Środki zgromadzone, więc trzeba zabrać się za konkrety. Przeczytałem kilka tematów i przed podjęciem jakichkolwiek kroków chciałbym się jeszcze upewnić czy dobrze "myślę" i rozwiać kilka wątpliwości. Gaz ma wylądować w V coupe z silnikiem F22B5 150KM i z tego co czytałem to żeby było dobrze instalacja powinna się składać z:
sterownik Stag 4 plus lub Stag Qbox (obojętnie, czy któryś jednak będzie lepszy?)
wtryski Hana zielone
reduktor AC R01.
Czy jeśli chodzi o konkretne podzespoły to zostało coś jeszcze, np. jakieś filtry czy reszta nie ma już większego znaczenia?
Jaka największa butla powinna wejść we wnękę koła zapasowego tak by nie wystawała, bądź wystawała nieznacznie?
To czy pod klapką znajdzie się pełnowymiarowy wlew gazu czy mały do którego potrzeba będzie dokręcać redukcję ma jedynie takie znaczenie, że będę musiał tą redukcję wkręcać i wykręcać? Innych minusów nie ma?
I chyba ostatnia moja rozterka pod tytułem: gdzie.
Jestem z Grodziska Maz. i w temacie z polecanymi gazownikami jest gazownik z Grodziska, a post jest sprzed 3 lat.
Auto-Gaz Haki Holownicze Mirosław Suski
05-825 Grodzisk Mazowiecki, Józefa Poniatowskiego 36
Tel.: 0 501 102 811
Fax: 022 792 03 63.
Opcja najwygodniejsza, ale pozostaje też raczej polecany tutaj zakład Migas w Wawie.
W każdym razie nie ograniczam się tylko do tych dwóch zakładów, jestem jak najbardziej skłonny pojechać 200-250km w jedną stronę do pewnego gazownika, z którym po umówieniu się nie będę musiał sobie czymkolwiek zawracać głowy, reklamować czy wykłucać się-nawet o pierdoły typu długość kabli do wtryskiwaczy (np. gdzieś czytałem b. pozytywny post Wolka o panie Adamie z Lublina).
I ostatnie pytanie. Czy to prawda, że po montażu gazu należy inaczej ustawiać zawory ze względu na wyższą temperaturę spalania LPG?
Użytkownik Ogarzysta edytował ten post 13:17, 08.03.2014