Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

łozysko/piasta tył - jaka marka?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#31 Adun94

Adun94
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łęczna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:54, 04.11.2018

Piasta NTN wytrzymała 9 lat i 110 tys przebiegu 


  • 0

#32 Oggo

Oggo
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 03.12.2018

Witam

Tak samo mam zamiar wymienić piastę z łożyskiem tył Acco VIII. Jaka firma? FAG,  SNR-NTN czy febi? dodam że wymieniłem od najtańszego do najdroższego


  • 0

#33 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:12, 04.12.2018

Fag, snr-ntn to górnopółkowi producenci łożysk. Co nie kupisz będzie ok. Ja np. służbowo do firmy zamawiam tylko fag na podstawie wielu czynników.

Febi - tu nie wiem jakie łożysko może siedzieć, bo ta firma raczej łożysk nie produkuje.
  • 0

#34 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:52, 19.01.2019

witam zakupiłem łożysko SNR które skonczyło sie po dwóch i pół miesiącach nie wiem czym to spowodowane koła wyważone felgi proste luzów brak czy takie zeczy podlegaja gwarancji accord VII bo najchetniej bym to oddał 


  • 0

#35 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:28, 19.01.2019

Oddaj.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#36 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 22.01.2019

zna ktos firmę FAG co sądzicie?? czy SNR lepszy 


  • 0

#37 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 20:22, 22.01.2019

FAG robi niezłe łożyska do wrzecion obrabiarek, wolno- i szybkoobrotowe. Jak jest z łożyskami do samochodów... Cóż, na pewno polecić mogę NTN. Od FAGa na pewno lepszy.


  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#38 Zato-One

Zato-One
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Not Telling
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:07, 22.04.2019

Dorzucam swoje 3 grosze do tematu. Piasta NTN zakupiona z pewnego źródła, montaż bezbłędny. Wytrzymała niecałe 10 tyś km / 8 miesięcy. Jakaś wadliwa partia? Hmm... Widać, że producent ma renomę.
  • 0

#39 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:58, 22.04.2019

Wiele osób narzeka na SNR/NTN. U mnie też po wymianie padła po pół roku. Po wyjęciu z obudowy piasty wyciekła woda, łożysko zardzewiałe. Montaż był bezbłędny niemniej jednak woda kolejny raz się tam dostała. Następne nowe łożysko wkleiłem na silikonie + uszczelniłem czujnik ABS - od tego czasu cisza. 

Zatem, przy wymianie łożyska najważniejsze jest porządne uszczelnienie, bo łożyska nie są złe, tylko pracując w wodzie ulegają korozji.

 

skorodowany nowy SNR po pół roku od montażu

8067f825349c9bbamed.jpg


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 22:27, 22.04.2019

  • 0

#40 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:07, 22.04.2019

Kolega ma racje. Ostatnio właśnie też o tym czytałem w prasie matoryzacyjnej że głównym czynnikiem uszkadzajacym łożysko nie jest obciążenie tylko dostająca się do niego woda.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#41 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:30, 23.04.2019

Zawsze uszczelniam czujnik ABS, to tego dodatkowo smaruje uszczelke.. I nigdy nie ma problemów..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#42 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:32, 06.09.2020

Witam nie chcę zakładać nowego wątku a mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów na co zwrócić szczególną uwagę przy wymianie piasty prawy tył w accord 8 sedan 2.0 2009r. . Pytałem w sklepie stacjonarnym proponowano mi FAG za 340 zł będzie dobre czy szukać czegoś innego. Przeważnie na tym forum polecają NTN .U mnie łożysko zaczęło szumiec jakieś 2 tygodnie temu jeszcze chwilę pojeżdżę i upewnię się na 100 procent że to prawy tył. Accord ma 126 tyś km trochę wcześnie ale przez 5 lat wymieniłem tylko klocki ,tłoczki,i przewody hamulcowe (profilaktycznie ).Może wpływ na łożysko miał fakt że tłoczek nie do końca wracał i grzało się koło ale była to lewa strona.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#43 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:59, 06.09.2020

Ina fag będzie również dobrym wyborem.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:50, 06.09.2020

Co do tego na co warto zwrócić uwagę to dobre uszczelnienie nowej piasty wraz z czujnikiem absu.
  • 0

#45 Krist

Krist
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 19.04.2021

Macie Panowie jakaś opinię na temat piast GSP? Dalej takie średnie opinie o SNR?

Czym polecacie najlepiej uszczelnić czujnik absu?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq