W poście #106 masz linki jak przywrócić neutralne położenie czujnika VSA. Poradzisz sobie sam, zwierając przewodem dwa piny w złączu OBD.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#121
Napisano 21:02, 22.08.2018
#122
Napisano 22:48, 22.08.2018
Tematów nad temat 84-1 jest od groma.
https://www.google.d...QIoBDAAegQIAhAN
Może pomoże kalibracja, oczywiście przed kalibracją rest błędów VSA,a dopiero potem kalibracja(wszystko jest na forum)
Kończy się też czasami wymianą całego modułu,źle kontaktującą kostką pod fotelem kierowcy itp. tematy. Popularny sprawa. Wszystko zostało już w sumie napisane.
Użytkownik ślepak edytował ten post 22:51, 22.08.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#123
Napisano 16:29, 26.09.2018
Witam ,
Posiadam podobny problem lecz błąd jaki się pojawił to Usterka logiki czujnika oraz kąt kierownicy na wyprostowanych kołach pokazuję 456 stopni . Czy ktoś miał taki problem ? Czy czujniki kąta skrętu jest do wymiany ? Pracuję w Mielcu lecz jestem z Okolić Pińczowa ( świętokrzyskie ) jak ktoś wstanie pomóc z okolic będę wdzięczny .
#124
Napisano 16:40, 26.09.2018
Jakie masz dokładnie kody błędów?? 27? Bo inaczej to można wróżyć z fusów...
Jakie kontrolki się palą? VSA i wykrzyknik ?
http://www.accordklu...85-vsa-błąd-27/
Rozumiem że reset błędów, a następnie kalibracja VSA nie przynosi żadnej poprawy ?
Po resecie i kalibracji wszystko jest w porządku po odpaleniu aż do momentu ruszenia kierownicy lekko w prawo lub w lewo? tak jak opisałem w linku powyżej?
Użytkownik ślepak edytował ten post 16:41, 26.09.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#125
Napisano 16:54, 26.09.2018
Jakie masz dokładnie kody błędów?? 27? Bo inaczej to można wróżyć z fusów...
Jakie kontrolki się palą? VSA i wykrzyknik ?
http://www.accordklu...85-vsa-błąd-27/
Rozumiem że reset błędów, a następnie kalibracja VSA nie przynosi żadnej poprawy ?
Po resecie i kalibracji wszystko jest w porządku po odpaleniu aż do momentu ruszenia kierownicy lekko w prawo lub w lewo? tak jak opisałem w linku powyżej?
Kod błędów jaki mam to jest 84-1 , po zapaleniu samochodu cały czas świeci się wykrzyknik , po przekroczeni 40 km/h zapal się kontrolka VSA . Robiłem usunięcie błędów jedynie zapomoga komputera u mechanika . Po czym przystąpiliśmy do kalibracji VSA przy użyciu tego samego komputera którym wcześniej usunął błędy . Komputer posiadał tą samą procedurę kalibracji co jest pokazana na forum . Wykonując punkt :
6. Po zgaśnięciu kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić VSA w ciągu pół sekundy .
Procedura nie przechodzi dalej do punktu 7 , kontrolka ABS nie zaświeca się ponownie .
Dzięki wsparcie.
Użytkownik ogrodniczek39 edytował ten post 16:57, 26.09.2018
#126
Napisano 17:04, 26.09.2018
Zrób wszystko od początku ręcznie!
Czyli reset błędów oraz kalibrację.
Daj znać wtedy jaki będzie efekt.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#127
Napisano 19:22, 07.10.2018
Zrób wszystko od początku ręcznie!
Czyli reset błędów oraz kalibrację.
Daj znać wtedy jaki będzie efekt.
Dziękuje bardzo za pomoc . Problem zniknął po ręcznym resecie błędów i kalibracji .
#128
Napisano 12:14, 08.10.2018
No to najważniejsze że wszystko działa.
Cieszę się że mogłem pomóc.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#129
Napisano 20:34, 08.10.2018
Witam wszystkich forumowiczów!
Mam problem z VSA ! świeci się cały czas VSA i wykrzyknik Hania 2004 2.2 podłączyłem pod kompa i błąd mam 66-1 Brake pressure sensor failure czyli awaria czujnika ciśnienia hamowania na to wychodzi?przycisk jak wciskam VSA nie reaguje,ABS działa normalnie czy u mnie trzeba wyciągać całą pompę i wysyłać do fachowca czy mogę kupić drugą pompę i założyć?będzie pasować czy trzeba robić jakieś kodowania,adaptacje?
#130
Napisano 21:30, 08.10.2018
Rozumiem, że przeczytałeś wątek trochę wstecz i kasowałeś błędy przrd odczytem?
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z mojego A320 przez Tapa
#131
Napisano 07:39, 09.10.2018
Za dużo czytania... Nawet po samym kodzie błędu można wszystko znaleźć.
Podziwiam gro ludzi za cierpliwość tutaj... bo każdy chciałby wszystko na tacy... ale nie dziwię się też ilości osób które przestało się w ogóle udzielać, bo ile można w kółko to samo pisać...
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#132
Napisano 09:27, 09.10.2018
Witam!
Podłączyłem tester diagnostyczny i sprawdziłem błędy i mi wyskoczył 66-1,wczoraj założyłem konto,trochę poczytałem,dziś wezmę w rękę spinacz i zrobię tak jak piszecie,kolega Ślepak pisze,że po samym kodzie błędu można znaleźć to jak wiesz to pomóż, po to jest forum żeby pomagać,a nie się przechwalać,jeśli ten czujnik padł w pompie to nic nie zrobie raczej sam?
#133
Napisano 11:02, 09.10.2018
Byłem w garażu,zrobiłem zworkę 4 i 9 i ABS 6mignięć wolnych i 6 mignięć szybkich nie mogę tego skasować podanym przez Was sposobem:(próbowałem robić kalibrację czujnika VSA z opisu powyżej,ale nie gaśnie pewnie dlatego,że trzeba usunąć usterkę?co w tym przypadku mi doradzicie?wymiana pompy na inną ?czy regeneracja?
#134
Napisano 14:35, 09.10.2018
przeczytaj post 110 i późniejsze tego tematu, w przyszłości użyj szukajki, że nikt nie chce pisać - nie dziw się, ile razy można o tym samym, a w Twoim przypadku wystarczyło zerknąć stronę wstecz, wszystko tam jest napisane (post 110)
Użytkownik rafisz edytował ten post 14:41, 09.10.2018
#135
Napisano 16:22, 09.10.2018
Witam!
Podłączyłem tester diagnostyczny i sprawdziłem błędy i mi wyskoczył 66-1,wczoraj założyłem konto,trochę poczytałem,dziś wezmę w rękę spinacz i zrobię tak jak piszecie,kolega Ślepak pisze,że po samym kodzie błędu można znaleźć to jak wiesz to pomóż, po to jest forum żeby pomagać,a nie się przechwalać,jeśli ten czujnik padł w pompie to nic nie zrobie raczej sam?
Proszę Cie nie pogrążaj się dalej....
Wchodzisz tu z butami, do przywitania się jest też odpowiedni dział i jeszcze myślisz że z twojego czystego lenistwa ktoś będzie pisał XX razy to samo ?
owszem forum jest po to by pomagać, ale nie takim osobom jak Ty które założą konto tutaj tylko po to bo mają akurat jakiś problem i sobie znów przypomną o forum gdy będzie kolejny problem.... , użyć wyszukiwarki nie umieją i jeszcze napiszą że inni się przechwalają GDY WSZYSTKO JEST NA FORUM... naprawdę żałosne.
Tak samo pisanie milion razy tego samego: najpierw reset błędów VSA, potem kalibracja(post nr 122 /124 oraz 126).
Jak zrobić jedno i drugie RĘCZNIE jest na forum.
Specjalnie dla Ciebie:
https://www.google.d...iw=1366&bih=626
oraz:
http://www.accordklu...h&fromMainBar=1
Użytkownik ślepak edytował ten post 16:23, 09.10.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych