Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zamiennik tylnego górnego wahacza OE 52390-S1A-E01


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#46 saker

saker
  • Młodszy Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:56, 26.10.2015

z jaką siła Nm dokręca się sworzeń tego wahacza ?


  • 0

#47 sky83

sky83
  • Forumowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:00, 25.04.2016

z jaką siła Nm dokręca się sworzeń tego wahacza ?

59 Nm

 

Jeśli ktoś potrzebuje to stworzyłem manual dot. wymiany omawianych w tym temacie wahaczy

http://www.accordklu...órnego-wahacza/


  • 0

#48 Cb7 Coupe

Cb7 Coupe
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Strzegom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lx
  • KM:133
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:10, 31.12.2016

Panowie, którym skrzypi tył, jak "stara wersalka" - jest to 99% zużyte gumy stabilizatora. Naprawa możliwa we własnym zakresie, gumy tylko OEM - 20,- za 1 sztuke

polecam poliuretan cana niewiele wyzsza a trwalosc i stabilnosc bez porownania


  • 0
HONDA power of dreams

#49 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:21, 19.10.2018

Czy ktoś zna jakiś cudowny sposób jak odkręcić mega zapieczone wahacze górne w VII. Chlopaki nie chcieli mi ukręcić śrub i na razie kicha. Nie uśmiecha mi się zdejmować sanek itd. Palnik nie tkną bo zbiornik i przewody praktycznie na wyciągnięcie palca, co robić? Może jest jakiś warsztat w śląskim, Rybnik, Gliwice który mi to odkręci sam nie wiem nagrzewnicą indukcyjną. Na razie obdzwoniłem pobliskie warsztaty ale nikt się tego nie podejmie.

 

P.s. Czy ktoś mógłby mi podać jaką śrubę będę potrzebował do tego wahacza, nr 90173-S84-A00 pozycja nr 27. Dokupię w metalowym


Użytkownik feniks edytował ten post 08:58, 20.10.2018

  • 0

#50 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 21.10.2018

Potraktuj śruby płynem hamulcowym i zostaw chociaż na dzień powinno pójść łatwiej :)


  • 0

#51 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:06, 22.10.2018

przez tydzień pryskałem wd40 codziennie ale nie puściło. Znalazłem nagrzewnicę indukcyjną w Rybniku ale szkoda że na "stacji kontroli", bo tylko mi to ruszą ale niczego nie wymienią więc się zastanawiam czy wymienić sobie potem samemu czy jechać z tym do mechanika, bo jakby nie było 140zł w kieszeni. Boję się jeszcze żeby śruba nie zapiekła się w tulejce wahacza, oraz tego czy po nagrzaniu wypali gumę w wahaczu i będę mógł jakkolwiek dojechać do domu aby rozkręcić i wymienić wahacze. Muszę jeszcze znaleźć wymiary śruby aby sobie zakupić.


  • 0

#52 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:47, 22.10.2018

Żaden a obdzwonionych mechanikow nie chciał się podjąć wymiany bez zdejmowania wszystkiego, szlak mnie kur.... trafi, pier.... wahacze a tyle z tym problemów, jak ro*cenzura*ią wszystko to okaże się że jeszcze diabeł wie co jest do wymiany. Z tego co rozmawiałem z mechanikiem to jakkolwiek bym nie grzał to wypalę tuleję a śruba w tulejce będzie na 100% zapieczona i trzeba to wszystko robić na miejscu, a na SKP mi niczego nie zrobią. Macie jakieś sensowne pomysły żeby nie rozbierać wszystkiego, co wy byście zrobili? 


  • 0

#53 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 07:34, 23.10.2018

Rozebrałbym wszystko. Co trzeba wymienić - trudno. Resztę przeczyścić porządnie. I zawias jak nowy = komfort psychiczny ;)
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#54 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:02, 23.10.2018

Jedź na indukcje i niech śrubę ruszą. Później zobaczysz co dalej. O tuleje bym się nie martwił, nawet jak oberwie to i tak dojedziesz do domu.
  • 0

#55 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:18, 26.10.2018

Z racji że mega mi się nie spieszy to zrobię najpierw tak, spróbuje zalać śruby płynem hamulcowym i owinę wszystko "prześcieradłem - paskami" z płynem hamulcowym co by siąkło :). Pojeżdżę tydzień i zobaczę jeszcze raz czy idzie śruby ruszyć, jeśli nie to pojadę na indukcję aż śruba ruszy się przynajmniej z nakrętki. Jak śruba wyjdzie cała to założę nowe wahacze i śruby, jeśli nie wyjdzie to wykręcę tylko śrubę z nakrętki i będę ciąć wszystko. Jeśli nawet p[o indukcji nic nie da rady zrobić to trzeba będzie zrzucić tył i wtedy zastanowię się jeszcze czy przy okazji nie wymienić wszystkich gum na komplet poliuretanów z Olkusza (komplet jakieś 800zł).


  • 0

#56 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 28.10.2018

Daj znać jak w razie W jak Ci poszło, ale płyn hamulcowy i do tego potrakwowanie tego pneumatem powinno dać radę.


Użytkownik HueR edytował ten post 10:17, 28.10.2018

  • 0

#57 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:33, 29.10.2018

Na pewno dam znać jak to rozwiązałem, a pneumata to tam nie wsadzisz właśnie żeby drgań dostało, jedynie klucz wejdzie.


  • 0

#58 Kolos

Kolos
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 03.07.2019

Skoro zamienniki które zamówił autor post były niewłaściwe to jaka jest długość OEM? Sugerując się ta strona:
http://e-subaru.pl/h...90-s1a-e01.html

odłegłość mierząć między osią tulei a osią sworznia: 210 mm

Jest ktoś w stanie to potwierdzić?
  • 0

#59 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 23:47, 21.04.2021

Przyznam że całości nie czytałem.
Odkręcając górny tylny wahacz w 7 odkręcamy SRUBĘ. Bo nakrętka jest zgrzana do sanek.
Dzisiaj wymieniałem wahacze bo zaczelo zjadać bieżnik po wewn. stronie. Butla LPG 53 l. zrobiła swoje. Patrząc z tyłu auta na koła to w górnej czesci były pochylone do wewn. Wyglądały jak w starym BMW.
Wahacze regulowane camber kupiłem na Aliexpress. Tuleja i stożek pasowały. 8c965f271794c65dcd5b8442c44bfa27.jpg35a01bffec1ed49267c3db7970a8c619.jpgf497cb6294c28a29f9bbc48e65865687.jpg
Dłubałem, dłubałem i wydlubalem. Ale już znalazłem zdrowe sanki z angola. Wymienię caly kpl tylny wózek.

8339bdd0ae739a09d40a52c4ddb35066.jpg

Użytkownik iwan edytował ten post 19:59, 18.06.2021

  • 0

#60 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:23, 09.06.2021

Warte coś te wahacze z Ali? Wytrzyma to z 15tys km czy szkoda zahodu?


Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 12:24, 09.06.2021

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq