Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

brak zapisu polozenia neutralnego czujnika vsa problem - DIAGNOSTYKA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#16 bijomaru

bijomaru
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:08, 21.07.2015

Czy ta sama procedura działa w wersji po facelifcie?


  • 0

#17 WojtekZ

WojtekZ
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Piaseczno
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 02.10.2015

Witam ,

Proszę o pomoc mam błąd 84-1 , przeprowadziłem pełną procedurę jak opisał muzyczka i nadal kontrolka się świeci . Co więcej podłączony był pod komputer niby wykasowany błąd i nadal przekleta kontrolka świeci . pomóżcie .

Accord 2006 r 2.2 ictdi pompa SEFE6  typ:EFVVW


  • 0
Wojtek

#18 micmat87

micmat87
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:199 ;)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:57, 03.10.2015

Szukam gościa z Wawy do kasowania VSA po wymianie czujnika ABS :/
  • 0

#19 fidobiboy

fidobiboy
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Tarnow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:200000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:43, 05.04.2016

WItam , podepne sie pod  temat , blad 84-1 po prostu zaswiecil sie po sprawdzaniu bledow testerem delphi , nie do konca wiem jak to zrobic , aby adaptowac ten przycisk VSA , zwieram 4 i 9 pin bez podlaczenia testera i przyciskam ten VSA jak pisze wyzej bo nie kapuje tego , a caly dzien sie juz z tym mecze dzis :/


  • 0

#20 szaman154

szaman154
  • Klubowicz
  • 51 postów
  • Skąd:mało - polska
  • Silnik:3,7
  • Wersja:Executive +
  • KM:295
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:KB2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:53, 05.04.2016

fidobiboy

a kasowałeś w pierwszej kolejności błędy ?

czyli: zewrzeć piny  4i9 w OBD2

następnie:

 

  • wcisnąć hamulec
  • włączyć zapłon
  • poczekać aż lampka ABS zgaśnie
  • puścić hamulec
  • poczekać aż lampka ABS się zapali
  • wcisnąć ponownie hamulec
  • poczekać aż lampka ABS zgaśnie
  • puścić hamulec
  • lampka ABS powinna zamrugać dwa razy

 

po tej operacji błędy powinny być skasowane

 i dopiero teraz można przeprowadzić kalibrację położenia neutralnego czujnika VSA


Użytkownik szaman154 edytował ten post 22:58, 05.04.2016

  • 0

#21 fidobiboy

fidobiboy
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Tarnow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:200000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 06.04.2016

Wielkie dzieki @szaman154 skasowalem blad i kalibracja zrobiona :)


  • 0

#22 szaman154

szaman154
  • Klubowicz
  • 51 postów
  • Skąd:mało - polska
  • Silnik:3,7
  • Wersja:Executive +
  • KM:295
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:KB2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:58, 06.04.2016

Nie ma sprawy, ja również dzięki kolegom z forum ten problem rozwiązałem u siebie


  • 0

#23 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:12, 20.07.2016

Spróbuj tak tylko musisz zwierać szynę scs czyli piny 4 i 9 na obd2 dwa spinacze na kabelku (tylko się nie pomyl z numerami, bo spalisz bezpiecznik)

Zapamiętanie położenia neutralnego czujnika VSA
UWAGA: Nie wciskać pedału hamulca.
1. Ustawić samochód na równej nawierzchni.
2. Gdy zapłon jest wyłączony, podłączyć tester HDS do 16-stykowego złącza diagnostycznego (DLC) (A), znajdującego się pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy.
3. Podłączyć zworę serwisową (SCS) do masy za pomocą HDS. (zwierasz 4 i 9 na obd2)
4. Włączyć zapłon przy zwolnionym wyłączniku pozycji pedału hamulca.
5. Kontrolka ABS włączy się na 2 sekundy i wyłączy się.
6. Po zgaśnięciu kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić wyłącznik VSA w ciągu pół sekundy.
7. Po zapaleniu się kontrolki ABS jednokrotnie nacisnąć i zwolnić wyłącznik VSA w ciągu pół sekundy.
8. Kontrolka aktywacji VSA mignie dwa razy i zgaśnie w ciągu jednej sekundy, następnie system zakończy zapamiętywanie położenia neutralnego czujnika VSA.
9. Wyłączenie się kontrolki ABS, kontrolki układu VSA i kontrolki aktywacji VSA oznacza koniec zapamiętywania. Jeżeli kontrolki nie gasną, należy ponownie wykonać podane czynności.
10. Wyłączyć zapłon i odłączyć tester HDS od 16-stykowego złącza DLC.

Dziekuje kolego muzyczka dzięki Twojej podpowiedzi pokasowalem błąd wykrzyknika, ktory pojawil się samoistnie po kasowaniu błędów sterownika ABS wedlug procedury opisanej na forum

Użytkownik lakatus edytował ten post 13:13, 20.07.2016

  • 0

#24 Adus

Adus
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Zawiercie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:02, 27.07.2016

Witam...niech ktoś podrzuci listę kodów błędów ew. link bo się naszukałem i znaleźć nie mogę

 

Z góry dzięki.


  • 0

#25 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 16:45, 27.07.2016

Hej :)
W linkach w temacie 'Samodiagnostyka spinaczem' w dziale 'Diagnostyka/Techniczne' szukałeś?

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#26 Adus

Adus
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Zawiercie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:46, 03.08.2016

dzięki,znalazłem w sumie gdzie indziej i nawet wrzuciłem  je na forum ale ktoś posta wywalił w kosmos...


  • 0

#27 Bocian240

Bocian240
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 20.08.2016

Mam ten sam problem. Robię jak w instrukcji tylko że kontrolka ABS cały czas miga. Najpierw wolniej potem szybciej i tak cały czas. Co robię źle?
  • 0

#28 Bocian240

Bocian240
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:06, 20.08.2016

Już sobie poradziłem. Tak jak opisane. Tylko trzeba było najpierw usunąć błąd. Działa
  • 0

#29 slako

slako
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Chrzanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 08.11.2016

Witam. Dzięki muzyczka i szaman154. VSA wróciło do życia :)


  • 0

#30 patrol6

patrol6
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:London / Barking, UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:53, 01.01.2017

Witam ;-)

 

Wielkie dzieki dla kolegi muzyczka. U mnie samodiagnostyka spinaczem wymrygala blad 66. Rozwiazaniem problemu byla wymiana pompy. Co do samej pompy to wystarczy dopasowac 4 cyfrowy numer hydrauliki (u mnie 2111 - wybite na bloku pompy) i po zamianie nie trzeba nawet nic kalibrowac. 

 

pozdrawiam

pat 


  • 0

patrol






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq