XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wolne obroty
#1
Napisano 15:39, 21.06.2013
Sprawdzałem filtr powietrza - czysty, świece mają rdzawo-brązowy nalot ( niby oznaka dobrej mieszanki ), kable WN też ok. Mechanik po regulacji zaworów ( tylko 2 albo 3 trochę trzeba było dokręcić ), czyszczeniu przepustnicy, EGR i krokowca stwierdził , że silnik jest bardzo dobrze utrzymany. Mi się wydaje, że coś ten silnik boli, ogólnie nie jeździ jak z 130 konnym motorem.
Dodatkowo filmik:
#2
Napisano 10:04, 23.06.2013
#3
Napisano 11:22, 23.06.2013
#4
Napisano 20:56, 24.06.2013
#5
Napisano 11:31, 28.06.2013
#6
Napisano 12:56, 28.06.2013
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#7
Napisano 13:59, 28.06.2013
Też mam z tym kłopot:
Czyściłem te wszystkie bajery które i tak nie były brudne w takim stopniu że miałoby to wpływ na obroty, regulowałem 2x zawory, wymieniłem lambda i nic
Jak znajdziesz solucje to daj znać koniecznie.
#8
Napisano 14:30, 28.06.2013
#9
Napisano 15:03, 28.06.2013
Na pewno sprawdzę każdą możliwość
#10
Napisano 14:43, 01.07.2013
#11
Napisano 14:43, 01.07.2013
#13
Napisano 19:03, 01.07.2013
Miałem to samo - u mnie przyczyną wypalony zwór wiec tu bym zaczął poszukiwania...
Co to i gdzie tego szukać?
hehehe chyba chodzi o zawór ssący lub wydechowy ( to taki "grzybek" który zamyka lub otwiera komorę cylindra w którym spala się mieszanka paliwowo- powietrzna ) można to tylko sprawdzić mierząc kompresję ale jak będą słabe pierścienie to też da podobny wynik. Tak czy inaczej remont silnika ew mniejszy lub większy
ale ja nie był bym takim pesymistą
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#14
Napisano 12:03, 03.07.2013
#15
Napisano 19:00, 01.04.2014
Ja po przeczyszczeniu palca i kopułki mam podobny objaw tzn. jak się zagrzeje i spada z obrotów to wchodzi tak na oko na 300 a potem na 500 i utrzymuje się w połowie skali pomiędzy 0 a 1000, wnioskuje, że to jest około 500 obrotów co i tak wydaje mi się, że jest za nisko.
Przed czyszczeniem raczej nie miałem tego problemu poza tymi niskimi obrotami.
Dodam że dosyć sporo usunąłem tego nagaru w kopułce oraz na palcu. Zastanawiam się nad nauką wolnych obrotów, mam auto od mc a poprzedni właściciel wymieniał akumulator i wątpię czy taką naukę jej zrobił.
Wymieniłem świece i filtr powietrza i nadal to samo, choć czuć znaczącą poprawę przy wkręcaniu na wysokie obroty oraz Hania jest bardziej elastyczna.
Coś czuje, że wymienię kopułkę i palec ale wcześniej zrobię naukę wolnych obrotów.
Czy naukę wolnych obrotów robimy tak jak w civic'u czyli wypinamy akumulator wyciągamy główny bezpiecznik i odpalamy z wyłączonymi odbiornikami prądu do momentu gdy dwa razy załączy się wentylator chłodnicy?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych