przecieŻ na jednym wahaczu są 2 tuleje
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
ustawianie kątow tył honda accord
#31
Napisano 08:54, 04.07.2017
#32
Napisano 13:02, 16.09.2017
W VIII też są śruby mimośrodowe z tyłu jak w VII gen.
#33
Napisano 12:40, 06.11.2017
z racji nowych zimowek bylem na zbierzności i o ile zbierznosc jest OK to kat z tyłu słabo, ktos wie w czym moxze być problem? bo z tego cow iem to regulacji kątow nie ma?
https://naforum.zapo...7d92dc.jpg.html
Załączone pliki
#34
Napisano 13:14, 06.11.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
#35
Napisano 13:48, 06.11.2017
#36
Napisano 13:52, 06.11.2017
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#37
Napisano 13:55, 06.11.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
#38
Napisano 14:45, 06.11.2017
no nic trzeba bedzie przejrzec cala zawieche na spokojnie na kanale, powiedzcie mi czym to grozi?
#39
Napisano 14:47, 06.11.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 14:47, 06.11.2017
#40
Napisano 15:05, 06.11.2017
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#41
Napisano 15:07, 06.11.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
#42
Napisano 15:27, 06.11.2017
Nie wiem czy fani stancu wiedzą co to duża prędkośćOpony też, ale doczytałem gdzieś, że za duży negatyw źle wpływa na prowadzenie na przy dużych prędkościach. Możesz zapytać fanów stance czy to prawda
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
#43
Napisano 15:56, 06.11.2017
ok to teraz czy ktos jest w stanie to rozszyfrowac? tzn oba tylne kola mam zbyt pochylone górna czescia do wewnatrz auta, tak? a co to jest to rpzesuniecie kol na osi przod -4mm?
#44
Napisano 18:04, 06.11.2017
Co do pochylenia koła. Negatyw oznacza, że góra koła wchodzi w głąb nadwozia. Zanim obniżysz sprawdź dokładnie oba wahacze. Zobacz też mocowania wahaczy. Może poprzedni właściciel permanentnie przeciążał auto i stad to pochylenie. Sprawa do zrobienia na pewno przed obniżeniem.
A co do regulowanego wahacza. W kombi takim może być tylko dolny. Ja mam KW, na forum kupisz u owsikka home made, który wygląda identycznie.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#45
Napisano 21:16, 06.11.2017
Jeżeli fabrycznie mają -1°
plus butla LPG?
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych