XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy ta kolejność przewodów wysokiego napięcia jest poprawna?
#1
Napisano 18:26, 16.10.2013
Czy kolejność przewodów wysokiego napięcia jak poniżej jest poprawna? Musiałem niestety zrobić remont silnika. Odebrałem auto od mechanika i niestety silnik pracuje nierówno, momentami wpada w takie delikatne drgania jakby miał np. przerwę w doprowadzeniu iskry. I tak na początek zastanawiam się czy przewody są poprawnie założone, może coś przy zapłonie przestawił.
#2
Napisano 22:34, 16.10.2013
Kolejność 1342 jest zachowana, nie wiem gdzie jest znaczek 1 cylindra na aparacie, ale jak już wyżej napisałem gdyby było coś pomieszane to by wcale nie chodziło. Prędzej masz do wyregulowania kąt wyprzedzenia zapłonu, bądź też źle rozrząd jest ustawiony, ewentualnie zawory, albo jakaś nieszczelność w dolocie.
#3
Napisano 07:34, 17.10.2013
Prędzej masz do wyregulowania kąt wyprzedzenia zapłonu
W VI genie nie ma takiej regulacji...
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#4
Napisano 08:09, 17.10.2013
Raczej jakby było popaprane to by bardziej kulał silnik
Kolejność 1342 jest zachowana, nie wiem gdzie jest znaczek 1 cylindra na aparacie, ale jak już wyżej napisałem gdyby było coś pomieszane to by wcale nie chodziło. Prędzej masz do wyregulowania kąt wyprzedzenia zapłonu, bądź też źle rozrząd jest ustawiony, ewentualnie zawory, albo jakaś nieszczelność w dolocie.
No właśnie nie wiem co może być przyczyną, na pierwszy rzut też przyszedł mi do głowy zapłon, ale jako że było masę rzeczy robionych począwszy od głowicy, przez rozrząd itp. to parę rzeczy może za to odpowiadać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych