Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Podczas jazdy na gazie- również spada wskaźnik paliwa :(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
123 odpowiedzi w tym temacie

#121 tomko

tomko
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Jastrzębie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan YR-565P
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 15.09.2020

Nikt tego nie sprostował więc mógłby ktoś dla jasności napisać gdzie wpiąć biały przewód z emulatora? To jest dowolny przewód stacyjki (ACC, IG1 lub IG2)? W instrukcji, w górnej grafice jest napisane, że biały ma być do +12V po zapłonie więc dla mnie to informacja, że po odpaleniu. Zaś w tej samej instrukcji grafika obrazująca stacyjkę pokazuje, że to jest pozycja przed odpaleniem. Jak to jest?

 

Czerwony wpinam bezpośrednio do plusa i mam nadzieję, że układ nie będzie mi doił akumulatora.

 

 

EDIT:

Dostałem odpowiedź od producenta emulatora (KME, model EPP-2-H)

 

Witam,

Sygnał +12V po zapłonie powinien być:

- wolny od zakłóceń,

- pojawia się po przekręceniu kluczyka w położenie zapłon,

- nie może zanikać przy rozruchu silnika,

- zanika bezzwłocznie po przekręceniu kluczyka w pozycję OFF

 

Jest to bardzo ważne dla emulatora EPP.

 

Ktoś podpowie który przewód spełni funkcję najlepiej?

Załączone pliki

  • Załączony plik  123.JPG   65,11 KB   8 Ilość pobrań
  • Załączony plik  456.JPG   131,05 KB   8 Ilość pobrań

Użytkownik tomko edytował ten post 08:24, 18.09.2020

  • 0

#122 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 600 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:19, 18.09.2020

też ten temat rozgryzałem ale dałem sobie w końcu spokój z emulatorem. mam zatankowane PB trochę ponad połowę zbiornika, jak poziom spadnie gdzieś do 1/3 to wraca z powrotem powyżej połowy. i po co tu komu emulator, nawet jak się go załozy to w trakcie dłuższej jazdy i tak wskazówka spada i tak.


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#123 kratom

kratom
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:46, 22.09.2020

 

Ktoś podpowie który przewód spełni funkcję najlepiej?

 

Na przewodze ACC powinieneś mieć szukany "plus po zapłonie".


  • 0

Pozdrawiam.
Tomek


#124 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 600 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:34, 23.09.2020

najlepiej to jak już emulator się wkłada to znaleźć taki niezanikający plus po stacyjce w tylnej wiązce (idzie progiem po stronie kierowcy), chociaż nie wiem czy tam taki jest. wtedy najprościej emulator można podłączyć. drążyłem tu ten temat ale nikt nie pomógł i emulator w końcu wywaliłem bo na zanikającym przy zapłonie plusie po stacyjce to wariował tak że mnie szlag trafił w końcu.

 


Użytkownik Ślepak edytował ten post 15:58, 25.09.2020
ogłoszenie!!

  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq