Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wycie przy skręcaniu kołami


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_NitrousNDF_*

Guest_NitrousNDF_*
  • Guests

Napisano 20:48, 28.08.2013

W sumie to mam magiel do regeneracji i chyba kapie z niego, więc stan płynu pewnie niski lub zerowy.. ale dziwne, że tak nagle zaczęło wyć po odpaleniu z rana.
Nie jezdzilem nim, bo pomyślałem, że mogę pogorszyć tym sytuację, a jutro z rana oddaję do mechanika na regeneracje magla itd.
  • 0

#17 KEFF

KEFF
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Wawa-Kozienice
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 19.09.2013

U mnie będzie już tak z pół roku jak wyje i nic się większego nie dzieje.... nie mam problemu ze wspomaganiem jak do tej pory.
  • 0

#18 marcin_81

marcin_81
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 30.03.2019

Witam Panowie. Chciałem się podzielić dzisiejszym walkami z pompa wspomagania w accordzie vi, co prawda nie moja A ojca. Pompa wyła na wolnych A najbardziej przy wkręcanie kół. Po krótce problem zaczął się od węża który pękł, został zaprasowany, znowu strzelił i znów naprawa. Trwało to dość długo ok 1,5 roku. Maglownica ciekla więc Tata oddał do regeneracji, po niej pompa wyła jeszcze głośniej. Z racji tego że pompa od vi kosztuje majątek kupiłem od civica vi pompę. Bebechy wszystkie pasują, przełozylismy wszystko co było możliwe. I nic, dalej wyła. Więc wymieniony cały środek A zawory od accorda i dalej wyła. Brakowało nam pomysłów. Koło pasowe miało lekkie bicie więc podmieniliśmy na civica i eureka, pompa zaczęła pracować cicho i wspomaganie normalnie. Nie wiem czy to zbieg okoliczności Ale problem się skończył.
  • 0

#19 Rumun1983

Rumun1983
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 31.07.2023

Wymieniłem przewód wysokiego ciśnienia łączący pompę z maglownicą. Zalałem płynem oryginalnym Hondy PSF. Przed wymianą przewodów wspomaganie chodziło cicho. Teraz po uruchomieniu cicho wyje , a prze ruszaniu kierownicą obroty lekko spadają i trochę głośniej wyje. Czy oznaczałoby to że pompa dopomina się o regenerację? Płynu nie ubywa brak wycieków.Pompa też sucha.

Przewód wysokiego cisnienia założony zamiennik chiński(inne nie dostępne).


  • 0

#20 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:11, 31.07.2023

Chiński zamiennik, jak pamiętam brak dławika i stąd efekty dźwiękowe.

Miesiąc temu u kolegi w VII analogiczna sytuacja do Twojej.
Założony używany OEM i cisza nastała.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#21 Rumun1983

Rumun1983
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 31.07.2023

Chiński zamiennik, jak pamiętam brak dławika i stąd efekty dźwiękowe.

Miesiąc temu u kolegi w VII analogiczna sytuacja do Twojej.
Założony używany OEM i cisza nastała.

 

Dziękie za odpowiedź. Właśnie się zastanawialiśmy czy przewód ma znaczenie, wygląda na to że potwierdzało by się co piszesz. Trudno jakoś to muszę ścierpieć, myślę że i tak czeka mnie niedługo zmiana accorda na coś nowszego (też raczej Accord:)


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq