Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z odkręceniem dolnego mocowania amortyzatora (tył)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 badz3r

badz3r
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Exec
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 09.07.2014

Jest problem :) Urwałem w VII śrubę mocującą tylny amorek od strony kierowcy (łeb się ukręcił ) , prawa strona poszła bez najmniejszego problemu.

 

Ma ktoś może pomysł jak to ogarnąć ? Urwał się tylko łeb wiec całość śruby jest dalej na miejscu. 

 

Ciąć to kątówka , wybić a później dospawać nakrętkę i zakręcić nową śrubę ? Może oddać do jakiegoś machera może ktoś poleci mechanika w Rzeszowie który by to szybko ogarnął ?

 

 

 

 

------------------EDIT 10.07.2014 --

 

Śruba już ucięta i wymieniona.


Użytkownik badz3r edytował ten post 13:11, 10.07.2014

  • 0

#17 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:02, 04.05.2015

bez pneumatyka i palnika możesz sobie pomarzyć z odkręceniem tego czegoś. trzeba grzać aż będzie skwierczeć i jechać pneumatem. w tych śrubach nie wolno jechać z rurami... wiem z własnego doświadczenia trochę tego gówna się narozbierałem

 w tylnym zawieszeniu (Tourer) u mnie śruby ruszyły obie i po obu stronach, ale trzymają się na tulei zwrotnicy i tulei amora - jak będę grzał to mam do wymiany te tuleje? Pneumat 1500Nm nie zrywa tego. Mam jedynie do wymiany sprężyny i nie widzi mi się wymieniać przy okazji amorów i wszystkich tulei. Macie jakiś pomysł na to?


Użytkownik tomazi78 edytował ten post 11:04, 04.05.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq