Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czy wszystkie Accordy 6 gen. mają ocynk?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 45
Super

Napisano 06:18, 08.09.2013

W Civicach VIgen to poprawiło się od 98r (lifting). Przynajmniej w wersji 5d.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#17 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:01, 19.02.2017

witam.

 

odkopię temat bo jadę dzisiaj przeglądać dwa accordy gen 6 i mam pytanie do "ocynku"

Mam czujnik lakieru w którym jest do wyboru mierzenie stali lub stal+ocynk. Nie chcę żeby czujnik mi przekłamywał odczyty więc co ustawić ? Stal czy stal + ocynk ?


  • 0

#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:17, 19.02.2017

Accord VI nie ma grama ocynku :)
  • 0

#19 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:19, 19.02.2017

wróciłem z oglądania hondy accord gen 6.

 

Lakier na drzwiach i błotnikach grubość 110-120

Dach, maska, klapa bagażnika od 350 do 1700


  • 0

#20 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:43, 19.02.2017

Coś mu na pewno było... Słupki sprawdzałes?

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 20:43, 19.02.2017

  • 0

#21 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:46, 19.02.2017

Może po gradzie..😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#22 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:23, 19.02.2017

Coś mu na pewno było... Słupki sprawdzałes?

 

tak sprawdziłem słupki od środka i wychodziło wszędzie około 70 a od zewnątrz gdzieś w okolicy 130-150

 

Może po gradzie..

 

też tak mi się wydaje bo klapa bagażnika od góry miała po 600 więc szpachel natomiast część klapy bagażnika gdzie się mocuje rejestrację miała 250 czyli podwójny lakier. 


Użytkownik damian398 edytował ten post 22:24, 19.02.2017

  • 0

#23 lukakrk

lukakrk
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:06, 24.11.2017

Problem z Accordem VI generacji jest taki, że często korozji z zewnątrz nie widać. To auto gnije od środka na łączeniach spawów, podłoga, mocowanie podłużnic, same podłużnicy, progi. Pod uszczelkami drzwi, doły drzwi.

To auto nie ma grama ocynku :gitara: Jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne w VI jest kiepsko, z tego co wiem po znajomych w VII jest z tym jeszcze gorzej.


  • 0

#24 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:04, 26.11.2017

Problem z Accordem VI generacji jest taki, że często korozji z zewnątrz nie widać. To auto gnije od środka na łączeniach spawów, podłoga, mocowanie podłużnic, same podłużnicy, progi. Pod uszczelkami drzwi, doły drzwi.
To auto nie ma grama ocynku :gitara: Jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne w VI jest kiepsko, z tego co wiem po znajomych w VII jest z tym jeszcze gorzej.

Chyba raczej znacznie lepiej. Nie doświadczyłem grama rdzy u siebie.
A tu taka ciekawostka z ESM 01231366dcc66ca992c7338e5a1f88d0.jpg

Użytkownik mafia35 edytował ten post 00:05, 26.11.2017

  • 0

#25 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:40, 26.11.2017

Ale to esm z 8gena😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#26 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:38, 26.11.2017

Ale to esm z 8gena

Tak, wiem ale w tym temacie już wszystko się przewinęło. Śmiem twierdzić, że 7gen jest identycznie ocynkowany jak 8.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq