XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 13:38, 15.07.2013
Darek
darek2647@gmail.com
#17
Napisano 14:16, 15.07.2013
Syczenie może być objawem wyrównywania się ciśnienia w przewodach.
No właśnie jestem za tą teorią, bo od nabicia tak samo pracuje
#18
Napisano 14:31, 15.07.2013
Darek
darek2647@gmail.com
#19
Napisano 17:43, 15.07.2013
Syczenie może być objawem wyrównywania się ciśnienia w przewodach.
no bo jest. Jednak każda instalacja ma inny zawór lub dyszę rozprężną. Każdy układ jest projektowany indywidualnie i nie chodzi tylko o skuteczność chłodzenia (bo z tym to akurat najmniejszy problem)i dobranie w zależności od wydajności kompresora ale też chodzi oto aby jakieś obce drażniące dźwięki nie wkurzały jadących samochodem.
Napiszę ostatni raz : PODCZAS PRAWIDŁOWEJ PRACY KLIMATYZACJI NIE SŁYCHAĆ SYCZENIA, ale jeżeli komuś syczy i uważa, że jest OK to w sumie nie moja sprawa.
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#20
Napisano 21:46, 15.07.2013
#21
Napisano 22:12, 15.07.2013
Syczenie może być objawem wyrównywania się ciśnienia w przewodach.
no bo jest. Jednak każda instalacja ma inny zawór lub dyszę rozprężną. Każdy układ jest projektowany indywidualnie i nie chodzi tylko o skuteczność chłodzenia (bo z tym to akurat najmniejszy problem)i dobranie w zależności od wydajności kompresora ale też chodzi oto aby jakieś obce drażniące dźwięki nie wkurzały jadących samochodem.
Napiszę ostatni raz : PODCZAS PRAWIDŁOWEJ PRACY KLIMATYZACJI NIE SŁYCHAĆ SYCZENIA, ale jeżeli komuś syczy i uważa, że jest OK to w sumie nie moja sprawa.
Po to jest forum, żeby dowiedzieć się czegoś za darmo, jak na razie nie padły żadne argumenty ani w jedną ani w drugą stronę. Jakby mnie swędziało w kieszeń to bym pojechał do innego fachowca, bo ten u którego nabijałem twierdził, że to normalne, a zwróciłem od razu na to uwagę, bo myślałem, że gdzieś szybko spierdziela gaz
#22
Napisano 22:24, 15.07.2013
W ATR jest taka sama chlodnica klimy jak w zwykłym?
ja prowadzę warsztat i zajmuję się m.in klimatyzacją i to co piszę jest poparte doświadczeniem na różnych samochodach. A w ATR układ niczym nie różni się od instalacji w accordach tej samej generacji
[ Dodano: 2013-07-15, 23:28 ]
Syczenie może być objawem wyrównywania się ciśnienia w przewodach.
no bo jest. Jednak każda instalacja ma inny zawór lub dyszę rozprężną. Każdy układ jest projektowany indywidualnie i nie chodzi tylko o skuteczność chłodzenia (bo z tym to akurat najmniejszy problem)i dobranie w zależności od wydajności kompresora ale też chodzi oto aby jakieś obce drażniące dźwięki nie wkurzały jadących samochodem.
Napiszę ostatni raz : PODCZAS PRAWIDŁOWEJ PRACY KLIMATYZACJI NIE SŁYCHAĆ SYCZENIA, ale jeżeli komuś syczy i uważa, że jest OK to w sumie nie moja sprawa.
Po to jest forum, żeby dowiedzieć się czegoś za darmo, jak na razie nie padły żadne argumenty ani w jedną ani w drugą stronę. Jakby mnie swędziało w kieszeń to bym pojechał do innego fachowca, bo ten u którego nabijałem twierdził, że to normalne, a zwróciłem od razu na to uwagę, bo myślałem, że gdzieś szybko spierdziela gaz
albo nabił za mało gazu albo zrobił złą próżnię. zakładam, że od początku do teraz jest tak samo (tzn tak samo syczy)
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#24
Napisano 10:45, 19.07.2013
robić samemu czy oddac do warsztatu?
#25
Napisano 10:56, 19.07.2013
W bazie maszynki był akurat tylko accord 7gen, więc mówię kolesiowi że czynnika wg instrukcji wchodzi 500-550g. No to ok i wklepał wartość 650g bo mówi, że trzeba liczyć 100-150g na przewody. Dodam, że czynnik był wysysany (odzyskał 630g) i robiona była próżnia -pewnie jakaś standardowa procedura tej maszynki.
Sprawdziłem, klima chłodzi, ale po włączeniu przez jakieś 3-4 sekundy jest syczenie (wcześniej też było), które pojawia się raz na jakiś czas - na chwilę.
pytanie:
1) czy dobrą ilość mi nabił czynnika - o co chodzi z tymi przewodami
2) no i co może powodować syczenie - na pewno nie za mała ilość czynnika przecież
#26
Napisano 11:45, 19.07.2013
Radio, mi kolega forumowicz dodam napełniał i fakt w instrukcji jest 550 i tyle zapewne ustawił bo nic nie mówił, że trzeba dać więcej do przewodów stąd syczenie to zapewne efekt zbyt dużej ilości gazu w układzie.
dodam też że u mnie nie syczy
#27
Napisano 20:02, 19.07.2013
No dobra majstry a propos syczenia. Byłem z tydzień temu na nabiciu klimatyzacji do mojego acc (6gen) i patrzyłem gościowi na ręce.
W bazie maszynki był akurat tylko accord 7gen, więc mówię kolesiowi że czynnika wg instrukcji wchodzi 500-550g. No to ok i wklepał wartość 650g bo mówi, że trzeba liczyć 100-150g na przewody. Dodam, że czynnik był wysysany (odzyskał 630g) i robiona była próżnia -pewnie jakaś standardowa procedura tej maszynki.
Sprawdziłem, klima chłodzi, ale po włączeniu przez jakieś 3-4 sekundy jest syczenie (wcześniej też było), które pojawia się raz na jakiś czas - na chwilę.
pytanie:
1) czy dobrą ilość mi nabił czynnika - o co chodzi z tymi przewodami
2) no i co może powodować syczenie - na pewno nie za mała ilość czynnika przecież
ad 1 każda w miarę nowoczesna maszyna ma możliwość ustawienia poprawki na ilość czynnika w wężach więc po co ta matematyka za każdym razem?? poza tym dla przewodów 3m w mojej maszynie jest "poprawka" 60 lub 90 gramów a średnica jest raczej standardowa we wszystkich urządzeniach.
ad 2 może niedokładna próżnia, może rozkalibrowany zawór rozprężny, przy włączeniu oraz po wyłączeniu może być przez chwile słyszalne syczenie
za duża ilość czynnika jest bardzo nieodpowiednia dla układu. przy wysokich temperaturach może nie dać się wogóle uruchomić! a poza tym przeciąża kompresor
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#28
Napisano 20:07, 19.07.2013
1) czy dobrą ilość mi nabił czynnika - o co chodzi z tymi przewodami
1) Ilość czynnika w 6gen to bodajrze według maszyny Boscha 525g - to jest ilość czynnika który jest w całym układzie, nie dolicza się żadnych przewodów, natomiast niektórzy producenci przewidują +- 50g ale nie ponad 100g, według mnie za dużo czynnika ci dobił, a to że odzyskało 630 to pewnie wcześniej ktoś za dużo nabił.
Darek
darek2647@gmail.com
#29
Napisano 10:58, 27.07.2013
#30
Napisano 15:39, 27.07.2013
ale do syczenia to nie ma nic.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych