Naciąg ręcznego robi się w środku auta po częsciowym rozebraniu obudowy tunelu środkowego, między przednimi siedzeniami
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#136
Napisano 20:26, 09.03.2015
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#137
Napisano 20:54, 09.03.2015
Wiem czytałem. Szkdo że nie jak w 306 było, popielniczka i od razu śruba;d
#138
Napisano 21:44, 09.03.2015
„Tylko popielniczka” to było także w starszych accordach dawno dawno...................dawno temu, weź sie poinformuj.
Narobiłeś sam bałaganu a potem kto inny np. ja albo honda winna!
Powoli bo nic sie nie dzieje bez powodu!
I NIC nie rguluj bo można tylko wtedy dobrze wyregulować jak jest wszystko z zaciskami OK.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 21:53, 09.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#140
Napisano 07:30, 10.03.2015
100 zł przy zwrocie starego
#142
Napisano 20:05, 10.03.2015
Zrobiony, stał na sztroc zacisk. Rozruszany działa jak należy. Musze podciągnąc linkę bo łapie koo 8 ząbka na mocno ;/ Gdzieś jest instruktarz co i gdzie po kolei robić?
#143
Napisano 01:35, 14.04.2017
panowie proponuje zawiesić temat na jakiś czas wrzuciłem dziś felgi 18 spedzilem popoludnie z bratem na obserwacji zacisku prawego i lewego, organoleptycznym sptawdzaniu wszystkiego pokolei. W niedziele jade na wycieczke do Nidzicy swoim wozem, mysle ze jak objade bez problemu (a wyglada na to ze tak bedzie) to zaczakam aż coś w końcu klęknie. Śmiesznie było by gdyby się okazało na dłuższą metę że to moje przewrażliwienie.
Hej, kolego! Mógłbyś napisać czy uporałeś się z problemem?
Mój problem jest podobny chyba:
Mojego Accorda mam już parę lat i zawsze miał dobre, mocne hamulce, bardzo delikatne na nacisk i szybko reagujące, poza piszczeniem wszystko było okej. Po wymianie tarcz i klocków (jakieś lepsze podobno, zapomniałem nazwy) pojawił się problem małych drgań na kierownicy. Wymiana tarcz na nowe (gwarancja) i póki co jeżdżę spokojnie i rzadko mocno hamuje (a na początku to prawie w ogóle) i drgań póki co nie widać.
Niestety od momentu tego bicia (póki co go nie zauważam, zobaczymy za miesiąc) na poprzednich tarczach, zwróciłem uwagę na grzanie tarcz i zwykle jest tak, że jak są rozgrzane, to prawa szybko może poparzyć, a lewa jest również gorąca, ale ciężej się poparzyć, różnica jest naprawdę zauważalna. Grzanie prawej strony jest też na nowych tarczach. O tyle nie wspominam, bo zwykle jest delikatnie ciepły i nie ma różnic. Auto toczy się po hamowaniu (jak i bez) normalnie, ręką można pchnąć auto, przy skrzyżowaniu toczy się także ładnie do samego końca. Po wymianie na nowe tarcze (w celu naprawy bicia) jest taka sama różnica temperatur. Nic nie śmierdzi (nie czuję), felga nie jest jakoś specjalnie gorąca.
Czy mam się martwić tą różnicą temperatur?
Zrobione (przez znajomy warsztat): wymiana płynu hamulcowego ok rok temu, sprawdzenie działania tłoczków przy wymianie, "oczyszczenie i nasmarowanie tego co trzeba" (przy wymianie klocków i tarcz, cytuję znajomego który to robił), pomiar hamowania wskazywał, że jest równomiernie. Mam dostęp do warsztatu, ale nigdy nie robiłem nic samemu przy hamulcach, więc regeneracja zacisków może być dla mnie niepewna i chyba bez odpowietrzania się nie obejdzie (choć maszyna jakaś jest do tego).
Dziękuję za jakąkolwiek pomoc!
Użytkownik Gr3at edytował ten post 01:38, 14.04.2017
#144
Napisano 09:11, 14.04.2017
Zrobione (przez znajomy warsztat): wymiana płynu hamulcowego ok rok temu, sprawdzenie działania tłoczków przy wymianie, "oczyszczenie i nasmarowanie tego co trzeba" (przy wymianie klocków i tarcz, cytuję znajomego który to robił), pomiar hamowania wskazywał, że jest równomiernie. Mam dostęp do warsztatu, ale nigdy nie robiłem nic samemu przy hamulcach, więc regeneracja zacisków może być dla mnie niepewna i chyba bez odpowietrzania się nie obejdzie (choć maszyna jakaś jest do tego).
Dziękuję za jakąkolwiek pomoc!
Tu wg ewidentnie słaby serwis układu.
Sprawdzenie działania tłoczków w tak starym samochodzie jest niewystarczające. Trzeba wyjąć tłoczki wyczyścić i złożyć, a najlepiej wymienić gumki na nowe odrazu (jedna robota) bo twój tłoczek może wyglądać tak
I jak to ma pracowac poprawnie?
Poza tym przy wymianie tarcz powinno sie sprawdzić bicie piast , a potem bicie tarcz - bez tego możesz wymieniać tarcze cały czas
Różnica temperatur może występować, ale radzej na samym początku po wymianie
Bez rozebrania zacisków i wyczyszczeniu/ regeneracji plus pomiar bicie - nie ma sensu nic więcej robić
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#145
Napisano 07:37, 17.04.2017
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#146
Napisano 07:44, 05.05.2017
Witam,
Zauważyłem ostatnio że mam bardzo podobny problem w mojej VIII - generalnie grzeje się lewa tylna tarcza. Podczas spokojnej jazdy jest tylko trochę cieplejsza od pozostałych, ale przy bardziej ostrej jeździe to różnica temperatury jest już duża. Dodatkowo z miesiąc temu zaparkowałem samochód na 20 minut przodem pod górkę na zaciągniętym ręcznym - hamulec generalnie trzymał - ale zauważyłem małą plamkę chyba płynu hamulcowego na feldze.
Doradźcie mi co mam z tym zrobić - sam pewnie nie dam rady i pojadę do mechanika - ale chciałbym mu dokładnie powiedzieć co ma zrobić.
#147
Napisano 21:13, 12.05.2017
#148
Napisano 13:30, 12.09.2017
Kolega Wydobywczy rozwiazal prpblem grzejacego sie prawego kola? Albo moze ktos mial ten sam problem w swojej VII?
Kolega Wydobywczy o ile wiem nie rozwiązał problemu a później sprzedał auto.
Ja miałem to samo w VII gen i też sprzedałem auto.
Teraz w VIII gen też mam to samo i auto pewnie też pójdzie do żyda.
Generalnie problem jest nie do rozwiązania.
#149
Napisano 15:08, 14.03.2018
Jakby ktoś szukał oznaczeń OEM do Accorda z 2009 Tourera 2.0 CW1 to nr-y:
43215TA0A01 - tłoczek o rozmiarze 38 mm x 47 mm
01648TA0A00 - oznaczenie przewodu hamulcowego tylko nie wiem czy lewego czy prawego.
U mnie też tarcze tylne się grzeją. Z prawej strony wymienione gumki, ale za bardzo się nie poprawiło. Natomiast problem mógł zacząć się po wymianie płynu hamulcowego na nowy. Może świeży płyn zadziałał na stare przewody i stąd problem. Dam znać za parę dni czy problem rozwiązany.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych