Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

felgi ET 40 tragiczne prowadzenie?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#1 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:26, 09.06.2013

Witam kupilem felgi na lato 16" 7" et 40 opony 205/55/16
pirelli p0
auto prowadzi sie tragicznie ciagnie na prawo na lewo,to auto muwi mi gdzie mam jechac!
zamienialem przod tyl lewa prawa ciagle to samo,
zalorzylem kola zimowe na oemach i lux,
auto lepiej sie proadzi na zimowkach niz na letnich.
moje pytanie czy za bardzo przesadzilem z et.opony zlom.czy felgi zlom :-(
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:54, 09.06.2013

ET 40 zwiekszyło rozstaw kół więc teoretycznie auto powinno lepiej sie prowadzić.
Oczywiscie zakładam, ze felgi sa proste pod kazdym wzgledem i koła prawidłowo wywazone.
Według mnie przyczyny pływania samochodu szukałbym w oponach a nie w felgach.
  • 0

#3 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:23, 09.06.2013

teoretycznie auto powinno lepiej sie prowadzić


no i tak będzie, ale ...... nie na polskich drogach, bo oczywiście teraz kolegę targa po koleinach.
ja mam takie same objawy, na zimówkach jedzie się gładko, bo szerokość pasuje do kolein, a na letnich no trzeba trochę lepiej kierę trzymać, bo loobi pociągnąć albo na prawo,albo na lewo.
tak miałem na pierwszych 17" i drugich i teraz na trzecich Dragach też.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#4 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:23, 09.06.2013

zbiezność jest ? sprawdz felgi na wyważarce czy nie są krzywe
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#5 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 09.06.2013

felgi ywazone chyba ze trzy razy,jest minimalne bicie przy 80 i szybciej.
przedladalem kola i dziwne weby wszystkie opony byly krzywe?
auto nosi na boki nie tylko w koleinach ale na nirownej drodze
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#6 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:05, 09.06.2013

a pierścienie centrujące masz założone?
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#7 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:15, 09.06.2013

dla pewnosci nowe teflonowe
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#8 szwagier89

szwagier89
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Siedlce/Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:-
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1991
  • Nadwozie:Sport Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:11, 09.06.2013

A dużo szersze te opony niż poprzednie? Ja po zmianie 195x65 R15 na 215x55 R16 odczułem znaczną różnicę jeśli chodzi o jazdę w koleinach - znaczie bardziej ciąga kierę niż poprzedni zestaw. Niemniej jednak jak jest płasko to jest super. Po dołach też się na poprzednich lepiej jeździło, ale to głównie za sprawą wyższego profilu.

Ja wiem, że to może banalne co powiem... ale ciśnienie w oponach masz prawidłowe?

Poza tym - już ktoś o tym wspominał - ale to bardzo ważne, kiedy ostatni raz robiłeś zbieżność?
  • 0

#9 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:14, 09.06.2013

gabrys000, a auto ci pływa cały czas czy tylko w nierównościach?
  • 0

#10 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 09.06.2013

czasami nawet na autostradzie jak dmuchnie ale minimalnie
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#11 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:43, 09.06.2013

A dużo szersze te opony niż poprzednie? Ja po zmianie 195x65 R15 na 215x55 R16 odczułem znaczną różnicę jeśli chodzi o jazdę w koleinach - znaczie bardziej ciąga kierę niż poprzedni zestaw. Niemniej jednak jak jest płasko to jest super. Po dołach też się na poprzednich lepiej jeździło, ale to głównie za sprawą wyższego profilu.


no mi właśnie o toto chodzi.

na autostradzie jak dmuchnie


no tu akurat, o nic dziwnego, przy bocznym podmuchu, to chyba normalne :roll:
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#12 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 09.06.2013

opony te same co byly na orginalnych felgach
roznica taka ze org.felga ma 6.5" a ta 7"
dziwne w civice mam dozo wieksze kola i jest lux
tzn:org byl 175/65/14 a teraz jest 197/50/15 i mniejsze et
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:23, 09.06.2013

Et mniejsze(koło na zewnątrz) to większe siły działają na układ kierowniczy......u mnie też jest różnica ale nie ma tragedii niestety coś za coś
Może coś nie tak z maglownicą ?
Żadnego minimalnego bicia przy 80 km/h nie powinno być
wywołać to może przegub ,felga zwichrowana lub uszkodzona opona ....wyważyć się da ale jak zacznie opierać się o glebę to wtedy daje znać o sobie
  • 0
                       

#14 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 09.06.2013

Mieliśmy coś takiego w Mazdzie 3. Z przodu na początku były Turanza ER30 205/55/16. Niestety po najechaniu na coś, 1 opona pocięta... kupiliśmy 2 nówki sztuki Turanza ER300 205/55/16 czyli model nowsze .... i jeździć się nie dało. Wyrywało kierownicę, dosłownie. Więc nowe 300 wylądowały z tyłu :k i było lepiej :mrgreen:
  • 0

#15 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:54, 09.06.2013

a może opony masz kierunkowe i założone na odwrót :roll:
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq