Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sposób na zapieczone prowadnice tylnego jarzma / zacisku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Charlie

Charlie
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:35, 29.08.2013

U mnie prowadnice poszły....podgrzane palnikiem, teraz nasmarowane i jest z nimi ok, problem w tym, że dalej nie widzę na tarczy efektu sprawnego zacisku...
  • 0

#17 snickers1975

snickers1975
  • Forumowicz
  • 200 postów
  • Skąd:kujawsko-pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 30.08.2013

....a przed naprawą jak tarcza wyglądała?bo jak była mocno przyrdzewiała to nawet przy sprawnych zaciskach (prowadnicach )efektu szybko nie zobaczysz :mrgreen:
  • 0

#18 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:49, 30.08.2013

PREPARAT WD40 jest preparatem do wszystkiego czyli ... do niczego dobrze. Do odrdzewiania używa się specjalnych preparatów wysoko penetrujących i naprawdę to działa. Jeżeli nie możesz wkręcić tylnego tłoczka (w prawo) to być może też masz zapieczony. I pewnie ta guma osłaniająca też porwana. Może lepiej poszukać całego zacisku ??
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#19 Charlie

Charlie
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 11.09.2013

efektu szybko nie zobaczysz


Efekt zobaczyłem dopiero parę dni temu, więc chyba działa poprawnie :)
  • 0

#20 valdi

valdi
  • Forumowicz
  • 357 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:58, 12.09.2013

Charlie, jeśli dużo jeździsz (dziennie ok 100 km), to na efekt końcowy ("czysta" tarcza) musisz poczekać około miesiąca ;-)
  • 0

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#21 Charlie

Charlie
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:43, 12.09.2013

No to trochę sobie poczekam :)
  • 0

#22 valdi

valdi
  • Forumowicz
  • 357 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:51, 12.09.2013

Ja też czekałem... ale było warto, bo teraz wyglądają jak nówki :-D
  • 0

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#23 mietek440

mietek440
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Braniewo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:31, 29.08.2016

Jakiekolwiek prace przy hamulcach z tyłu trzeba robić przy popuszczonej lince ręcznego bo jak poskłada się wszystko bez odpuszczania linki to nie ma ręcznego.
Czym smarowałeś tłoczek - chodzi mi o wnętrze tłoczka, pod gumką osłaniającą przed syfem?

Tłoczek się kręci ale nie wsuwać, czy ani się nie chce kręcić ani wsuwać do środka?

Ja używałem tego smaru
i-crc-smar-bez-czastek-metalowych-przezn

Muszę wymienić klocki i tarcze tylne w moim accordzie VII . Czy w VII gen . również trzeba luzować ręczny przed wymianą ?


  • 0

Andrzej
 


#24 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:02, 29.08.2016

Jeśli masz ręczny na zacisk,a zapewne tak masz (nie tarczobębny) to ja bym popuścił. Przecież to 5min.roboty


  • 0

#25 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 05:45, 30.08.2016

nic nie trzeba luzować. bez jaj


  • 0

#26 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:55, 30.08.2016

nic nie trzeba luzować. bez jaj



X2

Dokładnie. Niby w jakim calu :roll:
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#27 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:30, 30.08.2016

Ale w sensie że na regulacji w tunelu? A po cholerę?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq