Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Duszenie przy Vtech


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:32, 26.06.2009

Witam Serdecznie,

Mam nową instalacje ale zauważyłem ostatnio dziwny objaw. Przy wchodzeniu maksymalnym tzn. 6 tys obrotow i zmiana biegu na kolejny na moment mam przyduszenie tak jakby paliwa brakowalo. Trwa to okolo 1 sekundy a potem dalej jazda.
Zestaw moj to Stag 300, matrixy hd344, reduktor zaviolli s.
Wszystko pozatym dziala dobrze, no moze przy przelaczaniu na gaz rowniez przez 2 sekundy tak jakby sie przyduszał.

Serwis nie do końca potrafi pomoc.

Czy to może być efekt świec ? Maja już jakieś 10 tys z czego 2 na gazie.

pozdrawiam

#2 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 26.06.2009

dusi przy jezdzie na gazie czy paliwie ?

ATR by kb - SPRZEDANY


#3 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:47, 26.06.2009

trzeba wydłużyć czasy wtrysków, ogółem masz temat cały o tym
http://www.accordklu...topic.php?t=968

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:55, 26.06.2009

Na podstawie mapy i mnożnika, trzeba by zobaczyć czy dysze mają odpowiednią średnicę. Sprawdzić też trzeba czy nie ma spadków ciśnienia. Kup kabelek, wrzuć tutaj mapy i oscylogram.

Czy to może być efekt świec ?

Zostaw je w spokoju!.

Obstawiam na błędy montażu i za małe dysze wtryskiwaczy.

Masz kolego coś nie tak w profilu. Za duża moc do tego silnika. Powinno być 136KM. Wtedy Matrixy są na styk. Jeżeli masz 2.0 to trzeba było instalować HD544.

Kupuj kabelek i do dzieła, albo zrób zrzuty u gaziarzy i dawaj tutaj. My wywnioskujemy co i jak, oni mają poprawić (za darmo) i przeprosić za swoją niekompetencję i zmarnowany czas oraz pieniądze.
Poproszę o zdjęcia instalacji. Szczególnie kolektor i wkrętki, podłączenie od reduktora do wtryskiwaczy i oraz wielozawór (w butli).

Do zobaczenia na trasie.


#5 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:20, 27.06.2009

Serwis nie do końca potrafi pomoc.

Niestety nie do końca wiemy czy problemy są na LPG czy na PB.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:11, 29.06.2009

Byłem z człowiekiem z serwisu na testach i na benzynie było oki. Nic sie nie działo. Na mapie coś próbował robić tzn. coś podnosił ale nie było wyników.
Zdjęcia porobię ale niestety nie mam aparatu - coś muszę wykombinować.
O mapę poproszę jutro bo mam jechać do serwisu.

Podobno ciśnienie jest w porządku ale jeżeli mogę was prosić o podanie jakie powinno być w tym obszarze tzn. przy zmianie biegu na kolejny np. 2 bieg 6 tys lub wiecej - następnie 3 bieg obroty powyżej 4 tys. Co ważne dziura się nie tworzy jeżeli auto po zmianie biegów ma obroty poniżej 4 tys.

Jak powinna być średnica dysz ?

#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:20, 29.06.2009

Popraw profil!!! Jeżeli masz silnik 1.8 to moc jest 136KM. Dysze powinny być 2.3-2.4mm
Ciśnienie na reduktorze 1.05-1.15bara. Przy pełnym bucie maksymalny spadek ciśnienia to 0.8bara. Jeżeli schodzi do 0.6 do reduktor do wymiany, bo ma za duże spadki ciśnienia.

Do zobaczenia na trasie.


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:44, 03.07.2009

Problem załatwiony. Okazało się, że źle były podłączone wtryski 2 i 4. Teraz przy Vtechu zamiast się dusić startuje a przechodzenie z benzyny na gaz nie jest wyczuwalne :)

#9 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:15, 04.07.2009

Teraz przy Vtechu


VTEC :k

ATR by kb - SPRZEDANY


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:59, 04.07.2009

Teraz przy Vtechu


VTEC :k


Godzina robi swoje i browarki :)




IPB Skin By Virteq