczyną takiej naglej utraty mocy ?? Nigdy nic takiego mi sie nie przydarzyło, nigdy nie bylo zadnych objawów ani problemów z silnikiem. Byłbym wdzieczny za kazde sugestie, Pozdrawiam :)
  • 0

#2 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • SkÄ…d:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczajÄ…co
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:07, 20.10.2013

Sprawdz bledy ecu, stawiam na nieszczesny egr ;d
  • 0

#3 fooxx007

fooxx007
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:15, 20.10.2013

ok, dzieki za podpowiedz, pojde tym tropem :j
  • 0

#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:17, 21.10.2013

IMRC bład P2004 poszukaj na foum.
  • 0

#5 fooxx007

fooxx007
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 24.10.2013

Koledzy byłem na diagnostyce, błędy jakie wykazało:

P0087 - za niskie ciśnienie rail
P1065 - czujnik ciśnienia w roździelaczu paliwa - ciśnienie poniżej wartości wymaganej
P1044 - wtryskiwacz 4 zwarcie

Co mogło być przyczyną utraty mocy jak opisywałem na poczatku tego wątku ? Wygląda na to jakby wtrysk 4 się czym się czymś zatkał ale teraz już chyba jest ok skoro teraz od kilku dni autko jeździ bardzo dobrze, nie ma żadnych objawów... Jakies sugestie ?? :roll:
  • 0

#6 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:52, 29.10.2013

Usuwasz błedy od błedu najmniejszego czyli na początek P0087,P1044, P1065. Kiedy wymieniałes filtr paliwa?
  • 0

#7 fooxx007

fooxx007
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:42, 29.10.2013

Filtr wymieniałem w czerwcu, filtrona chyba mam, sprawdze pozniej. Dzieki muzyczka za pomoc i za instrukcje dot. usuwania błedów jaką mi wysłałes na PW. Bledy już nie wystąpily, sprawdze jeszcze czy filtr jest wlasciwie podłaczony.
  • 0

#8 kurgan

kurgan
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Legnica
  • Silnik:2,2
  • Wersja:iES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:41, 18.01.2014

Szukałem nie znalazłem a objaw podobny do tego z topika. Pacjent f22b5 w cd7 bez gazu.


Panowie otóż problem polega na tym, że:
dziś jadąc a4 120 km/h auto szarpnęło, prychnęło, wskazówki opadły w dól, zapalił się check i auto stanęło. Auto nie traciło mocy ciągnie do końca, nie szarpie.
Po chwili strachu odpaliłem i jedziemy. Przy przyspieszaniu na szachistę auto jedzie, przy ew. przyspieszaniu dynamicznym znów to samo. Odcina moc i auto gaśnie. Po odpaleniu check znika i jest ok.

Sprawdziłem kable, aparat, kopułkę. Błędów nie sprawdziłem, bo jak na złość teraz nic jej nie dolega i idzie do odcinki jak burza. Paliwo zalałem dobre, nie tankuje na podejrzanych stacjach. Aktualnie problem nie występuje od odcinki do odcinki nic się teraz nie dzieje. Nie chciałbym, żeby mi zgasło jak będę wyprzedzał kogoś.

Co ważne po tym jak zgaśnie w aucie zaczyna walić spalenizną coś jak stara tarcza od szlifierki jak się rozgrzeje, bardzo mdły zapach, żona twierdzi, że kadzidełkowo-siarkowy. Nie śmierdzi spod maski, tylko jakby spod auta, w kabinie śmierdzi, pod maską nie. Najbardziej śmierdzi z okolic nadkoli. Wycieków nie ma, olej w normie, płyn chłodniczy ok. Auto nie rwie przy przyspieszaniu i nie muli więc:

- rozrzÄ…d odpada,
- kopułka i kable odpadają,

i teraz sonda lambda czy filtr paliwa, katalizator? Chociaż paliwo podaje normalnie niby. Wycieków nie ma. Szlag mnie trafił, bo mi duży mobil specjalnie po złości jeszcze po trójkącie przejechał kretyn i żona w ciąży się strachu najadła, bo pierwsze co to kazałem jej wysiąść z auta i iść poza barierki na zieloną trawę. Po zgaśnięciu check będzie widać błędy na samodiagnostyce? Podejdę na garaż sprawdzę.
  • 0

#9 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:47, 18.01.2014

Jak nie resetowałeś pamięci usterek to zobaczysz jaki błąd jest zapamiętany. Ze swojego doświadczenia wiem, że raczej jedynym błędem, który "gaśnie" po wyłączeniu i włączeniu zapłonu jest błąd nr 1 czyli sonda lambda. Sprawdź.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#10 kurgan

kurgan
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Legnica
  • Silnik:2,2
  • Wersja:iES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 18.01.2014

wypikalo blad nr 15

krokowiec? czy 'sygnal wyjsciowy ukladu zaplonu'? tylko co sie kryje pod tym enigmatycznym pojeciem :)
  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:59, 18.01.2014

Ignition output signal

Obstawiałbym kończący się moduł zapłonowy lub cewkę (z naciskiem na moduł). Nie masz z Civica? Bo wydaje mi się że tylko tą aluminiową podstawkę wystarczy wymienić i powinno pasować.
  • 0

#12 kurgan

kurgan
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Legnica
  • Silnik:2,2
  • Wersja:iES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 19.01.2014

dzieki za info. nie, z civica zostala mi tylko pompa hamulcowa:) reszta sie rozeszla. spoko wymienie i zobacze co sie stanie. to kamien z serca, bo to w sumie *cenzura*a :)

[ Dodano: 2014-01-20, 17:14 ]
panowie lezy aparat zaplonowy, mechanik twierdzi, ze na rynku ma dostep tylko do aparatow w cenie bagatela 1800 zl. i stad moje pytanie gdzie szukac aparatu o symbolu TD-58U? oem jak jest zza wielkiej wody w cenie 300 dolarow. pchac sie w zamienniki?

[ Dodano: 2014-01-20, 17:14 ]
panowie lezy aparat zaplonowy, mechanik twierdzi, ze na rynku ma dostep tylko do aparatow w cenie bagatela 1800 zl. i stad moje pytanie gdzie szukac aparatu o symbolu TD-58U? oem jak jest zza wielkiej wody w cenie 300 dolarow. pchac sie w zamienniki?

po wymianie kopulki i palca rozdzielacza nadal to samo :( zostala cewka i zaplonnik. znow musze rozebrac i spisac oznaczenia...

----------------------------------------------

blad nr 15

dla potomnych czytajacych, ktorzy beda sie zmagac z tym co ja. winny byl modul zaplonowy w aparacie i cewka, ktora przy pomiarach dawala co najmniej podejrzane wartosci.

Stare elementy:
modul NEC MC8132 - jeszcze pelnoletni, zamiennik JC L74002 koszt 160 plnow
cewka TC 08A rowniez oryginalna, zamiennik IC 9F74B5 koszt 110 plnow

za palec i kopulke dalem 73 zl lacznie.



OEM numery Hondy


30130-P54-006 IGNITER UNIT (MC-8132) (NEC) modul zaplonowy

30510-PT2-006 COIL ASSY., IGNITION cewka


nowy caly aparat kosztuje 1800 do 2400 w aso hondy. Sa firmy, ktore regeneruja. w Polsce koszt 200 zl firma spod Berlina 110 euro lub 130 z nowa kopulka i palcem rozdzielacza. dzieki wszystkim zaangazowanym, przemkowalowi, podlezowi i pegalowi. kliknac 'pomogl' nie moge albo nie moge znalezc opcji. no i dostawcy gratow chavesowi z modified.pl
  • 0

#13 mielewel

mielewel
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 22.02.2017

podÅ‚Ä…cze siÄ™ pod temat, accord VI 1.8 2002r co jakiÅ› czas wywala mi check auto traci moc, po rozgrzaniu nie trzyma wolnych obrotów silnika, po przejechaniu kilku kilometrów check gaÅ›nie i wszystko wraca do normy, po podÅ‚Ä…czeniu komputer pokazaÅ‚ bÅ‚Ä…d usterki P0132 SONDA LAMBDA i tu moje pytanie jakÄ… dobrÄ… sondÄ™ kupić? 


  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 15:33, 22.02.2017

Poszukaj sobie tematu z sondażu lambda do VIgen. Masz tam wszystko opisane.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq