Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

amortyzatory accord VI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:27, 13.07.2013

Witam. Noszę się z zamiarem wymiany amorów w swoim Acco. Mam sprężyny H&R -35mm i wybite seryjne amory. Zamówiłem już Kayaby AGX ale się okazało,że coś z nimi na magazynie było nie tak i nigdzie więcej nie mogę ich znaleźć :-/ i tutaj pytanie co wybrać ? Bilsteiny B8 czy Koni sport z regulacją. Proszę o szybkie odpowiedzi bo mam rozebrane auto :B Pozdrawiam
  • 0

#2 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 02:00, 13.07.2013

W sumie to mogę się podpiąć pod to pytanie, myślę nad zmianą amorków na coś twardszego niż seria. :-)
  • 0

#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:30, 13.07.2013

Koni są bardzo spoko, więc ja bym brał te, jeśli byłaby możliwość. Zawsze daje to pewne możliwości dodatkowej regulacji. B8-ki są super, ale nic nie poregulujesz.
  • 0

#4 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 13.07.2013

Właśnie też tak myślałem ale b8 można zregenerować i w zasadzie w Zerkopolu chyba też można je podregulować pod siebie. Właśnie tu jest najgorszy dylemat co wybrac czy możliwość regeneracji czy regulację. Może inaczej zapytam co jest trwalsze ? :mrgreen:
  • 0

#5 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:51, 13.07.2013

Ja wybrałem Bilsteiny B8 do springów jamexa, mam nadzieje ze bedzie git :ok
  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#6 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 13.07.2013

Teraz gadałem z mechanikiem decyzja zapadła zamawiam Bilsteiny najwyżej Zerkopol sobie dorobi na ustawieniu moich amorów :mrgreen: Dziękuję za szybkie odpowiedzi :B i Pozdrawiam
  • 0

#7 SpeeDyLOCO

SpeeDyLOCO
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:22, 25.07.2013

Daj znać proszę jak się sprawuje auto na nowych amortyzatorach:)
  • 0

#8 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 25.07.2013

Witam
Amory już czekają na założenie, leżą w pudełkach na lepsze dni bo nadal walczę z instalacją gazu i zalatany strasznie jestem. Jak założę to na pewno się pochwalę bo sam się już nie mogę doczekać tego wkurzającego bujania na wybojach ;/
  • 0

#9 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:12, 26.07.2013

Jak założę to na pewno się pochwalę bo sam się już nie mogę doczekać tego wkurzającego bujania na wybojach ;/


Mam to samo, buja jak nie wiem co... Amorki od wczoraj leżą w garażu, niestety przed urlopem ich nie założę, muszą czekać na powrót... :cry: Bedzię trzeba jechać wolniej naszą kochaną "jedynką"
  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#10 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:21, 29.07.2013

Prace trwają i już tył jest porobiony i w końcu już nie czuć aż tak tego bujania jak na statku pirackim :mrgreen:. Ogólnie amorki są świetne bo z moimi sprężynami są w miarę komfortowe ale w zakrętach się prawie nie uginają. Wiadomo jak będzie jeszcze wymieniony przód to wtedy można pisać konkretne relacje bo w sumie nie wiem jak Wy ale ja bardzo rzadko jeżdżę na tylnym siedzeniu i nie mogę opisać odczuć pasażerów. więc czekajcie cierpliwie aż się w końcu zabiorę za robienie przodu, ale już niedługo bo i tak czeka mnie rozbieranie przodu bo trafiła mnie przypadłość accordów i padł mi lewy dolny sworzeń i mi skrzeczy jak tylko o milimetry skręcę kierownice :-/
  • 0

#11 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:50, 02.08.2013

B8 są twarde to dupcia pewnie podskakuje na każdej nierówności ale za to prowadzenie jest bajka :ok
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#12 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 02.08.2013

Powiem, że po kilku dniach co prawda tylko z tyłem prowadzenie jest odczuwalny na duży plus ;-) no może trochę bardziej czuć każdą nierówność ale coś za coś xd już jestem z mechanikiem umówiony na poniedziałek na dokończenie sprawy zawieszenia i teraz tylko życzyć bezawaryjnej jazdy :mrgreen:

[ Dodano: 2013-08-06, 22:07 ]
Witam jeszcze dodam ostatnią opinię już po założeniu kompletu :mrgreen: Powiem tyle jest jeszcze lepiej w zakrętach się praktycznie nie przechyla, a przy hamowaniu nie nurkuje, kierowanie stało się bardziej precyzyjne niż przed wymianą i to chyba tyle :roll: w razie jakichś dokładniejszych pytań PW Pozdrawiam
  • 0

#13 Radziu

Radziu
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:ELW LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MIX
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:00, 13.08.2013

B8 są twarde to dupcia pewnie podskakuje na każdej nierówności ale za to prowadzenie jest bajka :ok


jest jeszcze lepiej w zakrętach się praktycznie nie przechyla, a przy hamowaniu nie nurkuje


U mnie juz tez smigaja B8. Mogę dodać ze nie są one jakoś specjalnie super twarde, powiedział bym ze dla kogoś kto decyduje się na glebę będą one w sam raz, po nierównościach tez idzie ładnie na nich latać i nie odczujemy jakiegoś specjalnego dyskomfortu... :mrgreen:
  • 0

Moja Honda

 

Tam gdzie przeciętny germaniec już zdycha, Honda zaczyna drugie życie


#14 kowal.92

kowal.92
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:wwl
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 13.08.2013

No to ładnie następny posiadacz B8 :mrgreen: ja z każdym dniem coraz bardziej żyje w utwierdzeniu, że te amorki oczywiście po gwincie sa idealne do zglebienia naszego accorda
  • 0

#15 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:50, 12.01.2017

Jeśli można wiedzieć, to skąd zamawialiście/gdzie kupiliście te amory? Też przymierzam się do wymiany.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq