z tego co wyszukałem jest jeszcze opcja podkładek na górną cześć sprężyny:
http://allegro.pl/gu...4993764554.html
co niektórzy tu sobie chwalili...
Użytkownik cysior edytował ten post 15:28, 01.07.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 15:28, 01.07.2016
z tego co wyszukałem jest jeszcze opcja podkładek na górną cześć sprężyny:
http://allegro.pl/gu...4993764554.html
co niektórzy tu sobie chwalili...
Użytkownik cysior edytował ten post 15:28, 01.07.2016
Napisano 14:19, 26.05.2017
zadne kowalstwo... zrobi troche za duzo i bedziesz mial 120zl w plecy. wolalbym wydac 500zl na nowe regulowane wahacze febesta niz sie bawic w takie druciarstwo. To tylko 200zl drozej od dobrych zamiennikow.
Napisano 20:06, 26.05.2017
Czy do VII tourera te gumy będą pasować? Średnica itp.z tego co wyszukałem jest jeszcze opcja podkładek na górną cześć sprężyny:
http://allegro.pl/gu...4993764554.html
co niektórzy tu sobie chwalili...
Napisano 09:36, 01.10.2017
Cześć, odświeżam wątek. Mam w Acco VIII ten sam problem. Widać ten typ tak ma.... Czy ktoś montował tę podkładkę 20mm pod tylne sprężyny ? Na moje oko to powinno załatwić temat. Ewentualnie wymiana na sprężyny dłuższe o 20mm niż OEM.
Napisano 11:34, 01.10.2017
Witam.Posiadam Accorda VIII kombi koła 18 cali i mam ten sam problem z kątem pochylenia tylych kół.Zcieło opony od srodka aż jedna strzeliła.Wymieniłem sprezyny i amortyzatory i juz mam nowe opony wyząbkowane od srodka po 3 tys km.Wsadziłem podkładki miedzy zwoje sprężyny,ale sądze ze to nic nie dało poniewaz ciągle sie grzeje opona od srodka.Geometria robiona i niema luzów.W serwisie chcieli przerabiac wachacze na regulowane.Juz się poddałem sądząc ze ten typ tak ma.Pozdrawiam.
Napisano 13:52, 01.10.2017
No właśnie ten typ tak ma niestety.
Jedna opcja to wahacze regulowane.
Ewentualnie można było by wsadzić sprężyny 20 mm wyższe ( ja mam 2 stopnie na minusie dwa kółka). Amory tutaj nic nie dadzą. Ewentualnie te gumy, tylko nie wiem czy to ktoś ma czy to nie druciarstwo.... Panowie, dosyć powszechny problem, jak to rozwiązaliście ?
ps, nawet teraz zauważyłem że na mojej grafice (ściągniętej z neta) widać że tam tylne kółka też na minusie
Napisano 14:45, 01.10.2017
W serwisie chcieli mi dorabiac jakies sruby z mimosrodem ,ale nie wiem o co chodziło koszt około 800zł.Z tego co wiem to do VIII generacji nie ma regulowanych wahaczy do kupienia.W moim accordzie tez jest po obu stronach 2 stopnie na minusie.
Napisano 23:39, 01.10.2017
Pozdrawiam
- Artur
Napisano 07:41, 02.10.2017
nawet na negatywie 2°, ale sprawnym zawieszeniu
A co ma jedno do drugiego? Tzn... może inaczej. Co ma sprawne zawieszeniu do negatywu, który tworzy się przez obniżenie zawieszenia i siłą rzeczy - fizyki nie oszukasz - powoduje, że opona nie działa w naturalnych dla siebie warunkach? Skoro nie przylega idealnie powierzchnią bieżnika po całej szerokości jak należy, to siłą rzeczy będzie ją ścinać. I nie ma opcji, aby było inaczej... chyba, że jeździsz na jakichś chińskich twardych gumach. Każda guma jednak wcześniej czy później zacznie się poddawać. Jedna szybciej, inna później - zależnie od mieszanki i pewnie wewnętrznej konstrukcji.
Inna sprawa, że wielowahaczowe zawieszenia nie lubią się z niektórym typem bieżnika - i to też jest już niejednokrotnie potwierdzone. A skoro Accord VIII ma jakiś naturalny problem z negatywem - trzeba szukać sensownych rozwiązań, czyli albo odpowiednio dopasowane ogumienie albo wahacze regulowane.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 07:48, 02.10.2017
Napisano 09:46, 02.10.2017
Że nikt nie powie - że może to przez niesprawne zawieszenie.A co ma jedno do drugiego?
Napisałem, że nie będzie?to siłą rzeczy będzie ją ścinać. I nie ma opcji, aby było inaczej...
Pozdrawiam
- Artur
Napisano 10:00, 02.10.2017
3k km, negatyw 2°, i opony są ścięte bądź wyząbkowane, to znaczy, że to paździerz - nie opony, i najlepiej napisać markę i model, żeby ustrzec przed ich zakupem.
Owszem... dobrze byłoby znać markę i model... .ale i tak uważam, że Twoje stwierdzenie jest zbyt daleko idące. Przykładowo Uniroyale Rainsport też znikają w oczach... bo mają miękką ściankę boczną i taką mieszankę gumy. Ale w ogólnym rozrachunku to bardzo dobre opony, na deszczu wręcz kapitalne. Miałem 2 komplety takich i chwalę je. Jeśli ktoś potrzebuje ich w konkretnych warunkach, bo w takim miejscu żyje/mieszka/jeździ - jak znalazł. Ale np. koledze wystarczyło w VII genie w sedanie rok jeżdżenia bez gleby - seryjne zawieszenie - ale z często zapakowanym bagażnikiem i LPG - aby z opon był śmietnik. No i to wciąż nie oznacza, że opony są kijowe, tylko nie jest to opona dostosowana do takich warunków użytkowania.
Napisano 18:12, 02.10.2017
Użytkownik Marcin Honda edytował ten post 19:30, 02.10.2017
Napisano 21:04, 03.10.2017
ZR to symbol, nie model opony.Opony to Hankook Zr 18.Jezdze sam po niemieckich autostradach z predkoscią 150 -170km/h.Poprzednie tez Hankook inny model.Zdarlem je do wystrzału jadac z rodziną z Chorwacji.Było gorąca i załadowany z bagaznikiem dachowym.
Opony były juz wyzabkowane i wyjazdu nie wytrzymały.
U mnie negatyw 2.6°, przejechane mam już na nim ponad 9 tysięcy i opony (letnie) nadal mają się bardzo dobrze - brak cięcia czy ząbkowania, dlatego uważam, że to kwestia gum, a nie niesłusznie napiętnowanego negatywuMoze jest cos w tym co kolega pisze ze te opony sie nie nadaja.Na zime mam fuldy 17 i tam sie nic nie dzieje,ale zrobiłem 5 -8 tys km.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam
- Artur
Napisano 16:13, 04.10.2017
W preludzie na dunlopach sport maxx zrobiłem z 40tys katowania na negatywie ok 3 stopnie i różnica między zewnętrzną a wewnętrzną częścią byłą na poziomie moooże 1mm, ale raczej mniej. Teraz mam dunlopy bluresponse i po 10tyś km w accordzie ok 3 stopnie nie widać zużycia czy różnic.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 16:14, 04.10.2017
Napisano 16:14, 04.10.2017
Nowe opony to Hankook Ventus V12 evo2 o rozmiarach 225/45 R18 95Y.Poprzednie ktore zdarło to były nie hankooki lecz Nokian ZLINE O takich samych wymiarach.Były jak kupiłem auto i na pewno jezdziły w tym aucie.Były juz wyząbkowane bo strasznie hałasowały z 2015 roku .Bieznik miały jeszcze około 5 -6 mm i zrobiłem na nich około 30-40 tysiecy km.
Użytkownik Marcin Honda edytował ten post 16:47, 04.10.2017
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych