Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ustawianie kątow tył honda accord


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
124 odpowiedzi w tym temacie

#46 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:20, 06.11.2017

Te wartości nie są tragedia, jeśli wziąć pod uwagę obniżenie np. Jak u mnie. Są nawet w normie. Ale biorąc pod uwagę seryjne zawieszenie.. To coś już musi być zmęczone.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
  • 0

#47 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:24, 06.11.2017

Mimo wszystko butla z lpg też swoje waży i dobija nam tył.. Podobne wartości mialem w cl7 i nic nie ruszałem.. Opon nie cieło..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#48 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:34, 06.11.2017

Nikt nie pisze, że tragedia. Tylko, że jeśli teraz bez obniżenia ma po 1.3 stopnia to ile wyjdzie po sprężynie? Oto jest pytanie :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#49 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:37, 06.11.2017

O tym mówię :)

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
  • 0

#50 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:03, 06.11.2017

O tym mówię :)

Chyba nie do końca ;)

rem1k pyta o ile jeszcze wyjdzie, a Ty twierdzisz, że

Ale biorąc pod uwagę seryjne zawieszenie.. To coś już musi być zmęczone.

biorąc pod uwagę seryjne zawieszenie, to instrukcja dla takiego wskazuje -1°, a tu kąt z założoną instalacją zwiększył się o jedyne 0,12°.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#51 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:07, 06.11.2017

0,12 z jednej strony, z drugiej już 3x tyle ;) nadal twierdzę że coś już może być zmęczone. Nie twierdzę że trzeba wymienić pół zawieszenia. Po prostu warto trzymać kontrolę.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
  • 0

#52 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:53, 06.11.2017

Nawet jeżeli spotkamy się w połowie i przyjmiemy -0,24° (pomijając różnice jakie wychodzą w różnych warsztatach), to i tak jest to niewiele dla seryjnego zawieszenia z butlą.

U mnie zawieszenie zdrowe - dokładnie sprawdzane podczas wymiany sprężyn - a mimo to, z hakiem, z butlą i z krótszymi sprężynami kąt wynosi około -2,6°.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#53 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:29, 07.11.2017

no to fakt ze akurat zatankowany bylem i zapas w bagazniku plus zakupy, pare zgrzewek wody mineralnej i banki z woda deminarelizowana, tak sie zastanawialem czy t nie ebdzie mialo wplywu na wyniki :(

ale mimo wszystko srpawdze zawieszke na kanale bo po zimie chce obnizyc i dobra opone 18zalozyc to i te cambery pewnie beda potrzebne


  • 0

#54 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:18, 07.11.2017

Z butlą i -35mm mam  z tyłu -2,08 i -2,36stopnia i wszsytko jest OK


  • 0

#55 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:00, 16.11.2017

Czy w VIII gen do regulacji kąta z tyłu będą się nadawały takie wahacze: ?

 

https://www.ebay.com...5.c100005.m1851

 

byłem na geometrii, z tyłu kąt wyszedł z lewej -2,11, z prawej -1,59

 

zastanawiam się nad zakupem takich regulowanych wahaczy, szkoda nowych opon, a przy takich wynikach może je ściąć....


  • 0

#56 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:56, 17.11.2017

Nie zetnie. Po 50 000km będzie może widać nieznaczne różnice.


  • 0

#57 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:04, 17.11.2017

Nie zetnie. Po 50 000km będzie może widać nieznaczne różnice.

Zależy od opon...

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
  • 0

#58 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:05, 17.11.2017

Zależy od opon...

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T

Nokiany d4

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#59 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:56, 17.11.2017

Tak,lpg wrzucone
Ale jak zmieniałem opony na zimowe to widziałem że letnie były trochę zjechane od środka, 3letnie opony, i na pewno wyzabkowane bo wyją


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#60 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:00, 17.11.2017

Jak stare były mocno zjechane, to teraz może być gorzej przez dociazony tył.. Raczej poszedłbym w cambery..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq