Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gdzie kupić zregenerowane zaciski hamulcowe accord VI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 gibgibgibon

gibgibgibon
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:pomorskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 07.07.2013

Witam. Poszukuję zacisków hamulcowych na tylną oś do accorda VI 98r. Wie ktoś gdzie takie można dostać? Ewentualnie czy w grę wchodzi kupno nowych zamienników? Mam problem bo moje zaciski po rozkręceniu okazały się być w opłakanym stanie. Chciałem je zregenerować ale chyba zdecyduję się na kupno innych w lepszym stanie. Samochód stoi na klockach i nie mam teraz nawet możliwości go poskręcać i zawieźć do mechanika. Będę wdzięczny za rady.

Tomek
  • 0

#2 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:35, 07.07.2013

powiedz co z nimi nie tak ze sądzisz ze nie mozna ich zregenerowac ?
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#3 gibgibgibon

gibgibgibon
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:pomorskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 07.07.2013

Szczerze to nie wiem. Problemem są dla mnie zapieczone śruby których za nic nie jestem w stanie odkręcić. Druga sprawa to wkręcenie nowego tłoczka( czy nawet teraz starego, żeby dojechać do warsztatu) i odczepienie przewodów z płynem hamulcowym - nie widzę sposobu żeby je pozdejmować, wszędzie są mocowane na takie jakby ściskacze(nie wiem jak to nazwać). Chętnie bym to wszystko poskręcał do kupy i zawiózł to mechanika ale troszke się z tym udupiłem bo liczyłem na to, że je odkręcę i oddam komuś do zrobienia a okazuje się, że nie wiem jak je poprawnie zdemontować i zamontować. Nie mam dziś pod ręką aparatu, jutro mogę wrzucić zdjęcia


edit.
znalazłem zdjęcia które zrobiłem kilka dni temu, nie ma na nich wiele ale zawsze coś

http://imageshack.us...4/7079/ejn3.jpg
http://imageshack.us...4/9125/kuu2.jpg
http://imageshack.us...9/3299/8qba.jpg
http://imageshack.us...6/2600/2zkr.jpg

(Tłoczek mam już wyciągnięty)
  • 0

#4 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:58, 07.07.2013

zacisk jak zacisk, to ze tloczek wyciagniety to nic wielkiego, kurde chetnie bym ci pomogl ale troche daleko mieszkasz, moze ktos jest z pomorskiego co choc troche sie zna i wpadnie ci pomoc ogarnac sprawe, przewod hamulcowy zawsze mozesz odkrecic klucz 14 ? tylko lepiej gdybys mial sciskacz do przewodow zeby ci calego plynu nie wywalilo, jak masz opcje zrob zdj jak sprawa wyglada teraz bo nie do konca wiem o jakie sciskacze ci chodzi, a na pewno damy rade ogarnac sprawe.

[ Dodano: 2013-07-07, 14:00 ]
to ze jedna prowadnica została to nic wielkiego, zawsze jest rozwiązanie ze mozesz jarzmo wykrecic, i klocki hamulcowe wlozyc jak zacisk masz zalozony na jarzmo oczywiscie zdemontowane.

[ Dodano: 2013-07-07, 14:03 ]
u siebie w acco nie robilem jeszcze zacisku, choc ostatnio rozkrecalem zacisk bo mialem malowac zaciski, ale nie zwrocilem uwagi, lecz na codzien robie autka ISUZU 4x4, sprawa wyglada bardzo podobnie.
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#5 gibgibgibon

gibgibgibon
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:pomorskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:22, 07.07.2013

Ogarnąłem aparat.

Na zdjęciach oznaczyłem z czym mam problem. Może i zdjąć by się dało ale jak to założyć żeby było ok..
Może faktycznie znajdzie się ktoś kto ma narzędzia i by mi pomógł z tematem. Chętnie się odwdzięczę.

http://imageshack.us...9/9959/xzgs.jpg
http://imageshack.us...6/5083/ly25.jpg
  • 0

#6 curek

curek
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:30, 07.07.2013

Gdzie mieszkasz? Napisz mi na PW, może ogarniemy temat ;)
  • 0

#7 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:31, 07.07.2013

przewod metalowy nie musisz odkrecac, mowisz ukrecona nakretka to znaczy ze przewod sie urwał czy po prostu obrobiona ? no to mowie tam dalej za przewodem gumowym gietkim co masz na zacisku maz srube 14'stke odkrec ją i masz luzny zacisk, uwazaj jak bd wyciagał przewód bo on ma z dwoch stron podkładki miedziane nie zgub, a przed tym jeszcze zacisnij jakos ten przewód gumowy zeby plyn zamulcowy ci nie wyleciał, zebys nie musial calego układu odpowietrzac, np zacisnij żabką.

A tam co masz taki kapturek gumowy to jest odpowietrznik, ktory pozniej bd uzywac zeby odpowietrzyc układ. Ale poczekaj, mowisz ze tloczek juz masz na wierzchu tak ? no to co płyn hamulcowy wyleciał ?

[ Dodano: 2013-07-07, 14:34 ]
a gdybys chcial odkrecic tam na przewodzie metalowym to tam masz taką blaszke zabezpieczającą, zaznaczylem ci na zdj. musisz ją wybic wtedy po odkreceniu tego przewodu bd mogl je wysunąć, ale oczywiscie musisz w tamtym miejscu odkrecic przewody.

http://img442.images...2/3579/nzj7.jpg
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#8 gibgibgibon

gibgibgibon
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:pomorskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 07.07.2013

Płyn wyleciał po wyciągnięciu tłoczka ale nie było go wiele. Nakrętka obrobiona. W ogóle miałem spory problem z odkręceniem zacisków zarówno z prawej jak i z lewej strony, śruby mocno siedziały.
Ok jak już odkręcę ten elastyczny przewód to pozostaje ta blaszka do której jest zamocowana linka od ręcznego. Tam jest taka śrubka z gwiazdką i też za nic nie mogę tego odkręcić..

edit.

W ogóle to myślę, że przydały by się nowe sprężyny do odbijania zacisków. Można takie dostać ?


edit.

Poradziłem sobie z odłączeniem przewodu od zacisku : ) ale dalej stoję w miejscu
  • 0

#9 fajka1983

fajka1983
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 07.07.2013

mam 1 sprawny zacisk jesli jestes zainteresowany ale nie pamietam dokladnie ktory
  • 0

#10 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:05, 07.07.2013

gibgibgibon, poszukaj zaciskow do VIIgena albo nawet VIII tylko tutaj koniecznie 2.0 (tylko ze w tym przypadku musialbys zmienic rowniez tarcze na ta z 8gena i nawiercic nowe otwory - to akurat zaden problem a mialbys 280mm na tyle i zacisk calkiem nowej konstrukcji w bdb stanie bo te auta maja max 4-5lat.
  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:24, 09.07.2013

blackfly, i myślisz, że to tak o wejdzie do VI gena? Przecież będzie potrzebny adapter.. a to jest w cholerę zabawy... poza tym - ciężko stwierdzić, jaki dałoby to efekt. Sam czyham na jakiś sensowny BBK na tył, bo dwóch wykonawców już zrezygnowało z uwagi na trudności i nieopłacalność inwestycji.
  • 0

#12 bartekm2000

bartekm2000
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:36, 09.07.2013

W Słupsku (drogo) http://allegro.pl/ho...3313695799.html
lub poszukaj :
http://allegro.pl/li...eracja zacisków
lub n.p. :
http://www.regeneracja.zaciskow.pl/pl/

albo poszukaj ogarnięty warsztat w okolicy i zawieź swoje do weryfikacji/zrobienia.
  • 0

   6621dcd2e963f9ebm.jpg


#13 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:11, 09.07.2013

tarjei86, VI i VII maja te same mocowanie. trzeba bylo by tylko sprawdzic "et" tarczy. jesli chodzi o VIIIgena to z tego co sie zagłebialem i prawie wlozylem do siebie to z wersji 2.0sedan podchodzi P&P nawet reczny masz w zacisku. z tym z 2.4 jest za duzo zabawy bo jest bebno-tarcza. choc Ci to maja turasa VIIgen latwo moga przeszczepic sobie z nowego 2.4 bo nawet jesli beben jest wiekszy a jest na pewno mozna dotoczyc taki pierscien na wcisk - wiadomo ze reczny wtedy bedzie tylko do postoju a nie zabawy ale jak by ktos bardzo chcial to mozna to zaspawac do bebna a 305 na tyle daje rade:)

[ Dodano: 2013-07-09, 15:12 ]
Łukasz a jesli chodzi Ci o takie meskie BBK to ja bym ladowal jakies brembo + drugi zacisk do recznego - np z RS6:)
  • 0

#14 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:57, 09.07.2013

Łukasz a jesli chodzi Ci o takie meskie BBK to ja bym ladowal jakies brembo + drugi zacisk do recznego - np z RS6:)


heh... ciekawy pomysł, ale... koszta na tyle duże, że nie opłacalne Darku :ok ja raczej miałem opcję zrobienia na tyle 290 tarczy z OEM zaciskiem... no ale chwilowo temat umarł. Jeśli do zimy nie sprzedam samochodu - może jakoś to ogarnę sam. Nie mniej - na razie temat odpada, bo mam inne wydatki, jak choćby zmiana obecnych elementów heblowni, bo już hamuję prawie że samymi blaszkami...
  • 0

#15 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:00, 09.07.2013

tarjei86, ja nie mowie ze masz przeszczepic komplet z RS6 bo musialbys miec kolo 19:P po prostu bierzesz jakies brembo z czegokolwiek, i drugi zacisk chocby jak ten normalnie w acco tylko poszukalbym mozliwie najmniejszego z jakiegos golfa czy cos. adapter do brembo ktos ci wystruga za 2-3 stowki, zaciski to 500zl no i regeneracja w zaleznosci od umiejetnosci. tarcza wg uznania i mysle ze w cenie firmowych tarczy i super extra klockow masz super zestaw.

np ja zaluje ze wysypalem tyle kasy na oem 320mm na przod bo za ta kase mialbym wieksze brembo. Mysle ze Stosek gdyby wiedzial ze i tak trzeba rzezbic nie upieralby sie na zaciski z tl tylko kupilbym jakiekolwike inne brembo;)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq