XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpnięcie przy ponownym naciśnięciu pedału przyśpieszenia.
#16
Napisano 18:35, 20.10.2013
Trzeba szukac w elementach wspolnych dla obu ukladow.
Uklad zaplonowy, uklad dolotowy, uklad wydechowy, uklad elektryczny, uklad napedowy
#17
Napisano 09:15, 21.10.2013
Tak jak wspomniał przemo1983 trzeba szukać w tych elementach, które są identyczne, wspólne, które nie zostały zmienione po lifcie w obu modelach. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to sterowanie ilością paliwa, powietrza. Co się dzieje w momencie całkowitego puszczenia gazu ? Kiedy wciskam ponownie gaz przepustnica się otwiera i co dalej ? chwila zastanowienia ? komputer nie wie, że został delikatnie wciśnięty pedał przyśpieszenia ? W momencie gwałtownego wciśnięcia jest zachłyśnięcie , ale reaguje od razu ... (jakby to opisać pierwsza faza wciskania gazu od razu jest nieczytelna dla auta).
Miałem kiedyś szarpnięcia, które były spowodowane brudną przepustnicą, która się blokowała w momencie całkowitego zamknięcia. Po oczyszczeniu został tylko opisywane szarpnięcia...ale pedał już się nie blokuje - przepustnica działa płynnie.
#18
Napisano 07:53, 22.10.2013
#19
Napisano 22:02, 24.10.2013
Polecam zrobić tą operacje: http://www.accordklu...pic.php?t=39132
Dodatkowo polecam każdemu porządnie wyczyścić EGR (tak tak mowa o benzynowych EGR-ach)
Nie tylko wyciągnąć go i z wierzchu wyczyścić ale wymoczyć go kilka h w benzynce lub czymś podobnym, a najlepiej rozłożyć na czynniki pierwsze (manual jest na forum)
Zróbcie sobie mały test jak ja robiłem.
Pierwsza Uwaga - miejcie kompa do Acco żeby błędy wykasować (zwykły kabel + elm wystarczy) lub jakiegoś mechanika. Jak nie macie to możecie jeździć z błędem (ja tak jeżdziłem ze 3 tygodnie i potem kupiłem kabel i wykasowałem )
1) Odłączacie wtyczkę od EGR i tak jeździcie aż wyskoczy wam check engine na blacie.
I tu kolejna Uwaga wyskoczy wam dopiero po jakiś (około) 50 - 100 km jazdy i dopiero wtedy zobaczycie jak auto zapiernicza.
Samo wypięcie wtyczki (bez checka na blacie) nic wam nie pokaże, dopiero jak wyskoczy (komp przyjmie inne wartości) i auto będzie śmigać że aż wam sie banan na twarzy pojawi.
Lub ewentualnie ja bym stawiał na Map sensor jeszcze.
#20
Napisano 06:38, 25.10.2013
U mnei po lifcie w przepustnicy ten zawor musi inaczje wygladac. Jak czyscilem przepustnice to nic takiego nei widzialem.Każdy pisze że wyczyścił przepustnice a czy IAC też czyściliście?
Polecam zrobić tą operacje: http://www.accordklu...pic.php?t=39132
Malo tego, ja przepustnice wymienilem tez i jest to samo. Wiec watpie ze to IAC jest winowajca.
Bo na starej przepustnicy, jak i "nowej" szarpie dalej.
Rozlozylem na czynniki pierwsze, czyscilem, zlozylem, zlutowalem i wlozylem z powrotem.Dodatkowo polecam każdemu porządnie wyczyścić EGR (tak tak mowa o benzynowych EGR-ach)
Nie tylko wyciągnąć go i z wierzchu wyczyścić ale wymoczyć go kilka h w benzynce lub czymś podobnym, a najlepiej rozłożyć na czynniki pierwsze (manual jest na forum)
Nawet w temacie o tym mowiacym sie pochwalilem operacja. Nic to nie dalo.
Pozniej jeszcze podmienilem tego EGRa na innego i to samo mialem.
Tez o tym mysle. Tego jescze nei wymienilem.Lub ewentualnie ja bym stawiał na Map sensor jeszcze.
Generalnie prawie wszystko wymienilem u siebie. Zostal silnik i map sensor.
#21
Napisano 18:21, 25.10.2013
#22
Napisano 19:16, 25.10.2013
Szkoda, bo te 200 zlotych jestem w stanie dac, aby sprawdzic czy to pomoze. Tak mnie denerwuje to zjawisko, ze odbiera mi przyjemnosc z jazdy zupelnie.
W poniedzialek zadzwonie do ASO i zapytam sie ile kosztuje oryginalny czujnik, ale cena oscylowac bedzie napewno w granicach 1k PLN.
#23
Napisano 20:49, 25.10.2013
" sam zawór EGR to nie wszystko. Pod listwą paliwową jest tzw EGR plate - i to ona bardzo często jest zatkana węglem ze spalin.
Z tego co wiem są dwa błędy EGR - błąd zaworu i błąd przepływu. "
Może ktoś powiedzieć cos więcej na temat tego drugiego egr'a ? Może to on sprawia te problemy ?
#24
Napisano 20:59, 25.10.2013
To jest ale w VI gen a VII tego już nie ma.Odnośnie egr na forum znalazlem jeszcze cos takiego...
" sam zawór EGR to nie wszystko. Pod listwą paliwową jest tzw EGR plate - i to ona bardzo często jest zatkana węglem ze spalin.
Z tego co wiem są dwa błędy EGR - błąd zaworu i błąd przepływu. "
Może ktoś powiedzieć cos więcej na temat tego drugiego egr'a ? Może to on sprawia te problemy ?
#25
Napisano 21:23, 25.10.2013
U mnei po lifcie w przepustnicy ten zawor musi inaczje wygladac. Jak czyscilem przepustnice to nic takiego nei widzialem.Każdy pisze że wyczyścił przepustnice a czy IAC też czyściliście?
Polecam zrobić tą operacje: http://www.accordklu...pic.php?t=39132
Malo tego, ja przepustnice wymienilem tez i jest to samo. Wiec watpie ze to IAC jest winowajca.
Bo na starej przepustnicy, jak i "nowej" szarpie dalej.Rozlozylem na czynniki pierwsze, czyscilem, zlozylem, zlutowalem i wlozylem z powrotem.Dodatkowo polecam każdemu porządnie wyczyścić EGR (tak tak mowa o benzynowych EGR-ach)
Nie tylko wyciągnąć go i z wierzchu wyczyścić ale wymoczyć go kilka h w benzynce lub czymś podobnym, a najlepiej rozłożyć na czynniki pierwsze (manual jest na forum)
Nawet w temacie o tym mowiacym sie pochwalilem operacja. Nic to nie dalo.
Pozniej jeszcze podmienilem tego EGRa na innego i to samo mialem.Tez o tym mysle. Tego jescze nei wymienilem.Lub ewentualnie ja bym stawiał na Map sensor jeszcze.
Generalnie prawie wszystko wymienilem u siebie. Zostal silnik i map sensor.
Wygląda inaczej bo masz K20Z2 i elektroniczną przepustnicę. A map sensor jest identyczny o ile o niego ci chodzi, map sensor przykręcany jest do kolektora na jedną śrubkę i jest identyczny do przed lifta jak i po lifta i jestem prawie pewnien, że po wymianie nie bedzie roznicy poniewaz nie tam lezy problem. A jak już wspomniałeś o cenie map sensora to się zdziwisz gdy spytasz o cene PFKL554466 SENSOR ASSY., MAP £352.01 (€401.29) ($563.22)
#26
Napisano 11:17, 26.10.2013
Kolega wolek to samo mi powiedzial.
Ale dziwi mnie fakt, bo na allegro kolesie sprzedaja map sensor do Accorda 02-08 2.0 155KM, ktory wyglada tak:
A u mnie jest taki:
Mojego oznaczenia to:
DENSO SENSOR ASSY, MAP
079800-7240
PS-5A 6J28
Skad wynika ta roznica w obudowie?
Kolesie na allegro sprzedaja inne?
#27
Napisano 11:44, 26.10.2013
#28
Napisano 11:52, 26.10.2013
No wlasnie tutaj moze byc pies pogrzebany.Ja mam identyko jak ten z pierwszego obrazka. Może Ty masz jakiś inny wstawiony?
Czy znacie kogos z Accordem VII 2.0 po lifcie, zeby sprawdzic, czy jednak te sensory sa inne?
Panowie, znalazlem taki sam map sensor (pierwsze oznaczenia) jak moj na allegro ale od Hondy City 1.4
Oto jego zdjecie:
http://img14.allegro...9/75/3592497547
Nie kumam juz tego.
#29
Napisano 12:12, 26.10.2013
#30
Napisano 14:48, 26.10.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych