XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Różne ET przód/tył
#1
Napisano 21:46, 08.10.2013
Mam pytanie czy różnica w ET felgi może wpływać na prowadzenie pojazdu?
Mam okazje zakupić nowe koła o specyfikacji 18" na 8" z tym że 2 felgi mają ET 45 a dwie ET 35. Optycznie nawet ciekawa opcja bo z tyłu w TLce felgi zdecydowanie głębiej siedzą niż z przodu. Pytanie tylko czy może mieć to jakiś negatywny skutek?
Pozdrawiam
Piotrek
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#2
Napisano 21:49, 08.10.2013
#3
Napisano 21:53, 08.10.2013
#4
Napisano 12:06, 09.10.2013
A jeszcze spytam z troszkę innej beczki , czy przy niższym ET ząbkowanie jest zwiększone jak przy wyższym ET? Np czy przeskakując z ET38 na 47 jest szansa ,że przestanie mi opony wcinać z tyłu Czy to wyłącznie kwestia obniżenia i ewentualnego dokupienia camberów do wyprostowania kół?
#5
Napisano 14:49, 09.10.2013
#6
Napisano 14:55, 09.10.2013
#7
Napisano 16:25, 09.10.2013
ząbkują. Mam wrażenie ,że tylko tylneZabkuje czy zjada opony od srodka?
#8
Napisano 16:31, 09.10.2013
#9
Napisano 16:44, 09.10.2013
Czyżbyś chciał te niby bbs'y kupić ASA chyba ,widziałem ostatnio przeglądając aukcje że właśnie są z dwoma różnymi rozstawami ..
Hmmm, Trojan działasz w jakichś służbach śledczych czy jak ?
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#10
Napisano 18:12, 09.10.2013
#11
Napisano 18:20, 09.10.2013
#12
Napisano 20:58, 09.10.2013
Dzięki za odpowiedzi w każdym razie
Shaar tajnos agentos jestem , fele będą ładnie pasować .
aa i jeszcze dodam ,że seryjnych 205/55/16 z Et55 mi nie wcinało ,także chyba stwierdzenie ,że 'mocne' fwd tak ma jakoś mi nie pasuje
#13
Napisano 21:17, 09.10.2013
#14
Napisano 21:23, 09.10.2013
Chodzi o ząbkowanie
#15
Napisano 20:24, 10.10.2013
Shaar, bierz sersze na tyl, zawsze to lepiej wyglada:)
O, takich opinii potrzebowałemShaar tajnos agentos jestem , fele będą ładnie pasować .
Koła kupione, jak założę i zrobię jakieś lepsze zdjęcia to upublicznie efekt
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych