hej mam pytanie
jak wiadomo przy załączonej klimie działają dwa wiatraki główny cieczy chodzącej oraz dodatkowy ten od klimy. Potrzebuje zrobić miejsce pod maską i usunąć wentylator klimy. I tu pytanie, ktoś mi może powiedzieć jakie są potencjalne konsekwencje?
Oczywiście zamiast tego rozważam wydajniejszy wentylator główny
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:11, 07.09.2013
www.mkmlawyers.pl
#2
Napisano 23:55, 09.09.2013
#3
Napisano 14:04, 24.09.2013
#4
Napisano 14:57, 24.09.2013
Oba wiatraki masz założone na chłodnicy od silnika z jakiegoś powodu... na początku zacznie się przegrzewać silnik i po pewnym czasie silnik zakończy żywot... Co do wydajniejszego wiatraka, czym zmierzyłeś wydajność
Skoro jeden jest ze względu na klimę, bo na wyłączonej nie działa, czyli teoretycznie w wersji bez klimy mógłby być tylko jeden, to na jakiej podstawie ma się silnik przegrzać?
Konsekwencją jego usunięcia może być IMO tylko uszkodzenie układu klimy...
#5
Napisano 18:09, 24.09.2013
#6
Napisano 23:47, 05.01.2014
www.mkmlawyers.pl
#7
Napisano 23:07, 15.03.2014
Bez jaj 6 gen włączają się zawsze 2 czy klima włączona czy nie. Jak chłodziwo osiągnie temperaturę załączania to czy guzik A/C jest off czy on stratują dwa wiatraki. Miałem 6gen.
W VII jak klima nie chodzi to włacza się tylko jeden wentylator.
Wysłane z mojego iPod touch przez Tapatalk
#8
Napisano 06:40, 16.03.2014
Włącza się morze i jeden ale nie ma on 2 biegu.Jak mocniej przygrzejesz auto to załączy się i drugi,w autach z jednym wentylatorem przeważnie mają one dwa biegi .Przynajmniej tak zaobserwowałem w autach które ja posiadałem
Użytkownik pniok76 edytował ten post 06:43, 16.03.2014
#9
Napisano 18:10, 22.04.2014
Ma ktoś widzę w temacie wentylatorów w VII, ewentualnie mógłby sprawdzić?
Ostatnio zauważyłem, że po przekręceniu stacyjki w pozycję "zapłon II" (bez uruchamiają silnika) i po włączeniu klimatyzacji oba wentylatory "wchodzą" do pracy. W sytuacji, kiedy temp. zadana na panelu klimatyzacji jest mniejsza od temp. otoczenia wentylatory pracują bez przerwy (obserwacja ok. 5 min.)
Przyznam się, że nie wiem czy to normalne zjawisko, czy jednak usterka.
#10
Napisano 05:51, 17.05.2017
#11
Napisano 07:19, 17.05.2017
Hej
Powinny chodzić dwa... na początek sprawdź przekaźniki wentylatorów w skrzynce pod maską - nr 1 i 15.
Pozdrawiam
Tomek
#12
Napisano 07:37, 17.05.2017
Właśnie sprężarka mi jak jest chłodno chodzi ale jak już postoi w upale sam wentylator od klimy chodzi i kompresor się nie włącza , a ten od kierowcy wentylator się nie załącza , myślisz ze to może być przyczyną nie włączającego się później jak gorąco kompresora .(dwa tygodnie temu byłem na dobiću klimy i sprawdzeniu , wszystko było Oki , było chłodno , a na wentylator ten drugi nie patrzyłem , ale kompresor za każdym razem się załączal)
A są osobne bezpieczniki na wentylatory?
#13
Napisano 07:56, 17.05.2017
Ten wentylator, który u Ciebie nie pracuje jest od cieczy chłodzącej w silniku i On musi się włączać razem z klimą, a przy wyłączonej klimie też powinien działać np. podczas jazdy w korku...
Obserwujesz wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - nie rośnie przypadkiem jak stoisz w korku (powinien utrzymywać się nieco poniżej połowy)?
#14
Napisano 09:01, 17.05.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych