XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nagła utrata mocy !
#1
Napisano 15:51, 20.10.2013
#3
Napisano 17:15, 20.10.2013
#4
Napisano 06:17, 21.10.2013
#5
Napisano 16:50, 24.10.2013
P0087 - za niskie ciśnienie rail
P1065 - czujnik ciśnienia w roździelaczu paliwa - ciśnienie poniżej wartości wymaganej
P1044 - wtryskiwacz 4 zwarcie
Co mogło być przyczyną utraty mocy jak opisywałem na poczatku tego wątku ? Wygląda na to jakby wtrysk 4 się czym się czymś zatkał ale teraz już chyba jest ok skoro teraz od kilku dni autko jeździ bardzo dobrze, nie ma żadnych objawów... Jakies sugestie
#6
Napisano 08:52, 29.10.2013
#7
Napisano 15:42, 29.10.2013
#8
Napisano 16:41, 18.01.2014
Panowie otóż problem polega na tym, że:
dziś jadąc a4 120 km/h auto szarpnęło, prychnęło, wskazówki opadły w dól, zapalił się check i auto stanęło. Auto nie traciło mocy ciągnie do końca, nie szarpie.
Po chwili strachu odpaliłem i jedziemy. Przy przyspieszaniu na szachistę auto jedzie, przy ew. przyspieszaniu dynamicznym znów to samo. Odcina moc i auto gaśnie. Po odpaleniu check znika i jest ok.
Sprawdziłem kable, aparat, kopułkę. Błędów nie sprawdziłem, bo jak na złość teraz nic jej nie dolega i idzie do odcinki jak burza. Paliwo zalałem dobre, nie tankuje na podejrzanych stacjach. Aktualnie problem nie występuje od odcinki do odcinki nic się teraz nie dzieje. Nie chciałbym, żeby mi zgasło jak będę wyprzedzał kogoś.
Co ważne po tym jak zgaśnie w aucie zaczyna walić spalenizną coś jak stara tarcza od szlifierki jak się rozgrzeje, bardzo mdły zapach, żona twierdzi, że kadzidełkowo-siarkowy. Nie śmierdzi spod maski, tylko jakby spod auta, w kabinie śmierdzi, pod maską nie. Najbardziej śmierdzi z okolic nadkoli. Wycieków nie ma, olej w normie, płyn chłodniczy ok. Auto nie rwie przy przyspieszaniu i nie muli więc:
- rozrzÄ…d odpada,
- kopułka i kable odpadają,
i teraz sonda lambda czy filtr paliwa, katalizator? Chociaż paliwo podaje normalnie niby. Wycieków nie ma. Szlag mnie trafił, bo mi duży mobil specjalnie po złości jeszcze po trójkącie przejechał kretyn i żona w ciąży się strachu najadła, bo pierwsze co to kazałem jej wysiąść z auta i iść poza barierki na zieloną trawę. Po zgaśnięciu check będzie widać błędy na samodiagnostyce? Podejdę na garaż sprawdzę.
Moje cd7 -> http://www.accordklu...e-3#entry424989
#9
Napisano 16:47, 18.01.2014
#10
Napisano 19:56, 18.01.2014
krokowiec? czy 'sygnal wyjsciowy ukladu zaplonu'? tylko co sie kryje pod tym enigmatycznym pojeciem
Moje cd7 -> http://www.accordklu...e-3#entry424989
#11
Napisano 21:59, 18.01.2014
Obstawiałbym kończący się moduł zapłonowy lub cewkę (z naciskiem na moduł). Nie masz z Civica? Bo wydaje mi się że tylko tą aluminiową podstawkę wystarczy wymienić i powinno pasować.
#12
Napisano 13:42, 19.01.2014
[ Dodano: 2014-01-20, 17:14 ]
panowie lezy aparat zaplonowy, mechanik twierdzi, ze na rynku ma dostep tylko do aparatow w cenie bagatela 1800 zl. i stad moje pytanie gdzie szukac aparatu o symbolu TD-58U? oem jak jest zza wielkiej wody w cenie 300 dolarow. pchac sie w zamienniki?
[ Dodano: 2014-01-20, 17:14 ]
panowie lezy aparat zaplonowy, mechanik twierdzi, ze na rynku ma dostep tylko do aparatow w cenie bagatela 1800 zl. i stad moje pytanie gdzie szukac aparatu o symbolu TD-58U? oem jak jest zza wielkiej wody w cenie 300 dolarow. pchac sie w zamienniki?
po wymianie kopulki i palca rozdzielacza nadal to samo zostala cewka i zaplonnik. znow musze rozebrac i spisac oznaczenia...
----------------------------------------------
blad nr 15
dla potomnych czytajacych, ktorzy beda sie zmagac z tym co ja. winny byl modul zaplonowy w aparacie i cewka, ktora przy pomiarach dawala co najmniej podejrzane wartosci.
Stare elementy:
modul NEC MC8132 - jeszcze pelnoletni, zamiennik JC L74002 koszt 160 plnow
cewka TC 08A rowniez oryginalna, zamiennik IC 9F74B5 koszt 110 plnow
za palec i kopulke dalem 73 zl lacznie.
OEM numery Hondy
30130-P54-006 IGNITER UNIT (MC-8132) (NEC) modul zaplonowy
30510-PT2-006 COIL ASSY., IGNITION cewka
nowy caly aparat kosztuje 1800 do 2400 w aso hondy. Sa firmy, ktore regeneruja. w Polsce koszt 200 zl firma spod Berlina 110 euro lub 130 z nowa kopulka i palcem rozdzielacza. dzieki wszystkim zaangazowanym, przemkowalowi, podlezowi i pegalowi. kliknac 'pomogl' nie moge albo nie moge znalezc opcji. no i dostawcy gratow chavesowi z modified.pl
Moje cd7 -> http://www.accordklu...e-3#entry424989
#13
Napisano 15:10, 22.02.2017
podłącze się pod temat, accord VI 1.8 2002r co jakiś czas wywala mi check auto traci moc, po rozgrzaniu nie trzyma wolnych obrotów silnika, po przejechaniu kilku kilometrów check gaśnie i wszystko wraca do normy, po podłączeniu komputer pokazał błąd usterki P0132 SONDA LAMBDA i tu moje pytanie jaką dobrą sondę kupić?
#14
Napisano 15:33, 22.02.2017
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych