XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stuki przy skręcaniu - nikt nie może znaleźć przyczyny ...
#16 Guest_binki_*
Napisano 16:53, 20.09.2013
#17
Napisano 21:48, 20.09.2013
Zauważyłem też że występują lekkie drgania na kierownicy, najbardziej wyczuwalne przy ok 120km/h.
Wydaje mi się że to może mieć związek bo wcześniej tego nie było.
W poniedziałek autko wraca do mechanika i mają dłubać, boję się tylko że znowu wymienię zdrową część - oryginalną i wstawię zamiennik który może być gorszy
#18
Napisano 09:10, 22.09.2013
Chciałbym podkreślić że podczas nawet delikatnego wciśnięcia hamulca to pukanie ustaje - może to jednak coś z hamulcami - mimo że były sprawdzane to może warto jeszcze raz to zrobić i wymienić te blaszki trzymające klocki ?
Może warto sprawdzić na spokojnie te hamulce - czy tłoczek nie złapał lekkiego nalotu korozji, sprawdź prowadnice jarzma, zobacz czy sam klocek zamontowany w jarzmo nie ma zbyt dużego luzu.
Pisałeś, że toczyłeś tarcze ( rozumiem, że nadawały się jeszcze do przetoczenia ) - przy składaniu miejsce kontaktu piasta - tarcza zostało dobrze oczyszczone ?
Sprawdź na spokojnie czy występuje luz łożyska na kole -
#19 Guest_binki_*
Napisano 09:26, 22.09.2013
Tu H4RRy ma racje, jeśli miejsce kontaktu tarcza-piasta nie zostało dobrze oczyszczone to możesz mieć bicie na kierownicy, tylko co może być powodem tego , że dalej stuka. Głupie pytanie mi się nasuwa.... Kupowałeś może do accorda jakieś "nieoryginalne" felgi ? Któregoś razu czytałem na forum alfy romeo podobny temat. Okazało się że koleś kupił za szerokie felgi które w momencie maksymalnego wychylenia koła ocierały o końcówki drążka kierowniczego Trzeba sprawdzić każdą głupią rzecz bo wydaje mi się , że szukamy jakiś dużych usterek ,a to najzwyczajniej jakaś głupota jest
#20
Napisano 09:47, 22.09.2013
Tarcze do przetoczenia zaproponował mój mechanik bo myślał że to jest przyczyna ale to były pieniądze wyrzucone w błoto bo były proste i pukanie jest cały czas...
Może będę jeździł aż się to coś się rozsypie i wtedy na pewno będzie wiadomo
#21 Guest_binki_*
Napisano 09:50, 22.09.2013
#22
Napisano 10:35, 22.09.2013
Może będę jeździł aż się to coś się rozsypie i wtedy na pewno będzie wiadomo
Jeśli przyczyną okaże się przegub, łożysko, albo sworzeń dolny to chyba lepiej nie czekać, aż samo się wysypie
Sprawdź dokładnie czy gumy na drążkach są w porządku ( zaznaczone na fotce )
Sprawdź luzy na sworzniach zaznaczonych na foto
Sprawdź samodzielnie przeguby - jakiś pusty parking czy tego typu miejscówka koła na maxa w prawo i kółeczko na jedynce, to samo z kołami skręconymi na maxa w lewo.
Jeszcze możesz spróbować taki myk - podnieść auto na podnośniku dwukolumnowym, wrzucić na luz, skręcić koła na maxa w lewo i obracać kołem i nasłuchiwać, następnie wrzucić 5 i tak samo obracać i nasłuchiwać, lub też odpalić silnik wrzucić 1 puścić sprzęgło i niech się same kręcą koła i słuchać czy coś nie stuka.
#23
Napisano 11:24, 22.09.2013
Muszę dobrze sprawdzić to łożysko bo jakieś dwa miesiące temu wymieniałem w lewym kole to może teraz prawe poszło...tylko tak by pukało Lewe huczało i był luz na kole tak jak na linku.
Dzisiaj wracam z Warszawy do Lublina to może coś jeszcze odkryje na trasie , ewentualnie jutro po wizycie u mechanika - będę zdawał relacje.
#24
Napisano 11:27, 22.09.2013
szybka jazda to nie jazda - życie to jest jazda
#25
Napisano 11:29, 22.09.2013
Jeszcze możesz spróbować taki myk - podnieść auto na podnośniku dwukolumnowym, wrzucić na luz, skręcić koła na maxa w lewo i obracać kołem i nasłuchiwać, następnie wrzucić 5 i tak samo obracać i nasłuchiwać, lub też odpalić silnik wrzucić 1 puścić sprzęgło i niech się same kręcą koła i słuchać czy coś nie stuka.
Tak, myślałem nad tym tylko czy można jakoś dociążyć koło w takiej sytuacji żeby jak najbardziej przybliżyć warunki w jakich to puka ? Nie wiem czy bez dociążonego tego koła(?) będzie cokolwiek słychać... ale myślę że warto spróbować.
Może w Lublinie (Chełm troszkę za daleko...) macie jakiegoś magika do polecenia bo 3 speców już wymiękło
#26
Napisano 11:56, 22.09.2013
ale ja i tak obstawiam skrzynie i roznicowke albo lozyska.
#28 Guest_binki_*
Napisano 14:59, 22.09.2013
ale ja i tak obstawiam skrzynie i roznicowke albo lozyska.
Różnicówkę obstawiałem już na samym początku :P dopawcia sprawdź łożysko i różnicowy w skrzyni. Jeśli każda inna teoria poległa to może tu jest problem.
#29
Napisano 18:05, 22.09.2013
Wróciłem z Wawy i zajechałem na pusty duży parking. Stoję, kierownica na maksa w lewo, 1 wrzucona i jazda i szok - trzaski, stuki jakby miało coś się zaraz rozlecieć tam w prawym przodzie. Zrobiłem tak z 3 kółeczka i przestałem bo bałem się że coś poleci...
Czy to może być przegub wewnętrzny bo zewnętrzny jest nowy i ma kilka dni dosłownie...?? Zewnętrzny źle założony ??
#30
Napisano 19:28, 22.09.2013
Czy to może być przegub wewnętrzny bo zewnętrzny jest nowy i ma kilka dni dosłownie...?? Zewnętrzny źle założony ??
Nie pozostaje Ci nic innego jak podjechać i wyjąć przegub wewnętrzny i ocenić organoleptycznie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych