Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

kąt pochylenia koła


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#16 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:06, 11.05.2016

Camber zamontować jest w grupowych zakupach ale 500 zł ☺
  • 0

#17 scobe

scobe
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:51, 12.05.2016

Szukał ktoś na własną rękę camberów? Znalazłem na Ali cambery, niestety trapią mnie dwie sprawy, jedna to czy nie jest to jakiś syf, który się zaraz rozleci, a druga sprawa to wysyłka 50$. Czy ktoś jest w stanie coś o nich powiedzieć?

 

Link: http://www.aliexpres...25-f28faefa9574


Użytkownik scobe edytował ten post 18:05, 12.05.2016

  • 0

#18 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:14, 13.05.2016

Nie wiadomo co to za wynalazek . Ja kupowałem na własną rękę ale kupował mi wujek w USA i wysyłał mi na własną rękę ze słodyczami to miałem w przeciągu 8 dni roboczych w domu bez żadnych dodatkowych opłat . Tylko ja kupowałem megan racing
  • 0

#19 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:53, 23.05.2016

Tez mam ok -2 stopnie na tylnych kolach. Dzis bylem na zbieznosci tylu ustawili nic nie urwali ale katow pochylenia sie nie da. Wiec co pozostaje?

Jak oni CI to ustawiali ?? jak się nie mylę tylko konty można ustawić a zbieżność jest tak ustawiona że nie ma regulacji ...
Kąty możesz wyregulować : wymianą sprężyny na dłuższą , lub mniej zużyta, albo do kowala i ponownie ją zahartować ., lub kopić podkładkę gumową pod sprężynę 20mm  i będzie dobrze .


  • 0

#20 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 13:49, 24.05.2016

Mylisz sie. Zbieznosc tylnych kol mozna ustawic a katu pochylenia NIE bo wahacze OEM sa nie rugulowane.
Cambery mysle bede mial na piatek albo ppniedzialek zaloze sam i jadę na ustawianie katow.
Maszyna Hunter wiec pewnie dobra
  • 0

No Red Line no Fun :)


#21 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:57, 24.05.2016

Pierwsze to idź zobacz czy się śruby odkreca . Bo jeśli nie to powodzenia
  • 0

#22 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 20:33, 30.05.2016

Udało się ustawić wszystko po założeniu camberów 

 

o to wynik, co myślicie?

 

c869dd4d2dab.jpg


  • 0

No Red Line no Fun :)


#23 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:45, 30.05.2016

Rozumiem ze to po regulacji. Pochylnie tylu dales na praktycznie na zero -kola pionowo. Pewnie i tak troche jeszcze siadzie na tulei po pewnym czasie. Mocno wizualnie podniosl sie tyl? Ja po montazu camberow chwilowo ustawilem katy na pale, ale widac ze sie tyl zdecydowanie podniosl.


  • 0

#24 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 05:43, 31.05.2016

Z racji, że mi trochę opony z tyłu podcięło to będzie dobrze:)

 

A nie zwróciłem uwagi czy tył się podniósł, sprawdzę w garażu


  • 0

No Red Line no Fun :)


#25 Guest_motorider7_*

Guest_motorider7_*
  • Guests

Napisano 19:27, 13.06.2016

Sorki że podpinam sie pod ten temat , ale to tylko dlatego że nie chce zakładać nowego.

Więc również problem z accordem VII 2.0 2005rok sedan , Po ustawieniu zbieżności przedniej i tylnej osi diagnosta powiedział że koła z tyłu są delikatnie pochylone ( kąt pochylenia lewego koła to -1.25 stopnia , prawego zaś - 2.14 stopnia ) Czym to skorygować ?? Wymianą wachaczy górnych ? Stojąc za samochodem widać ewidentnie że prawe koło delikatnie pochylone jest bardziej od lewego . W aucie nic nie stuka ale ścieło mi 17'tki opony z tyłu od wewnętrznej strony . Zmieniłem teraz koła na 16'tki 205/55 i nie chce żeby ponownie je zniszczyło . Co robić ? Maszyna diagnostyczna wskazywała że wartość minimalna to -1.30 stopnia a max to 0.30 stopnia czyli całkiem pionowo też nie może być .


  • 0

#26 Karbala

Karbala
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:217
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 42
Super

Napisano 19:51, 13.06.2016

jak masz obniżone zawieszenie to norma tył.

 

musisz zamówić sobie regulowane wahacze tył tzw. cambery i wtedy będzie OK


  • 0

No Red Line no Fun :)


#27 Guest_motorider7_*

Guest_motorider7_*
  • Guests

Napisano 20:08, 13.06.2016

Zawieszenie jest w standardzie. W tylnym zawieszeni Nie było nigdy nic robione ( auto ma 175tyś od nowości ) 

Wymiana wahaczy górnych na nowe nieregulowane pomoże ?? Nie sprawdzałem tam nic dokładniej ale nie wyczuwalne są żadne luzy . no ale pewnie już zworzeń i tuleja górnego wahacza są zużyte i stąd pochylone koła.


Użytkownik motorider7 edytował ten post 20:09, 13.06.2016

  • 0

#28 silversurfer2.4

silversurfer2.4
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:09, 15.06.2016

Szukał ktoś na własną rękę camberów? Znalazłem na Ali cambery, niestety trapią mnie dwie sprawy, jedna to czy nie jest to jakiś syf, który się zaraz rozleci, a druga sprawa to wysyłka 50$. Czy ktoś jest w stanie coś o nich powiedzieć?

 

Link: http://www.aliexpres...25-f28faefa9574

 

Ja mam takie od końca zeszłych wakacji i na razie jest ok. Czas pokaże co dalej :)


  • 0

.... tak to wygląda Ja i moja honda :)


#29 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:04, 01.07.2016

Robiłem geometrię i wyszło, że dupa lekko usiadła (OEM zawieszenie + butla LPG) przez to kąt pochylenia tylnych kół jest  - 1.46 oraz  -1.56. (norma do -1.30)

Wiem, że  przy obniżonym zawieszeniu pomagają cambery. W cambery nie chce się pchać - za droga impreza. Poza nie mam obniżonego zawieszenia.

A co z rozciągnięciem -  gość z geometrii zasugerowali specjalistę kowala od spreżyn/resorów i wydłużenie ich o ok 2cm.

Koszt rozciągania/hartowania z montażem ok 120zł.  Da to trwale coś?

 

Czy może ze względu na to,  że jest to niewielkie odstępstwo od normy dać sobie spokój z poprawą i liczyć, że nie zetnie mi z tyłu nowych opon? ;)


Użytkownik cysior edytował ten post 22:39, 01.07.2016

  • 0

#30 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:17, 01.07.2016

różnica minimalna więc dałbym sobie spoków, bo sprężyny wyciągane jużmogą nie mieć takiej charakterystyki i zrobi się znowu za wysoko tył ;)


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq