Skocz do zawartości

Sponsorzy VI Ogólnopolskiego Zlotu HAKP

Zdjęcie

Czy ta kolejność przewodów wysokiego napięcia jest poprawna?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jajcarzd1

jajcarzd1
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Przemyśl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:26, 16.10.2013

Witam

Czy kolejność przewodów wysokiego napięcia jak poniżej jest poprawna? Musiałem niestety zrobić remont silnika. Odebrałem auto od mechanika i niestety silnik pracuje nierówno, momentami wpada w takie delikatne drgania jakby miał np. przerwę w doprowadzeniu iskry. I tak na początek zastanawiam się czy przewody są poprawnie założone, może coś przy zapłonie przestawił.

Dołączona grafika

#2 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 751 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:34, 16.10.2013

Raczej jakby było popaprane to by bardziej kulał silnik :j

Kolejność 1342 jest zachowana, nie wiem gdzie jest znaczek 1 cylindra na aparacie, ale jak już wyżej napisałem gdyby było coś pomieszane to by wcale nie chodziło. Prędzej masz do wyregulowania kąt wyprzedzenia zapłonu, bądź też źle rozrząd jest ustawiony, ewentualnie zawory, albo jakaś nieszczelność w dolocie.

#3 valdi

valdi
  • Klubowicz
  • 325 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:34, 17.10.2013

Prędzej masz do wyregulowania kąt wyprzedzenia zapłonu


W VI genie nie ma takiej regulacji...

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#4 jajcarzd1

jajcarzd1
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Przemyśl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:09, 17.10.2013

Raczej jakby było popaprane to by bardziej kulał silnik :j

Kolejność 1342 jest zachowana, nie wiem gdzie jest znaczek 1 cylindra na aparacie, ale jak już wyżej napisałem gdyby było coś pomieszane to by wcale nie chodziło. Prędzej masz do wyregulowania kąt wyprzedzenia zapłonu, bądź też źle rozrząd jest ustawiony, ewentualnie zawory, albo jakaś nieszczelność w dolocie.


No właśnie nie wiem co może być przyczyną, na pierwszy rzut też przyszedł mi do głowy zapłon, ale jako że było masę rzeczy robionych począwszy od głowicy, przez rozrząd itp. to parę rzeczy może za to odpowiadać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq