XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2,2 c-dti '04 falowanie mocy przy jeździe do 2000rpm
#1
Napisano 07:59, 23.06.2013
jakieś pomysły??
#2
Napisano 08:37, 23.06.2013
CRV 2,2 ictdi 2007
CB500S 2002
#3
Napisano 13:24, 09.07.2013
wszyscy piszą wymień czujnik... ale to przecież zwykły potencjometr.. w dłoń poszedł ostry nożyk .. patrząc na czujnik od strony tych zrywalnych śrubek których nie trzeba odkręcać do tej operacji.. mamy dekielek czujnika trzeba obciąć wew stronę tego rantu co biegnie wokół.. żeby była potem możliwość ponownego zainstalowania dekielka.. obcinamy , podważamy .. i naszym oczom pojawia sie płytka potencjometru... odginamy, czyścimy jakimś contaktem do styków lub benz ekstrakcyjną zaginamy z powrotem .. zakładamy dekielek wokół dajemy jakiś klej typu pattex i gotowe.. u mnie działa i juz mnie problem nie męczy... kilka fotek dla uwidocznienia dodaję:
#4
Napisano 16:12, 09.07.2013
miałem te same objawy, szarpanie przy jednostajnej jeździe + wywalało błędy P2138 i P1248 i wchodził w tryb serwisowy. Być może faktycznie czyszczenie by pomogło jednak wymieniliśmy cały potencjometr (około 200-300 zł na allegro). Pasuje od anglików (tylko podstawę się przekręca ze starego bo w UK jest odwrócona). Po zmianie śmiga jak nowy Aha - pasuje sprzed FL do samochodów po FL. Jest identyczny.
#5
Napisano 17:17, 09.07.2013
#6
Napisano 19:51, 09.07.2013
#7
Napisano 20:20, 13.07.2013
a gdzie tego ustrojstwa szukac, tzn zlokalizowac.
Jak otworzysz maskę to przy podszybiu po lewej lub prawej (UK) stronie, jest za osłoną czarną plastikową. Na allegro najczęściej sprzedają całe potencjometry przepustnicy.
#8
Napisano 13:54, 20.07.2016
czy może ktoś odświeżyć zdjęcia?
#9
Napisano 12:01, 22.07.2016
czy może ktoś odświeżyć zdjęcia?
Masz w moim temacie ze zdjeciami jak wyczyścić potencjometr gazu http://www.accordklu...i-desperat000/
Użytkownik desperat000 edytował ten post 12:02, 22.07.2016
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych