Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Szarpnięcie przy ponownym naciśnięciu pedału przyśpieszenia.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
539 odpowiedzi w tym temacie

#496 scobe

scobe
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:34, 13.01.2017

W moim wypadku wyłączenie vsa z przycisku nic nie dawało ...

U mnie również. Szarpać przestało gdy VSC kompletnie "padł", no, nie kompletnie lecz zupełnie przestał działać. VSC pracuje spowrotem i auto znów szarpie.


  • 0

#497 Malibu

Malibu
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:20
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:53, 17.01.2017

Siemka w moim acco vii k20a6 +lpg również wystepowały szarpnięcia, na światłach prawie gasł, jazda ze stałą prędkością powodowała chwilowe szarpnięcia jakby silnik na chwilę się zatrzymywał, oczywiście włączona klima. W moim przypadku pomogło wyszorowanie przepustnicy szczoteczką do zębów z plynem liqy moly 34 zł.
  • 0

#498 krzysiek93.3

krzysiek93.3
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Turek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:cc7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 20.01.2017

Przerwę na świecy ktoś zmniejszał?
  • 0

#499 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:00, 25.01.2017

Jaka powinna być prawidłowa dla 2.4?
  • 0

#500 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:30, 26.01.2017

Przerwę na świecy ktoś zmniejszał?

a jak to zrobić?


  • 0

#501 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:09, 10.03.2017

A może wina leży w kole od walka zmiennych faz rozrządu ? Jest na nim taką bloda która powinna blokować koło w pewnej pozycji , może ona nie działa i przez co zapłon świruje o ile dobrze pamiętam w położeniu 50°?
Ktoś wie jak dokładnie działa to koło i kiedy i jak powinno się blokować ?
  • 0

#502 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:39, 10.03.2017

ale u mnie nie szarpie gdy jade tylko wystepuje przy dojezdzaniu do skrzyzowania kiedy auto dochodzi do momentu ze chce samo jechac bez gazu, dojezdzajac np na biegu do krzyzowki, wiec trudno powiedziec czy to uklad przeniesienia napedu czy cos z elektryka czy powietrze... a dziwne bo czasami mniej to czuc..
  • 0

#503 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:42, 11.03.2017

Wczoraj rozwiązałem z kolegą problem z jego autem . Przy dodaniu i puszczeniu gazu szarpniecie oraz przy mocnym bucie i np jeździe pod górkę delikatnie się przydlawial . Gość zmienił już wszystko od filtrów przez polosie z przegubami poduszki silnika itp i nic to nie dawało . Postanowiliśmy wczoraj wyczyścić filtr vtc (przód,prawa strona silnika za napinaczem paska ) i elektrozawor sterujący vtc (bok z prawej strony silnika ) wyciągnięte przeplukane cleanerem do hamulców i wszystkie problemy zniknęły jak ręka odjal...

Użytkownik demonobiker edytował ten post 11:43, 11.03.2017

  • 0

#504 Mihty

Mihty
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:18, 11.03.2017

Wczoraj rozwiązałem z kolegą problem z jego autem . Przy dodaniu i puszczeniu gazu szarpniecie oraz przy mocnym bucie i np jeździe pod górkę delikatnie się przydlawial . Gość zmienił już wszystko od filtrów przez polosie z przegubami poduszki silnika itp i nic to nie dawało . Postanowiliśmy wczoraj wyczyścić filtr vtc (przód,prawa strona silnika za napinaczem paska ) i elektrozawor sterujący vtc (bok z prawej strony silnika ) wyciągnięte przeplukane cleanerem do hamulców i wszystkie problemy zniknęły jak ręka odjal...

Rozumiem, że Twój kumpel też ma VII gen?


  • 0

Pozdrawiam,
Michał


#505 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:01, 11.03.2017

Tak
  • 0

#506 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:15, 12.03.2017

Wczoraj rozwiązałem z kolegą problem z jego autem . Przy dodaniu i puszczeniu gazu szarpniecie oraz przy mocnym bucie i np jeździe pod górkę delikatnie się przydlawial . Gość zmienił już wszystko od filtrów przez polosie z przegubami poduszki silnika itp i nic to nie dawało . Postanowiliśmy wczoraj wyczyścić filtr vtc (przód,prawa strona silnika za napinaczem paska ) i elektrozawor sterujący vtc (bok z prawej strony silnika ) wyciągnięte przeplukane cleanerem do hamulców i wszystkie problemy zniknęły jak ręka odjal...

a możesz wrzucić fotę z zaznaczonymi miejscami gdzie dokładnie znajduja sie filtr i elektrozawór?


  • 0

#507 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:41, 12.03.2017

Tu mas Film jak wyczyścić filtr ten z przodu i elekteozawor w skrócie ściągasz pasek , odkrecasz pompę wspomagania ( nie musisz jej wyciągać z auta) później demontujesz napinacz i masz dostęp do filtra. Elektrozawor koleś czyści później , jedną wtyczka , jedną srubka uznasz na wierzchu .całość masz 30 minut roboty max jak masz sprawne ręce .
https://youtu.be/YYKikGysXqE

Użytkownik demonobiker edytował ten post 10:44, 12.03.2017

  • 0

#508 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:48, 12.03.2017

Tu mas Film jak wyczyścić filtr ten z przodu i elekteozawor w skrócie ściągasz pasek , odkrecasz pompę wspomagania ( nie musisz jej wyciągać z auta) później demontujesz napinacz i masz dostęp do filtra. Elektrozawor koleś czyści później , jedną wtyczka , jedną srubka uznasz na wierzchu .całość masz 30 minut roboty max jak masz sprawne ręce .

hehe sprytnie sciąga ten pasek, o co on to tak naciąga bo nie widac za dobrze? to filtr a elektrozawór?


  • 0

#509 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:49, 12.03.2017

W którym momencie ?
  • 0

#510 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:55, 12.03.2017

aa teraz juz widze, bo jak otworzyłem link w przegladarce właczył mi sie inny filmik, a teraz jak zrobiłem cytat to tu odpala sie inny na ktorym lepiej widac;) dobra a gdzie jest elektrozawór ? ja to bym wymienił ten filtr na nowy tylko trzeba mi numer czesci kupie sobie go.. to samo kupiłęm do VTEC tez musze zmienić ;)

 

ok widzę elektrozawór już, sprawdzaliście jego działanie tak jak na filmiku?


Użytkownik mickry edytował ten post 11:01, 12.03.2017

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq