XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kąt pochylenia koła
#16
Napisano 18:06, 11.05.2016
#17
Napisano 06:51, 12.05.2016
Szukał ktoś na własną rękę camberów? Znalazłem na Ali cambery, niestety trapią mnie dwie sprawy, jedna to czy nie jest to jakiś syf, który się zaraz rozleci, a druga sprawa to wysyłka 50$. Czy ktoś jest w stanie coś o nich powiedzieć?
Link: http://www.aliexpres...25-f28faefa9574
Użytkownik scobe edytował ten post 18:05, 12.05.2016
#18
Napisano 21:14, 13.05.2016
#19
Napisano 10:53, 23.05.2016
Tez mam ok -2 stopnie na tylnych kolach. Dzis bylem na zbieznosci tylu ustawili nic nie urwali ale katow pochylenia sie nie da. Wiec co pozostaje?
Jak oni CI to ustawiali jak się nie mylę tylko konty można ustawić a zbieżność jest tak ustawiona że nie ma regulacji ...
Kąty możesz wyregulować : wymianą sprężyny na dłuższą , lub mniej zużyta, albo do kowala i ponownie ją zahartować ., lub kopić podkładkę gumową pod sprężynę 20mm i będzie dobrze .
#20
Napisano 13:49, 24.05.2016
Cambery mysle bede mial na piatek albo ppniedzialek zaloze sam i jadę na ustawianie katow.
Maszyna Hunter wiec pewnie dobra
No Red Line no Fun
#21
Napisano 15:57, 24.05.2016
#23
Napisano 21:45, 30.05.2016
Rozumiem ze to po regulacji. Pochylnie tylu dales na praktycznie na zero -kola pionowo. Pewnie i tak troche jeszcze siadzie na tulei po pewnym czasie. Mocno wizualnie podniosl sie tyl? Ja po montazu camberow chwilowo ustawilem katy na pale, ale widac ze sie tyl zdecydowanie podniosl.
#24
Napisano 05:43, 31.05.2016
Z racji, że mi trochę opony z tyłu podcięło to będzie dobrze:)
A nie zwróciłem uwagi czy tył się podniósł, sprawdzę w garażu
No Red Line no Fun
#25 Guest_motorider7_*
Napisano 19:27, 13.06.2016
Sorki że podpinam sie pod ten temat , ale to tylko dlatego że nie chce zakładać nowego.
Więc również problem z accordem VII 2.0 2005rok sedan , Po ustawieniu zbieżności przedniej i tylnej osi diagnosta powiedział że koła z tyłu są delikatnie pochylone ( kąt pochylenia lewego koła to -1.25 stopnia , prawego zaś - 2.14 stopnia ) Czym to skorygować Wymianą wachaczy górnych ? Stojąc za samochodem widać ewidentnie że prawe koło delikatnie pochylone jest bardziej od lewego . W aucie nic nie stuka ale ścieło mi 17'tki opony z tyłu od wewnętrznej strony . Zmieniłem teraz koła na 16'tki 205/55 i nie chce żeby ponownie je zniszczyło . Co robić ? Maszyna diagnostyczna wskazywała że wartość minimalna to -1.30 stopnia a max to 0.30 stopnia czyli całkiem pionowo też nie może być .
#26
Napisano 19:51, 13.06.2016
jak masz obniżone zawieszenie to norma tył.
musisz zamówić sobie regulowane wahacze tył tzw. cambery i wtedy będzie OK
No Red Line no Fun
#27 Guest_motorider7_*
Napisano 20:08, 13.06.2016
Zawieszenie jest w standardzie. W tylnym zawieszeni Nie było nigdy nic robione ( auto ma 175tyś od nowości )
Wymiana wahaczy górnych na nowe nieregulowane pomoże Nie sprawdzałem tam nic dokładniej ale nie wyczuwalne są żadne luzy . no ale pewnie już zworzeń i tuleja górnego wahacza są zużyte i stąd pochylone koła.
Użytkownik motorider7 edytował ten post 20:09, 13.06.2016
#28
Napisano 13:09, 15.06.2016
Szukał ktoś na własną rękę camberów? Znalazłem na Ali cambery, niestety trapią mnie dwie sprawy, jedna to czy nie jest to jakiś syf, który się zaraz rozleci, a druga sprawa to wysyłka 50$. Czy ktoś jest w stanie coś o nich powiedzieć?
Ja mam takie od końca zeszłych wakacji i na razie jest ok. Czas pokaże co dalej
.... tak to wygląda Ja i moja honda
#29
Napisano 14:04, 01.07.2016
Robiłem geometrię i wyszło, że dupa lekko usiadła (OEM zawieszenie + butla LPG) przez to kąt pochylenia tylnych kół jest - 1.46 oraz -1.56. (norma do -1.30)
Wiem, że przy obniżonym zawieszeniu pomagają cambery. W cambery nie chce się pchać - za droga impreza. Poza nie mam obniżonego zawieszenia.
A co z rozciągnięciem - gość z geometrii zasugerowali specjalistę kowala od spreżyn/resorów i wydłużenie ich o ok 2cm.
Koszt rozciągania/hartowania z montażem ok 120zł. Da to trwale coś?
Czy może ze względu na to, że jest to niewielkie odstępstwo od normy dać sobie spokój z poprawą i liczyć, że nie zetnie mi z tyłu nowych opon?
Użytkownik cysior edytował ten post 22:39, 01.07.2016
#30
Napisano 14:17, 01.07.2016
różnica minimalna więc dałbym sobie spoków, bo sprężyny wyciągane jużmogą nie mieć takiej charakterystyki i zrobi się znowu za wysoko tył
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych