XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 09:27, 30.09.2013
Macie jakieś sprawdzone sposoby jak zdjąć kierownicę z wieloklinu?
Mam zamiar zmienić kierownicę w moim CG8 na tą od TYPE-R, ostatnio próbowałem zdjąć moją kierę, odpiąłem aku, zdjąłem poduszke, odpiąłem kostki od poduszki i klaksonu, odkręciłek śrubę, ale kiera ani drgnie Szarpałem, nie obyło się bez bluzgów które dają +10 do siły no i tak to nie poszło, nie chcę wygiąć kierownicy ani wybić zębów....
Jeszcze się wstrzymam z tą wymianą bo chcę odnowić trochę kiere od typka, ale chciałbym wiedzieć na przyszłość jak sobie poradzić ze zdjęciem kierownicy... Jakie są wasze sposoby?
#2
Napisano 09:42, 30.09.2013
#3 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 10:06, 30.09.2013
Tak czy siak chyba i tak dalej łatwo nie zejdzie z wieloklinu, słyszałem że najlepiej zdejmować na blokadzie kierownicy (czyli bez kluczyka, przekręcona kiera).. później szarpać w każdą strone i dopiero wtedy spróbować zdjąć.. hmm
PS: jest ryzyko urwania tych kostek od poduchy i klaksonu podczas zdejmowania kiery?
#4
Napisano 20:10, 01.10.2013
#5
Napisano 22:07, 01.10.2013
nie szarp się z nią
ja uderzyłem pięściami od strony zegarów do siebie tak aby ją zruszyć a później jak Łukasz.
tylko zaznacz sobie mazakiem położenie wielokarbu kierownica/wałek bo później źle ją złożysz
#6
Napisano 07:52, 20.07.2015
Witam
Odgrzeje trochę tego schaba, bo ja miałem nieco większy problem z zdjęciem kierownicy, ale w końcu się udało.
Otóż samo udeżanie od tyłu, z boku, z dołu, z góry... rękami spowodowało tylko opuchliznę. Nawet zalanie WD-75 nie dało nic. W innych hondach ten zabieg się udawał zawsze, ale nie w tej. Musiałem złożyć na szybko przygotowany ściągacz do kierownicy (który można tez podobno kupić gotowy). Wygląda to mniej więcej tak:
Jest to zdjęcie już po zabiegu i jak widać wiele musiał znieść i ledwo dał radę. Sztabka stalowa miała 5mm grubości i 6 cm szerokości, do tego 2 śruby M8 mocujące ściągacz do kierownicy, śruba M10 do naprężania ściągacza, a pod śrubę (miedzy śrubę a oś kierownicy) trzeba użyć jakiś element separujący i dopasowujący średnicę do osi. W tym wypadku była to nasadowa 10. Jak widać śruba mocno wcisnęła się w nasadkę, a nasadka w oś kiery.
Dopiero tak mocne naprężenie, plus udeżenia boczne w kierownicę dały efekt - zeskoczyła.
Gdyby ktoś kiedyś miał problem ze swoją kierą - polecam ten prosty zestaw.
Ważne jest to żeby śruby mocujące (M8) były wkręcone równomiernie jako pierwsze do końca gwintów w kierownicy. Materiał jak wiadomo to AlMg więc nie najtwardszy.
Użytkownik wildbill edytował ten post 08:23, 20.07.2015
#7
Napisano 21:01, 21.10.2020
Witam,
mam może troszkę dziwne pytanie, ale jaki gwint ma śruba mocująca kierownicę: lewy, czy prawy? (Accord VII). Przetarł mi się zwijacz poduszki, chciałem dziś wymienić, a nie mogę tego odkręcić. Dwie godziny walczyłem z bratem, a jedyne co to udało się zniszczyć dwie nasadki i trochę objechać łeb śruby.
#8
Napisano 00:13, 22.10.2020
śrubę odkręcasz normalnie w lewą stronę
#9
Napisano 00:29, 22.10.2020
Dziękuję bardzo za szybka odpowiedź.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych