No właśnie może ten typ tak ma jak kolega wyżej pisze....robiłem zdjęcia z różnych stron i perspektyw etc. i ni cholery nie widać tego tak jak "na żywo" więc nie będę tu wrzucał (jak pisałem wcześniej), bo każdy powie, że są tak samo, i że du.e zawracam tylko Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kąt pochylenia koła
#61
Napisano 13:57, 21.05.2018
#62
Napisano 05:20, 22.05.2018
Z ciekawostek, nowy Seat Leon cupra R ma fabrycznie pochylone koła na 2 stopnie...
#63
Napisano 07:12, 22.05.2018
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#64
Napisano 18:00, 22.05.2018
#65
Napisano 20:23, 22.05.2018
Jak to możliwe, przecież po 3-5 tysiącach wyjdą drutyma fabrycznie pochylone koła na 2 stopnie...
Pozdrawiam
- Artur
PS u mnie już ponad 14 tysięcy (na letnich) na dwuipółstopniowym negatywie i nadal zero cięcia.
Pozdrawiam
- Artur
#66
Napisano 21:22, 22.05.2018
Ja też mam negatywa z tyłu , co jest już raczej typowe dla tych naszych 7-ek , ale opony nie są wyząbkowane więc się tym nie przejmuję . A oba komplety opon dostałem w spadku po poprzednim właścicielu , więc tak źle nie jest .
#67
Napisano 07:54, 23.05.2018
ARTurde, mam tak samo po obniżeniu auta więc z ciekawości spytam, jakie masz ciśnienie w tylnych oponach?PS u mnie już ponad 14 tysięcy (na letnich) na dwuipółstopniowym negatywie i nadal zero cięcia.
Użytkownik otf82 edytował ten post 06:12, 24.05.2018
#68
Napisano 16:17, 23.05.2018
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#69
Napisano 17:54, 23.05.2018
nie za dużo? Ja używam 2.3-2.4
#70
Napisano 18:02, 23.05.2018
#71
Napisano 20:31, 23.05.2018
Standardowe czy XL?Ja używam 2.3-2.4
Jeżeli wzmacniane, to uważam, że ciśnienie zbyt niskie.
Naklejka dotyczy opon standardowych, nie wzmacnianych - które trzeba pompować bardziej.Ja mam na naklejce dla 18" ciśnienie 2.6 przód, tył.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#72
Napisano 21:01, 23.05.2018
Mam 225/40 18 i przy na 2.4 jest optycznie flak i czuć to w prowadzeniu.
Najlepiej jest przy 2.8 z przodu 2.6 z tyłu, ale nie jest pewien czy wartości są prawidłowe
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#73
Napisano 21:05, 23.05.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#74
Napisano 07:38, 24.05.2018
2.8 to hardcore,zwykle opony z tego co kojarzę maja max dopuszczalne ok 3 lub nieco wiecej.
optyczny flak wynika bardziej z szerokości felgi a nie z cisnienia.
ja mam 205/55/16 zwykle gumy i 2.3-2.4bar i jest optyczny flak wynikający z malej szerokosci felgi
Użytkownik lukasrz edytował ten post 07:38, 24.05.2018
#75
Napisano 08:24, 24.05.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych