XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:48, 25.06.2013
#17
Napisano 20:33, 25.06.2013
#18
Napisano 20:45, 25.06.2013
Pomyślę nad tym i może założę
#19
Napisano 23:08, 01.03.2014
Chłopaki, jaką mam kupić średnice wlotu filtra??
I jaki wzór?
1. http://allegro.pl/fi...3954959896.html
2. http://allegro.pl/fi...4016318914.html
#20
Napisano 21:00, 05.03.2014
wylot z pokrywy klawiatury srednica 1 cm
#22
Napisano 10:28, 21.05.2014
A sorki, że zadam takie pytanie laika: w CL7 który wężyk to odma? To wyjście u samej góry pokrywy zaworów po prawej stronie(1)? Mam to zespawane z jakąś inna rurką(4), czy mogę to wywalić i zastąpić filterkiem?
Załączam zdjęcie, czy ktoś na podstawie numerków może mi opisać te przewody?
(1). Odma?
(2). Po co jest to ustrojstwo? Z tego wychodzą dwa wloty do rury prowadzącej do przepustnicy.
(3). Co to za wężyk i dlaczego przyspawany jest w punkcie (4) do odmy (1)?
(5). Co to za wężyk?
Czy mogę ewentualnie wywalić połączenie (4) i zamienić na zwykłe wężyki?
Użytkownik wanter edytował ten post 16:11, 21.05.2014
#23
Napisano 18:58, 15.11.2014
Mój filtr na odmę zrobiony z filtra LPG w stanie lotnym.
#24
Napisano 21:54, 15.11.2014
a nie prościej tłumik hałasu np festo jak ktoś już nie chce kupować dedykowanego?
https://www.festo.co...100&Mode=portal
Ja mam założony typ U aktualnie.
#25
Napisano 22:09, 15.11.2014
...czego to ludzie nie wymysla!
odma to jakas choroba?
accordy nie sa chore.
odma = filterek to jest calkowicie zbedna czesc.
szkoda pieniedzy.
jak jest podlaczony wezyk orginalny to powietrze jest czyste i zasysane jest ono do skrzyni korbowej.
tzn. jest ono filtrowane = oczyszczone przez filtr powietrza !
pozdro
Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:11, 15.11.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#26
Napisano 22:18, 15.11.2014
a nie prościej tłumik hałasu np festo jak ktoś już nie chce kupować dedykowanego?
https://www.festo.co...100&Mode=portal
Ja mam założony typ U aktualnie.
Może i prościej, ale ten tłumik nie ma odstojnika i ciężko będzie utrzymać go w czystości. Mój pomysł polega na wyciągnięciu filtra na zewnątrz, a odkręcana puszka jest pusta i służy jako odstojnik oleju. Według mnie te z odstojnikami proponowane na Allegro to przerost formy nad treścią. Zbyt duże dla naszych silników.
jak jest podlaczony wezyk orginalny to powietrze jest czyste i zasysane jest ono do skrzyni korbowej.
tzn. jest ono filtrowane = oczyszczone przez filtr powietrza !
pozdro
Możliwe, że tak jest w twoim, ale w moim nie!
#27
Napisano 23:38, 15.11.2014
Może i prościej, ale ten tłumik nie ma odstojnika i ciężko będzie utrzymać go w czystości. Mój pomysł polega na wyciągnięciu filtra na zewnątrz, a odkręcana puszka jest pusta i służy jako odstojnik oleju. Według mnie te z odstojnikami proponowane na Allegro to przerost formy nad treścią. Zbyt duże dla naszych silników.
Możliwe, że tak jest w twoim, ale w moim nie!
Te z odstojnikami są dla turbo, jeżeli mówisz o catch tanku. Jeżeli nie wiesz dlaczego to poszukaj na necie info to się dowiesz, a taka instalacja z filtra od lpg to przerost formy nad treścią w n/a. Dzisiaj rozbierałem dolot od k20 i w tej plastikowej puszce nie było grama wypalonego oleju, a ta instalacja z filtrem lpg wygląda jakby się tam zbierało co najmniej 0,2-0,3l od wymiany do wymiany.
#28
Napisano 23:58, 15.11.2014
Te z odstojnikami są dla turbo, jeżeli mówisz o catch tanku. Jeżeli nie wiesz dlaczego to poszukaj na necie info to się dowiesz, a taka instalacja z filtra od lpg to przerost formy nad treścią w n/a. Dzisiaj rozbierałem dolot od k20 i w tej plastikowej puszce nie było grama wypalonego oleju, a ta instalacja z filtrem lpg wygląda jakby się tam zbierało co najmniej 0,2-0,3l od wymiany do wymiany.
Masz rację, ale pomieszałeś moje odpowiedzi i wyszła kaszana.
Mam zamiar niedługo wyczyścić przepustnicę i dlatego wcześniej zrobiłem to co widać na zdjęciach, aby więcej o tym nie myśleć. Podgrzewane powietrze w kolektorze ssącym też chcę w ten sposób ograniczyć. To oczywiście nie wszystko, ale chyba wiesz o czym piszę i do czego dążę.
#29
Napisano 00:31, 16.11.2014
Z jednej strony rozumiem, a z drugiej nie Dopóki nie robisz grubych modów w układzie dolotowym to podgrzewanie temp powietrza w instalacji od odmy jest pomijalne dla podniesienia sprawności całego układu. Raczej zastąpienie fabrycznej rurki jest względem estetycznym niż jakimkolwiek performancem, chyba że naprawdę co tydzień skaczesz na tor i uderzasz w odcinę przez 2 godziny, wtedy ta odma ma prawo wywalić "kapkę" oleju która poleci w dolot
#30
Napisano 01:35, 16.11.2014
Z jednej strony rozumiem, a z drugiej nie Dopóki nie robisz grubych modów w układzie dolotowym to podgrzewanie temp powietrza w instalacji od odmy jest pomijalne dla podniesienia sprawności całego układu.
Tak. Mam zamiar wykonać jeszcze kilka modów w układzie dolotowym i wydechowym. Nie zależy mi tak na mocy, której trochę jest jak na niższym spalaniu. Mam jeszcze parę pomysłów własnych w tym kierunku. Odma to tylko taki wstęp i spokój z czyszczeniem przepustnicy.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych