Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ustawianie kątow tył honda accord


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
124 odpowiedzi w tym temacie

#61 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:02, 17.11.2017

Ja też, kwota stosunkowo nieduża, a jest spokoj

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
  • 0

#62 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:48, 17.11.2017

pytanie czy do regulacji kąta wystarczy tylko wahacz zaznaczony na załączonym rysunku na czerwono, czy potrzebny jest do tego jeszcze ten na samym dole ??

ten środkowy jest do regulacji zbieżnośći na śrubach mimośrodowych

Załączone pliki


Użytkownik marcint_82 edytował ten post 22:49, 17.11.2017

  • 0

#63 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 19.11.2017

Panowie, ktoś pomoże? Do regulacji kąta pochylenia koła potrzebny jest tylko ten górny zaznaczony na czerwono camber, czy trzeba też kupić dolny?

 

Czy na którymś z wahaczy znajduje się czujnik poziomowania xenonów  ?

bo na tych camberach z  USA nie widzę, żadnych mocowań dodatkowych.


  • 0

#64 Duzy W

Duzy W
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155km
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 29.03.2018

Panowie potrzebuję potwierdzenia czy dobrze dobrałem zestaw. Pacjent Accord CL7 2.0 sedan Pb. Po przebiegu 5000km (kwiecień-pażdziernik 2017) zjechało mi z tyłu nowe opony letnie Nokian o 2mm. Przód dalej nówki 8mm bieżnika. A że dzisiaj założyłem już letnie kapcie to wybrałem się ustawić zbieżność, bo szkoda mi opon. Zawieszenie sprawdzone, żadnych luzów, nowe amortyzatory z tyłu Kayaba założone w kwietniu i do tego sprężyny -30mm Eibacha. Wyszło z tyłu -2,65 stopnia, ale nie udało się odkręcić śrub mimośrodowych. Gość od zbieżności zaoferował że oni mi sami wymienią śruby, ale nie mógł ich przy mnie odnależć w sklepie internetowym i umówiliśmy się na telefon, że jak je znajdzie to zadzwoni. Zadzwonił i powiedział że oni mi to zrobią za 900zł, więc za taką cenę to dziękuje. Pytanie do was czy te śruby i tuleje podejdą do mojego auta. Czy tuleje lepiej od razu wymieniać? Wszystkie 4 czy tylko te 2od śrub? Bo doczytałem, że marne szanse są na ich odratowanie i ni e wiem czy wymieniać już wszystkie czy tylko te 2

https://jarusnet.pl/...en-03-08-zestaw

https://motone.pl/tu...8281458129.html


  • 0

#65 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:30, 31.03.2018

Tuleje raczej na bank będą na śmietnik - przerabiałem temat w 2 Accordach. Tuleje najlepiej OEM, ew. Febest. Inne mogą długo nie wytrzymać. Tu na forum był chłopak, w dziale sprzedam, który te śruby z podkładkami dorabiał w mega dobrej cenie (jakoś 30-50 zł za sztukę) więc możesz sobie poszukać.


  • 0

#66 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:20, 29.06.2018

Ma ktoś patent jak odkręcić śruby śruby mimośrodowe z tyłu accord viii. Mechanik powiedział że się zapiekly i nie może ustawić zbieżność
  • 0

#67 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:25, 29.06.2018

Niektórzy mają specjalne klucze do tego. Ale generalnie w większości przypadków to grzanie i wycinanie, raczej skończy się wymiana tulei razem z nowymi śrubami.

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#68 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:29, 29.06.2018

Drogi taki koszt? I czy w aso mają taki klucz? ?
  • 0

#69 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 29.06.2018

Mechanik jak ma palinik acetylenowy i jest ogarnięty to zrobi to bez jąkania się, twój mechanik pewnie nie ma palnika dobrego

Jak wygląda taki klucz?

Użytkownik awadam edytował ten post 14:40, 29.06.2018

  • 0

#70 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:46, 29.06.2018

Tam gdzie byłem to fujari a nie mechanicy jak nawet nie spróbowali palnikiem
  • 0

#71 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:32, 29.06.2018

ostatnio był kolega z nowym cifem w aso na geometrii to usłyszał od mechanika przecież na tyle nic sie nie ustawia.... powiedział że niech go wpuści na hale i pokazał palcem śrube to zmieszał się trochę koleś


  • 0

#72 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:51, 29.06.2018

Miał ktoś już taki przypadek czy ja mam poprostu takiego nie fart? Hehe
  • 0

#73 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:32, 29.06.2018

Poszukaj gdzie maja grzałkę indukcyjna w warsztacie ze zbieznoscia
  • 0

#74 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:12, 30.06.2018

Potwierdzam, wcześniejsze wypowiedzi, trzeba ciąć bo raczej nic nie puści. Ja śruby kupowałem w Hparts, tulejki albo oem albo ja brałęm z febesta (kupiłem 4szt. ale wystarczyły tylko 2szt.), bardzo dobra jakość jak na zamiennik.


  • 0

#75 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:26, 30.06.2018

Też mi się wydaje że palnikiem nie da rady
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq