XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
bicie koła/kierownicy - gdzie szukać przyczyny..?
#1
Napisano 20:31, 04.08.2013
jako że accorda mam od niedawna to proszę o poradzę bardziej doświadczonych posiadaczy...
Chodzi o accorda VI CH polift.
Ostatnio wracając znad morza zaczęło mi strasznie bić na kierownicy, aż auto trzęsło. Wyczuwalne to było od prędkości 90km/h w górę... Dojechałem do domu i zacząłem sprawdzać - ścięte opony przednie od wewnątrz (mam obniżenie dosyć spore, bo takie auto przyjechało z niemiec, już je podniosłem i kąty mieszczą się podobno w normie wg. mechanika), opona od kierowcy dodatkowo była wytarya na dwóch rownoległych krańcach dużo mocniej niż po całym obwodzie, rozwalona guma na maglu, na przegubie wewnętrznym. Ale ta na maglu była dosłownie wyrwana. Wymieniłem sworznie dolne, górne -obydwie strony odrazu, końcówki drązków kierowniczych, gumy na maglu i na przegubach. Ustawiłem zbieżność, nowe opony na przód, zawieszenie podniosłem bo mam regulowane na frezach. Wyjechałem w dalszą trasę i znowu jest bicie, nie tak mocne jak wtedy ale od 90-100km/h w górę jest coraz mocniejsze... z tego co widziałem żadne gumy w zawieszeniu nie są wybite, mają ślady używania ale nie są wyrwane.
Kolega na podnośniku sprawdził mi lizy półosi no i w tej podporze lewej półosi jest luz - kielich przegubu wewnętrznego można poruszyć góra-dół. Jeśli chodzi o łożysko w podporze to nie wyczuł na nim luzu na tej części półosi która idzie do skrzyni. Podpowiedział mi, żeby rozpędzić auto i wcisnąć sprzęgło - jak będzie biło to coś z kołami, jak przestanie to półoś.
zrobiłem jak radził- bicie po wciśnięciu sprzęgła jest lżejsze minimalnie ale jest... szczerze to nie mam już pomysłu co to może być...kołą są wyważone a poza tym niewyważone kołą biją raczej w pewnych przedziałach prędkości
przed tym powrotem znad morza wszystko było ok, nie było żadnego bicia, auto było sztywne, sprawność amorów na przeglądzie wyszła 82-85% każdy
co to może być? czy to może być wina skrzywionej tarczy hamulcowej? bo przy hamowaniu mam lekkie bicie na kierownicy i przy ustawianiu zbieżności na maszynie pokazało że na lewym kole jest bicie tarczy. Tylko czy to miałoby taki wpływ na jazdę i pojawiłoby się tak nagle?
Będę wdzięczny za podpowiedzi
#2
Napisano 08:36, 05.08.2013
Poza tym... Skrzywienie tarczy ma wpływ na jazdę....
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#3
Napisano 13:39, 05.08.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#4
Napisano 14:02, 05.08.2013
Co do półosi to też to podejrzewam i jutro będę zmieniał tą od strony kierowcy.
Dziś jeszcze sprawdzałem u kolegi na podnośniku. Auto podniesione, rozpędzone w powietrzu i nadal jest bicie.... Potem to samo z trzymaniem po kolei lewego i prawego koła - to samo tylko trochę lżej... łożyska są dobre w kołach. Wzrokowo też nic nie widać, żeby coś wpadało w jakieś wibracje itd.
#5
Napisano 14:26, 05.08.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych